luku 29

140 8 0
                                    

||Ollin pov.||
Herään päivä unilta jotka kesti 3 tuntia. Pian huomaan alen hävineen vierestäni. Menin sängyn laidalle ja nään alen nukkuvan lattialla. Olinkohan tiputtanut hänet vahingossa, taas. Nousen varovasti ylös ja nostan alen syliini. Istahdan takaisin sängylle ale sylissäni. Hetken päästä ale nousee unisaan istumaan syliini ja alkaa halia minua. Taisi tulla halipula. Pian kuulen muminaa sylistäni eli Allu heräs viimein. Lasken Allun sängylle ja lähden tekemään ilta palaa. Tein meille levät ja pilkoin hedelmiä. Otan lautaset mihin laitan leivät ja hedelmät. Otan iltapala tautasen ja kannan sen makuuhuoneesemme. Lasken sen yöpöydälle ja alan herätellä alea joka nukahti kun olin tekemässä iltapalaa. Varovasti heliutelin alea mutta hän ei herännyt. Yritän uudestaan mutta vähän kovempaa. Hän ei taaskaan herännyt. Käyn keittiössä hakemassa lasin jossa on lämintä vettä. Menen takaisin maukuuhuoneeseen ja kaadan vedet Alen päälle. Tällä kertaa hän säpsähtää hereille. Hän nousee istumaan ja alkaa halia minua. Hetken päästä ale irtautuu minusta ja otan iltapalalautasen yö pöydältä ja alomme syömään iltapalaa. Saimme syötä kaikki muut paitsi omenat jäi syömättä. Nosen ylös otan tarjottimen ja vien sen keittiöön. Heitän omenat pois ja alan tiskata lautasia. Sain lataset tiskattua ja lähden takaisin makuuhuoneeseen. Menen sängyn viereen jossa aleksi nukkuu. Menen sängylle makaamaan ja ale kömpii heti pääleni makaamaan. Pian nukahdan.

(Time skip aamuun)

Herään siihen kun joku kutitaa kaulaani. Avasin silmät ja näin aleksin päälläni. Hänen hiukset ovat ihan pörrössä. Siirrän varovasti Aleksin pois päältäni mutta hän napaa minut haliin. Tyydyin kohtalooni ja otin puhelimeni yö pöydältä. Otan meistä selfien jonka laitan tausta kuvakseni. Menin instaan ja näin heti hauskan meemin minusta ja alesta. Naurahdin sille mutta ale heräsi siihen. Hän päästää minut vapaaksi ja mutta otaa puhelimeni ja otaa itestään selfien. Voi tuota höpsöä pörröpäätä. Hän antaa puhelimeni takaisin ja nousi ylös pukemaan vaateita. Menin keitiöön tekemään sillä aikaa aamupalaa.
||aleksin pov.||
Heräin kun Olli nauroi jollekin avasin silmät ja päästin Ollin vapaaksi mutta otin hänen puhelimensa ja otin itsestäni selffien koska miks ei. Nousin ylös ja lähdin etsimään jotain pääle pantavaa. Löysin kollarit ja Ollin yli ison hupparin. Laiton sen pääleni ja lähdin keitiöön katsomaan mitä Olli tekee. Pääsin keitiöön ja näin Ollin tekemässä aamupalaa. Menin hänen taakse ja kaa pasin hänet halaukseen. Ollli säpsähti ja sanoi minulle "vittu ku säikähin". Hymähdin vain ja päästin irti ja menin istumaan pöydän ääreen. Vittutaa kun en saa vielä kävellä vaan pitää käytää kappejä tai kinkata. Pian Olli laski eteeni lautasen jossa oli leipä ja hedelmiä. Aloin syömään tyytyväisenä ruokaani koska Ollin tekemä ruoka on aina hyvää. Tänään pitäisi mennä studiolle. Pian sain syötyä ja vein astiat tiskipöydälle. Kävin hakemassa kepit olkaarista koska unohdin ne sinne. Otan ne ja menen makuuhuoneeseen laitamaan sukkia ja tukea. Pian sainne paikoleen ja lähden laitamaan kenkää jalkaan. Odotan ollia oven edessä kun hän hävitti puhelimensa. Pan hän tuli eteiseen ja alkoi laitaa kenkiään avaan oven ja menen auton viereen odottamaan Ollia. Pian auton ovet naksahti ja menin pelkääjänpaikalle. Pian olli tuli autoon ja lähti ajamaan kohti studiota.
______________________________________

Sori kun kesti. Ei ollu motii
Sanoja 498

vitun rakastunu siihen (Oleksi)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن