-17-

16.3K 562 78
                                    

Oy vermeyi unutmayınnn

Keyifli okumalar
______________

"Sana bitki çayı yaptım." Önüme bıraktığı çaya iğrenç bakışlar attım. Sevmiyordum.

"Bıkmadın mı artık her saat başı çay yapmaktan? İçmeyeceğim işte zorlama!" Diyerek bağırdım. 3 gün önce hastaneden çıkmıştım. Aldığım darbeler şiddetli olduğu için 2 gün müşade altında kalmıştım. Bu süre içerisinde Yiğit evde kalmamam için beni kendi evine getirmişti

Ağrılarım fazla olduğu için sinirliydim ve bu sinirimi ondan çıkarıyordum. Kendimi regl dönemindeki kızlar gibi hissediyordum.

"O sesini alçalt ve gerekirse zorla içiririm." Şu 3 günde onu bezdirdiğime emindim. Bana bunu yapanlara zaten sinirliyken bir de benim böyle yapmam onu çileden çıkarıyordu ama beni üzmemek için susuyordu.

İstemeye istemeye bardaktaki çaydan bir yudum aldım. O gelip yanıma oturunca kafamı göğsüne yasladım bacaklarımı kendime çekerken karnıma giren sancıyla ağlamaya başladım. Beni kolunun altına çekti ve saçlarımı okşamaya başladı. Konuşmuyordu, bir şey demiyordu çünkü ağrılarımın o da farkındaydı farkındaydı.

Verdikleri ilaç bir yere kadar etki ediyordu. Yiğit beni hastaneye götürdüğünde ise sadece serum takmışlardı. Elini bacaklarımın altından geçirerek beni kucağına aldı. Kafam koluna yaslıydı ve elim göğsündeydi. Onun eli ise kafamın arkasından bana destek verirken diğer eli sırtımda geziniyordu.

"Yiğit, onlara ne yaptılar?" Gözlerime fazla derin bakıyordu. Elleriyle saçlarımı okşarken "İyi şeyler yapmadılar yavrum." Etkilenmemem için söylemiyordu.

"Sen bana hiç ailenden bahsetmedin?" Alnımdan öptü ve Gözleri dolarken kafasını çevirdi. "Annemi trafik kazasında kaybettik, 16 yaşındaydım. Babam da şuanda yurt dışında." Annesizlik çok kötüydü. Bunu iyi bilirdik biz.

"Seni seviyorum, çok seviyorum. Bu öylesine söylenmiş bir şey değil Çağlar. Hayatım boştu, evden okula okuldan eve. Başka bir şey yapmazdım, sana kadar. Belki kısa sürede oldu ama çok şey değiştirdin hayatımda. Sayende erken yaşta baba olmuş gibi hissediyorum. Var mı ötesi?" Deyip güldü. Bu itiraf beni sarsmıştı işte. Elleriyle göz yaşlarımı sildi.

"Ben de seni çok seviyorum Yiğit. Zorbalık edilmesinden dayanamadığım bir dönemde buldum seni. Herkes ezik gibi görürken senin yanında kendimi buldum ben." Öyle güzel tebessümle baktı ki.....

Dudaklarıma öpücük kondurdu ve kucağındayken ayağa kalktı. Yatak odasına girdiğimizde dikkatlice üzerimdeki kıyafetlerimi değiştirdi. Beni yatırdı ve yanıma yattı. Göğsüne sokuldum ve yavaşça bacağımı üzerine attım. Bir yandan bacağımı diğer yandan Saçlarıma öpücük konduruyordu. Yavaş yavaş uykuya daldığım hissediyordum.

_____________

Merhabaaaaaa ben geldimm

Bölüm nasıldı

Hızlı gidiyoruz sizce

Ben bunlara nasıl bdsm yazicam?

Sevmediğiniz yer?

Sahne önerisi?

Yeni bölümde görüşmek üzereeeee.

<3

NO:13  |Bxb|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin