Ollin pov.
Lääkäri ilmoitti minulle, että minulle ja alelle ei käynyt pahasti. Minulla oli vain ranne murtunut. Lääkäri kertoi minulle myös ilo uutisen, että ale saa pyörätuolin pois ja pääsee käyttämään kyyner sauvoja . Olin todella innoissani, että ale pystyy kohta kävelemään taas normaalisti. Kesken ajatusten tuo söpö pörröpää tulee keppien kanssa huoneeseeni. Ale kävi isrumaan sänkyni vieressä olevaan tuoliin. Hetken päästä lääkäri tuli huneeseeni ilmoittamaan, että saamme lähte kotiin. Vaihdoin omat vaateet päälleni ja lähdimme alen kanssa kohti ulko ovea. Ennen kuin ehdimme ulos tajusimme, että kummalakaan ei ole puhlinta. Käännyimme ympäri ja lähdimme kohti Tommin huonetta kaska hänellä oli puhelin. Menimme Tommin huineeseen ja hän oli hämmästynyt nähdesään meidät. Selitimme koko jutun ja Tommi lupasi lainata puhelintaan. otin Tommin puhelimen käteeni ja soitin nikolle. Pyysin häntä hakeemaan medät. Hän lupasi olla tässä 5minuutin päästä. Lähdimme alen kanssa kohti ulko ovea. Astuimme ulos ja näimme kun nikon auto kaartaa sairaalen pihaan. Ale meni eteen ja minä taakse. Niko ajoi medät suoraan kotiin. Kiitimme kyydistä ja menimme suoraan sisälle. Menimme hissillä okeaan kerokseen koska aleksin oli vaike mennä portaita ylös. Hissi tuli oikeaan kerrokseen ja menimme koti ovelleni. Onneksi taskuuni oli jäänyt koti avaimet. Menimme kotiin ja suoraan nukkumaan.
(Time skip 2 viikoa.)
Olimme viimest kaksi viikoa ollut onellisia koska tommi päässyt pois sairaalasta ja alella oli viimeistä päivää kepit ja olin saanut kipsin pois. Teimme ihan normaalisti töitä kunnes joel huusi meille jo tutun kysymyksen "LÄHETÄÄKÖ BISSELLE!!" Kakki paitsi ale vastasi "joo". Me muut lähetiin kohti baaria ja ale taisi mennä kotiin. Astuimme sisäälle baariin ja siellä haisi ihan viina. Päätimme Tommin kanssa ettei juoda, että voidaan auttaa muut koteihinsa. Istuimme Tommin kanssa nurkka päydässä keskustellen. Tunnin päästä muut oli jo humalassa paitsi minä ja tommi. Päätimme tommin kanssa otaa jätkät mukaan ja häipyä. Menimme tanssi lavalle etsimään joeli, niko ja joonasta. Löysimme muut paitsi porkoa ei näkynyt misään. Menimme ulos ja läysimme posrkon ulkona sammuneena. Nostimme joonaksen ylös ja vemme nämä humalaiset mihet kotihinsa. Aluksi veimme joelin nukkumaan kotiinsa. Seuraavaksi veimme nikon ja porkon nikon luokse. Lopuksi menimme Tommin kanssa omiin koteihimme paitsi menin aleksille. Kun Pääsin sisälle näin alen nukkumassa sohvalla. Menin alen luoke ja suukotin hänen pörröisiä hiuksia. Hänelle tuli söpö hymy kasvoille. Nostin hänet syliini ja vein sänkyyn nukkumaan. Kävin pesemässä hampaat ja men tuon pörröpään viereen. Peittelin meidät ja laitoin silmät kiini ja nukahdin. Kun heräsin huomaan, että olen yksin sängyssä. Nousen ylös ja kävelin keittiöön jossa ale hääräsi meille aamupalaa. Halasin tuota takaa päin ja sanoin "ihanaa kun oot nyt kunnossa". Ale hymähti minulle ja lähti viemään aamupalojamme pöytään. Menin pöydän ääreen istumaan ja kaapasin leipäni eteeni. Ale tuli minua vastapäätä istumaan ja otti omat leivät etteensä. Saimme syötyä ja minä menin vaihtamaan vaateet päälle ja ale meni suhvalle istumman. Sain vaihdettua vaateet ja menin alen kanssa suhvalle istumaan. Avasin netlixin ja laitoin leffan pyörimään. Ale hymähti minulle ja tuli kainalooni. Tässä on hyvä olla.
______________________________________
Sanoja 484
YOU ARE READING
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
Fanfictiontarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu