-26-

11.6K 444 24
                                    

Smutun son yeri valla cehennemde vip yer edindim kendime bugün.

Azıcık oy verin ya sanki görüldü atıyorsunuz gibi hissediyorum...

______________

Demir çubuğu ve yüzüğü çığlıklarım eşliğinde tekrardan takmıştı. Artık takatim kalmamıştı. Boşalamamak sinirlerimi bozuyordu. Ipıslaktım.

Vibratoru haber vermeden sokunca kısılan sesimle daha da bağırdım. İçimde hareket eden aletin seviyesini arttırdı ve kenara çekildi. Yerimde iki büklüm olup kendimi bir yerlere sürtüyordum. Başımın üzerindeki yastığı alıp bacak arama sürttüm ve inledim. Islaklığım yastığı kirletmişken yüzük yüzünden boşalmıyordum. Elimdeki yastığı çekip kıkırdadı.

"Artık bu yastıkta yıkamadan yatacağım." Dedi. Kalçasını ağırlığını vermeden göğsüme koydu ve penisini ağzımın içine soktu. Saçlarımdan sertçe çekerek tamamını ağzıma almamı sağladı. Hayaları çeneme çarparken küçük olan elimi ağzına ittim.

Üç parmağımı küçük diline değdirip çekiyordum. Ağzımda son vuruşlarını yaparken öğürdüm kusmamaya çalışıyordum ama o kadar büyüktü ki mideme girecek diye korkmuyor değildim.

Burnunu kapatıp nefes almamı engelledi ve aletini ileri geri yapmadan boğazımın en derinine bastırıp bekledi. Sadece iki saniye dayanabilmiştim çırpınmaya başlayınca gülerek beni izledi. Burnumu bırakınca aleti hala ağzımdayken dudaklarımı okşadı.

"İyi misin? Durmalı mıyım?" Kafamı asla dercesine iki yana salladım. Beni azdırıp sonra da böyle duramazdı.

"Hayır asla. Dişimi fırçalayıp geleyim." Ağzımdaki meniden huylanmamıştım ama onun huylanacağını düşünerek konuşmuştum. Yataktan kalkacakken beni durdurdu ve iğrenmediğini gösterir gibi sertçe dudaklarıma yapıştı. Alt dudağımı dişleri ile delmek ister gibi ısırınca inledim ve geri çekildim.

"Şimdi gidebilirsin." Hızlıca dilerimi fırçalayıp geri döndüm. İçimdeki vibratoru sabredemeyip çıkardım ve gözünün önünde domaldım.

"Efendim, lütfen izlerinizi bırakın." Ona muhtaçmış gibi konuşunca kalçama çok sert bir şaplak attı.

"Say sevgilim." Bilerek kayganlaştırıcı dökmedim. "Bir ahm, iki, üç, dört mm, 15, ahh 18. Yap artık!" Deyip bağırdım.

"Bence susmalısın." Bir anda ne olduğunu anlamadan içime girince çığlık atmama kalmadan elini ağzımı kapattı. Ellerini omuzlarıma koyup alışmamı beklemeden git gel yaptı.

Boğazımdan tutup arkaya çekti ve omzuna kafamı koyup kulak mememi ısırdı.

"Dilini çıkar." Dilimi çıkarınca diliyle bir fiske vurdu ve tükürdü. Gözlerinin içine bakarak emdim ve tekrar çıkardım. Dilimi dudakları arasına alıp emmeye başladı. Kendimi ona iterek hiç mesafe bırakmadım. Sırtıma baskı uygulayıp köpek pozisyonu aldırdı. Kafamı kaldıracakken ayağı ile çok hafif kafama bastırıp kalkmamı engelledi.

İnlemekten boğazım kısılmıştı. Zevk noktama vuran darbeleri acıyı yok ediyordu. Penisimdekileri çıkardığında tekrar çığlık atmıştım. Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülüyordu. Aleti İçimde kasılıp gevşerken aletimin etrafına parmaklarını sarıp çekmeye başladı. Çok sürmeden eline gelince parmaklarını ağzına götürüp yaladı. Birkaç dakika sonra da o boşalmıştı. Yorgunlukla kendimi ileri atarken ağzımdan anlamsız mırıltılar çıkıyordu.

"Hoşuna gitti mi bebeğim?"  Beni kucağına alıp banyoya götürdü.

"Hemde çok fazla, korkarım ki bağımlısı olacağım babacık." Kahkaha atarak kuvvetin İçine girdik.

Sakinleştirici bir kaç yağ döktü ve deliğime masaj yapmaya başladı. İşimiz bitince durulanıp çıktık.

"Boğazım acıyor." Yanağımı öpüp üzerimizi giydirdi. "Şimdi babacık sana süt ısıtacak."

O bana süt ısıtmaya gidince yatağa yattım ve uykuya daldım. Uykumun arasında ağzıma girenle gözlerimi açtım ve bunun bir biberon olduğunu gördüm. İçinde ılık süt vardı. "İç bebeğim."Beni göğsüne çekip biberon tutarak bana içirdi. Bazen uykuya dalıyordum hareket ettirince tekrar emiyordum.

"Seni seviyorum oğlum." Uykumun arasında gülümsemiştim.

____________

Lutfen oy atın beee ve de yorum

Bölüm nasıldı

Bir süre seks sahnesi yok aga yeter bu kadar

Sıradaki bölümde zaman atlayabilirim haberiniz ola

Hoşcakalınnn

NO:13  |Bxb|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin