Gözlerimi acıyla açtığımda hava hala karanlıktı. Yerimden hareket edemiyordum çünkü ağrım çok fazlaydı. Telefonumdan saate baktığımda 02:37 geçtiğini gördüm.
Yorganı düzeltmeye çalışıp tekrar kafamı yastığa koydum. Gözlerimden bir damla yaş akarken sevgilim uyanmasın diye hıçkırığımı tuttum.
"Bebeğim?" Kafamı yastığa bastırıp omuz silktim. Sırtıma sarılıp endişeyle sordu.
"Bir tanem noldu? Canın mı acıyor?" Kafamı yavasca aşağı yukarı salladım. Beni dikkatlice kucağına alıp ayağa kalktı. Saçlarıma öpücük kondurup mutfağa getirdi.
Bir bardak su ile çekmeceden ilaç çıkarıp avucuna koydu. "Bunu içelim mi bebeğim?" Kafamı sallayıp onayladım. Avucunda ilacı ağzıma bırakıp suyu dudaklarıma yerleştirdi.
Bir de krem alıp ışığı kapatıp odaya geçtik. Işığı yakıp yatağa oturdu ve kalçamı kucağında sabitleyip eşofmanımı indirdi. Baksırımıda indirdikten sonra iki yana da öpücük kondurup kremi parmağına sıktı.
Yavaşca deliğime masaj yaparken nefesim kesiliyordu sanki. Ağzımdan inleme kaçınca sesli kahkaha attı.
"Krem sürüyorum azma." Cevap vermedim ve işi bitince üzerimi düzeltip yatağa geri yatırdı. Arkadan sıkıca sarıldı ve boynumu koklayıp öptü. İlaçlar yavaş yavaş etki ederken mayışarak kendimi uykuya bıraktım.
_____________
Kısa bir bölüm oldu maalesefff
Bugün ikinci bir bölüm atmayı ihtimalim var. ATARIM DEMİYORUM.
Hoşcakalınnn.
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NO:13 |Bxb|
Fiksi Remaja-Öğretmen öğrenci ilişkisi- Başlama tarihi: 27.07.21 ⚠️(+18, bdsm, azıcık sadistlik olacaktır. Rahatsız olacaklar okumasın.)⚠️