osa 6

247 5 0
                                    

(Aamulla)
Alen pov.
Herään aamulla jäätävään vatsa kipuun. Päätän nousta tuolilleni ja lähteä etsimään särky lääkettä. Ennen kun löysin särkylääke pakauksen huomaan että Olli oli herännyt ja tullut katsomaan mitä teen. Hetken päästä olli avasi suun ja sanoi minulle "sä et voi ottaa perus butanaa vaan sun pitää otaa semmost joka hajoaa nesteessä ja sun pitäis otaa ruoka ja lääkeet. Menin pöydän viereen katselemaan mitä olli tekee.
Ollin pov.
Mun pitää alkaa alkaa tehä alen aamupalaa. Ensiksi kaasin uuden litku purkin kulhoon. Sen jäklkeen heitin lääkeet nesteen sekaan. Lopuksi otin ruiskun ja täytin sen nesteellä ja puristin alen letkuun. Toistin tuon viisi kertaa. Lopuksi otin lasiin vettä jota otin ruiskuun ja puristin alen letkuu.
(Time skip 2-tuntii)
Olaa viimiset kaks tuntii maatu alenkaa sohval ja katottu netlilixsii. Pitäis lähtee koht studiolle. "Ale meijän pitäis lähtee koht studiolle" sanon"tiietää"ale vastasi huvituneena."mä meen pakkaa sun ruuat mukaa ja sit voijaa lähtee" sanon ja menen pakaamaan yhden alen ruoka purkin mukaan.
(Time skip studiolle)
Laitoin alen ruuan jääkaapiin ja samalla ale meni sohvan viereen katsomaan puhelinta. Menin istumaan sohvalle alen viereen ja aloin silitää tämän reittä. Hetken päästä ovi kolahti ja sisään astui loput pändistä. Moikkasimme heitä ja he kysyi alelta "miten voit ja milloin sul on eka fyssari ja puheterapia?" Ale katsoi minua ja vastasin "tänään tunnin päästä fyssari ja kahen tunnin pääst puheterapia ". "Noh.. alotetaisko hommat?" Joel kysyi. "Vo..voin yr...yrit...yrittää" ale vastasi. Ale yritti mennä työ pisteeleen mutta hänen työ tuoli oli edessä. Menin hetken päästä katsomaan tarviiko hän apua. Hän edeleen yritti siirtää työ tuolin pois edesstä mutta tuloksetta. Päätiin autaa häntä vähän ja nostin työ tuolin pois huoneesta. Ale kääntyi minua päin ja alkoi hymyillä. Hymyilin takaisin ja pörrötin hänen hiuksia. Hän kääntyi takaisin konetaan päin ja alkoi availla äänitys ohjelmaa.
(Time skip puol tuntii)
Alen pov.
Olaan ollinkaa just päästy fyssarin huoneeseen. Aluksi se fyssari pyysi mua nosemaan joitenkin puomin avulla käsien varaan. Olin melkein pääsemässä ylös asti mutta horjahdin ja kaaduin takaisin tulileni. Toisella yrityksellä pääsin ylös koska olli tuli vähän avustamaan. Fyssari meni muuten hyvin mutta se fyssari sano, että kuntoutumisessa kestäisi vuosi. Se vähän masensi minua mutta silti yritän parhaani. Seuraavaksi olis puheterapia. Se jänittää mua vähän mutta oli olli on mun tukena. Menimme sisälle ja menimme pöydän ääreen. Se meni tosi hyvin vaikka vähän jännitin. Heti kun puheterapia loppu menimme suoraan autolle. Olli autoi minut autoon ja vei tuolini paksiin.
Ollin pov.
Menimme suoraan studiolle. Studiolla puhuimme kaikesta ja syötiin. Tai okeastaan ale söi koska muut oli syöny aikoja sitten. Isuttiin hetki kunnes ale tuli tyytämään minulta "voi...voitais...vaitaisko läh..lähteä ko..kotiin?" Vastasun "joo totta kai".  Kun pääsimme autolle autoin alen pelkääjän paikalle ja ven hänen tuolinsa takapaksiin. Kun sain tuolin paksiin menin kuskin paikalle ja lähdin ajamaan kohti kotia. Kun pääsimme kerrostaloni pihaan kävin hakemassa alen tuolin ja autoin hänet siihen. Menimme sisälle ja menimme hissiin. Kun hissi tuli oikeaan kerrokseen tulimme pois hissitä ja menimme koti ovelleni. Avasin oven ja päästin alen ekana sisälle. Ale taisi mennä suoraan makuu huoneeseen. Menin makuuhuoneeseen ja aloin auttamaan alea riisutumaan. Kun olin saanut riisuttu alea nostin hänet sänkyyn ja peitelin peton sisään. Silitelin hetken alen hiuksia. Hetken päästä kuului jo söpöä tuhinaa. Ale nukahti. Menin vielä samuttamaan valot jonka jälkeen riisuin itsen turhista vaateista ja menin alen viereen nukkumaan. Ujutin ennen kuin nukahdin pusun alen otsalle.
______________________________________

Kiitos ihan sikana yli 300 luku kerrasta. Sori epä aktiivisuus. On ollu kiireitä mutta tässä telle uusi osa.
Sanoja 581

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin