-24-

11.8K 395 82
                                    


Koluna başımı sürtüp daha çok sokuldum Yiğit'e. Kafasını eğip saçımdan öptü. Sabah kahvaltı yaptıktan sonra ilaç vermişti ve ağrılarım şuan da yok denecek kadar azdı.

"Bekle bebeğim içecek bir şeyler getireyim." İçerisi aşırı sıcaktı ve soğuk bir şeyler iyi giderdi. Yanımdan kalkınca Oturduğu yere uzandım, ayaklarımı koltuğun yaslanma yerine koydum ve televizyona tersten bakmaya başladım.

Yiğit gelince kendimi düzeltip kucağına yapıştım. Beni kendinden uzaklaştırınca kaşlarımı çattım. "Dur oğlum üzerine dökülecek." Elindekileri kenara bıraktı ve beni kucağına alıp yan oturtturdu. Tepside biberon görme şoku ile ona döndüm. (Tekrar ediyorum age play olmayacak. Yanlış anlaşılmasın.)

"Bu ne sevgilim?" Sinsice sırıttı ve eline aldı. Kafamı göğsüne bastırıp biberon ağzıma tıktı.

"İç bakalım minik bebeğim." Ama bu ılık?

"Ben soğuk istiyorum Bu resmen sıcak." Beni takmadan geri içirdi. Bana içirmesi hoşuma gitmişti. Nefes almak için ağzımdan çıkarıp tekrar aldım. Bitene kadar bakışlarını dudaklarımdan çekmemişti.

Kucağında oturmuş animasyon filmi izliyorduk ama Yiğit sürekli sırıtıyordu. "Pek bir mutlusun babacığım." Sırıtması yüzünde donunca yavaş yavaş gözlerime baktı.

"Sen ne dedin?" Yanlış bir şey mi demiştim.

"Babacığım dedim." Hızlıca dudaklarıma yapıştı ve alt dudağımı çekiştirerek ısırıp emmeye başladı. Biraz sonra kafasını geri kaldırdı.

"Bunun beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin." Sırıtıp saçlarını okşadım. "Mutlu ettiyse hep söylerim." Gülümseyip
Yanaklarımdan öptü. Filmin ortalarına gelince sıcak basmıştı. Her yerin camı açık olduğu için karşımdaki vantilatörü çalıştırdım.

Sanki sıcak üflüyordu onu kapatıp üzerimdeki tişört ve atleti çıkardım. Altımdaki pijamayıda çıkarıp sadece baksır ile kaldım. Bu süreçte beni izleyen babacığıma kaşlarımı çatarak etrafı gösterdim. "Çok sıcak yahu." Sırıtıp bakmaya devam etti. Yanına oturdum kendimde değil gibiydim. Birden bacaklarımı birbirine bastırıp elimi dizlerime sürttüm. Dudaklarımı yalayarak elimi göğüs uçlarıma çıkardım ve inledim.

"Neden izliyorsun öyle? Noluyor bana bir şey yapsana?" Orta parmağımı ağzıma alıp Yavaşca emdim. Gözünü kapatıp küfür etti. Birden beni altına alınca hiç durmadan alt tarafımı ona çarptım. İnleyerek dudağıma yapıştı.

"Seni azdırmak isterken ben de azdım." Ne dediğini anlamıyor baygın gibiydim. Ensesinden tutup dudaklarıma bastırdım dudaklarını. Ağzımı açıp dilimi diline sürttüm. Çenemi sıkıp ağzıma tükürdü ve beni kucağına alıp alt katlardan bir odaya geçtik. İçeri girdiğimizde bir sürü aletler vardı. Tam ortada mavi bir yatak duvarlarda asılı duran kırbaç gibi aletler özenle yerleştirilmiş vibrator ve askıda kedi kıyafetleri, hizmetçi kıyafetleri ve daha nice oyuncak vardı. Bir ayna vardı ve önünde makyaj malzemeleri vardı. Beni yatağa koyup üzerime çıktı. Sabah sürdüğüm siyah ojelerim ile oynarken konuştu.

"Bebeğim şimdi seninle bir anlaşma yapalım. Bdsm nin ne olduğunu biliyor musun?" Kafamı sallayıp onu onayladım. İzlediğim pornolarda görüyordum. "Peki bunu benimle denemek ister misin?" Hızla kafamı salladım. O kadar kötü durumdaydım ki kendimi çarşafa sürtüyordum. Bir bacağının arasına girdim ve penisimi dizine sürtmeye başladım. Dizini çekmeden bir süre bekledi.

"Bu süre içinde sana ne dersem yapmak zorundasın. Bir şifre bulalım ve dayanamadığın, bitirmek istediğin zaman bana onu söyle olur mu?" Konuşamıyor yalnızca kafamı sallıyordum.

"Kırmızı olsun, sen kırmızı dediğin an anında ne yapıyorsam bırakıp seni bu odadan çıkarırım endişen olmasın."

Ona heyecanla bakıp onayladım. Gece daha yeni başlıyordu.

______________

Burada kesilir mi yaaa?

Çok küfür etmeyin olur muuu?

Diğer bölümde istediğiniz fantezi vs. Varsa hemen yazın ki bölümü yazabilirsem bugün atayım yazamazsam ďa yarın anca ya da gece eheheh

Neyse kaçtım.

NO:13  |Bxb|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin