||Alen pov.||
Olimme löytänyt Rommin kadulta ja viemme sen studiolle. Pääsimme studion pihaan. Olli noisi autosta ja kiersi minun puolelleni. Hän avasi oven ja otti Rommin syliinsä. Nousin myös autosta ja lähden keppien kanssa jo ovea kohti. Olli ja Rommi tuli perässäni. Avasin oven ja menin rappu käytävään. Sudiomme oli toisessa kerroksessa ja tässä kerros talossa ei ollut hissiä. Päätin mennä itse rappuja ylös. Se meni yllätävän hyvin. Pääsimme ovelle ja mä soitin stdion ovi kelloa. Pian Niko avasi oven. Aatuin ensimmäisenä sisään ja riisuin kenkäni. Olli laski Rommin maahan ja alkoi itsekkin riisua kenkiää. Rommi juoksi suoraan Nikon luokse. Niko otti hänet syliin ja siliteli tun päätä. Hymähdin ja menin työ tuolilleni istumaan. Olli toi jalkaani varten matalan penkin. Laitoin jalkani penkin päälle ja otin kuulokeeni ja laoitoin ne korvilleni. Aloin säätämään ääni raitoja uuta biisiä varten. Tänään änitetään Nikon laulu ja Joonaksen soitto. Pyysin Nikoa menemään äänitys koppiin. Niko meni koppiin ja laitoi kuulokeet päähän. Hän alkoi laulaa uuden biisin sanoja. Nikon osuudet meni hyvin. Pian tuo hattara pää astuu studioon. Pyysin heti Joonasta äänitys koppiin. Hän suastui äänitää osuutensa. Hän haki kitaransa ja meni koppiin. Hänen soitto meni muuten hyvin mutta yksi kohta meni melkein aina väärin. Saimme lopulta sen kohdan menemään hyvin. Päätimme, että äänitykaemme oli tältä päivätä tässä. Nousin työ tuoliltani ja lähdin kohti eteistä. Laitoin kenkäni jalkaan ja jäin odotamaan Ollia. pian Olli tuli pukemaan kenkiä. Olli sai kengät jalkaan ja huusimme heipat nikolle ja astuimme ulos studiosta. Olli päätti kantaa minut alas rapuja kun en itse uskaltanut. Olli otti minua sulästä ja polvi taipeista kiini otin keppini käteen ja lähdimme kohti ulko-ovia. Pääsimme alas ja Olli laski minut maahan. Lähdimme ollin kanssa kohti autoamme. Menimme autolle ja Olli avasi minulle oven. Astuin sisään ja Olli istahti kuskiksi. Ajoimme kotia jossa menin heti nukkumaan päivä unia.
______________________________________
Sanoja 306
Sori vähän lyhyt.
YOU ARE READING
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
Fanfictiontarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu