-15-

18K 657 159
                                    

Merhabaaa canlar

Oy vermeyi unutmayın

Keyifli okumalarr

<3
_____________

Üzerinde mickey mause olan siyah tişörtümün eteklerini düzelttim, siyah diz kapağına gelen şortumu giyince giyinme işlemim bitmişti. Bir iki fıs parfüm sıkınca işte hazırdım.

Anahtarımı ve telefonumu alıp aşağıya indim. Kapıda Yiğit bekliyordu. Artık hoca demeyi bıraktım.

Kapıyı açıp ön koltuğa bindim. Oldukça stresli ve heyecanlıydım.

"Merhaba....Yiğit." Ani hareketle kafasını çevirip baktı. Ön koltuğa bindiğim için mi şaşkın acaba?

"Merhaba Çağlar." Arabayı çalıştırıp ana yola çıktık.

Ee anasını satayım böyle mi devam edeceğiz? Kırmızı ışıklarda durduk.

"Çok.... tatlı olmuşsun." Bir anda konuşunca irkildim. Birazcık kızardım galiba. Parmaklarımla oynarken teşekkür ettim.

"Sen de çok güzel görünüyorsun. Yani yakışıklı." Dudakları gerginleşti ama gülmedi. Üzerinde beyaz tişört ve bu sıcakta ince siyah ceket giymişti. Siyah ona çok yakışıyordu. Hayır tüm renkler yakışıyor ona.

Elini bacaklarımın üzerinde hissedince ona döndüm. İstifini bozmadan arabayı kullanıyordu. Bana göz attı. Bende elimi onun ceketinin cebine koydum. Neyse ki içinde bir şey yoktu. Afalladığını hissettim ama ona dönmedim.

Yol boyu konuşmadan araba kullandı ben de onu izledim. Arada gözgöze gelince kafamı hemen cama çeviriyordum.

Arabayı avm nin otoparkına park etti. Avm ye girince merdivenlerden en üst kata çıktık. Pide yapan yerin önünde durdu.

"Pide sever misin?" Yemeyeli uzun zaman olmuştu.

"Evet severim. Uzun zamandır yemiyorum." Elini omzuma atarak sipariş vermek için ilerledik.

Ben patatesli, o da kıymalı pide sipariw etmişti. Eli hala omzumdayken oturacağım sandalyeyi çekti.

"Teşekkür ederim." Cevap vermeyince oturdum.

"Dün annenin yanına gittin mi?" Arkama yaslandım ve ona baktım.

"Banka görevi gördüm resmen. Gittiğim an para koparmanın bir yolunu buldu." Kaşlarını çatarak bana yaklaştı.

"Niye veriyorsun geri zekalı?" O da haklıydı, o kadının üzerimde hakkı yoktu.

"Başına bir şey gelirse vicdan azabı çekmek istemem." Adı çağırılınca kalktı ve ikimizin yemeğini de getirdi.

Sessiz sedasız yemeğimizi yedik ve kalktık. Aşağı katlara doğru inerken şeker satılan büfelere gözlerimden kalpler çıkarak baktım.

"Hangisinden istiyorsun çocuk?" Ona dönüp güldüm. "Şu rengarenk olan varya ondan istiyorum." Dudakları kıvrıldı ve şekeri almaya gitti. Geldiğinde direk otoparka inip arabaya bitmiştik. O arabayı çıkarırken ben de şekerimi açıyordum.

Ağzıma alıp emdiğimde küçükken hep istediğim ama hiç alamadığım zamanlara inat hızlı hızlı yemeye başladım. Üzerimde bakışlarını hissetsem de ona dönmedim.

Elini belime koyup beni kucağına çekince dengem şaştığı için üzerine düştüm. Dudaklarımız birleşmek üzereydi.

Ağzımdaki şekeri çıkardı ve dudaklarıma sürtmeye başladı. Ruj gibi dudağıma iyice sürdükten sonra daha da yaklaştı ve dilini çıkarıp dudağımı yaladı.

Gözlerim kapandı ve zor duyduğum bir inleme kaçtı ağzımdan. Alt dudağımı emdikten sonra dişleri ile sıyırdı. "Karşılık ver." Ellerini boğazıma sarıp sıkmaya başladı.

Üzerinde kıpırdanarak dudaklarına hükmetmeye başladım. Dillerimiz birbirine dolanınca elini tişörtümün içinden göğüs ucuma getirdi ve sertçe sıktı. Ağzımdan bir çığlık kaçınca saçlarımın tepesini çekti. Zevkle inlemiştim.

Bir süre daha öpüştükten sonra beni geri yerime oturttu ve eve sürmeye başladı.

_______________

Merhabaaaa

Bölümü beğendiniz mi?

Bölüm atmıyorsam bilin ki derslerim yoğun.

Sevmediğiniz yer?

Sahne önerisi?

Kendinize iyi bakınnnn

<3

NO:13  |Bxb|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin