uusi jäsen

1.4K 23 7
                                    

Joelin pov.
"Hei jätkät meille tulee uusi jäsen", Huudan. "Kuka ja mikä sen nimi on?"olli kysyy. "Sen nimi on aleksi kaunisvesi ja se on elektronisen musan artisti","vastaan. Millo se tulee?" Niko kysyi. "Se tulee huomen kello 13:00," Vastaan. "Okei", niko vastaa.

Time skip huomiseen.

Aleksin pov.
Heräsin herätykseen. Kävi äkkiä laitamssa vaateet pääle ja syömässä aamu palan. Olen lähdössä studiolle mutta muistan etten antanut Rillall ruokaa. Annoin ruuan ja lähdin äkkiä autolle ja kohti studiota. Kun pääsin studiolle niin kuulin kun joku kirosi keittiössä. Menin keitiöön ja näin pitkän miehen kahvin keittimen edessä. Kysyin mitä hän tekee ja hän vastasi, että yritän keitää kahvia mutta kahvin keitin hajosi. Kysyin hänen nimeään ja hän vastasi "moro oon tommi". Sen jälkeen menin laitamaan konettani valmiiksi ja näin blondin kihara hiuksisen jätkän mikasimme ja kysyn hänen nimeään. Hän vastasi, "että oon porko eli joonas". Nyökkäsin ja laiton koneeni päälle ja aloin tukimaan heidän vanhoja äänityksiä. Hetken päästä tuli joel ja niko kai. Viimen tuli viimeinen jäsen jolla oli ruskeat kiharat hiukset. moikkasin häntä ja kysyn henenkin nimeä. Hänvastasi"oon olli matela". Sen jälkeen aloimme kaikki tekemään töitä. Kesken tötten joel huusi "kuka lähtee bisselle?" "En jaksais tänää" huusin. "Muut?" Joel jatkaa. "JOO" he huusivat. "Ei tänää khyl maistuis"olli huusi. Minua olkoi pelotaa koska olin kusessa olliin ja nyt se jää viel studiolle.
(Ollin pov.)
Jätkät lähti bisselle paitsi aleksi. Olin kusessa aleksiin. Apua aleksi tulee mua kohti. "Menääkö mun luo?" Ale kysyi. "Vaikka joo"vastasin.
(Time skip aleksilla.)
Istuimme aleksin suhva katsomassa jotain leffaa. Kesken leffan aleksi sanoo"olli mul on asia mistä mun olis pitäny kertoo jo studiolla" " Mikä ja mullaki on sulle asiaa" vastaan. "Noh.." aleksi aloitaa."oon kuses suhun"aleksi jatkaa. Vastaan "mäki suhun. "Okieesti"aleksi jatkaa. "Oikeesti"vastaan. "Olaaks me nyt siis yhessä?"ale kysyy varoen. "Olaan vaan. Vastaan "jäätkö yök?"ale kysyi. "Joo"vastaan. "Sä nukut mun kaa samas sängys"ale sanoo. "Okei"vastaan. Kun leffa loppu teimme ilta toimet menimme nukku maan alen pari sänkyyn. Hetken päästä kuulin vierestäni tuhinaa. Käänyin alea kohti ja huomasin hänen nukkuvan. Laitoin puhelimeni pois ja aloin itse nukku maan.
(Time skip aamuun)
Joelin pov.
Heräsin aamulla herätykseen puin pääleni ja kävin syömässä aamu palan. Lähdin studiolle vähän kiireessä etten ole vika. Kun pääsin studiolle huomasin, että muut on paitsi olli ja aleksi. Hetken päästä olli ja ale tuli ja me päätetii alkaa treenamaa. Kesken aleksin hypyn ale menee veltoki ja lyö pään täysiä lattiaan.
(Ollin pov)
Huomasin kun ale iskeytyi selälteen lattiaan. Juoksin alen luoja hetken päästä huusin täysiä tommille "SOITA LANSSI ALEN PÄÄSTÄ VUOTAA VERTA" kun tommi oli soitanut lanssin ja tuoneet ensi hoitajat alen luo he veivät alen sairaalaan.
______________________________________

  Sori jos jäitin tän huonoon kohtaan. Ja sori että tää on tönkkö tää on mun eka wattpadi ikinä. Sanoja 465

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Where stories live. Discover now