luku 10

176 6 2
                                    

Ollin pov.
Lääkärit tuli pois alen ja tommin huoneesta ja yksi niistä tuli ilotamaan meille, että tommi meinaai kuolla mutta se saatiin elvytettyä. Huokaisin helpoituksesta ja lähdin takaisin alen ja tommin huoneeseen. Menin istumaan alen sängyn viereen. Heti kun istuin alas ja vilkaisin Tommia huomasin hänen oleva letkuissa. Aloimme jutella alenkanssa kaikke maan ja taivaan välillä. Yhtäkkiä lääkäri tuli huoneeseen ja ilmoitti, että "pääset tänään pois" ale meinasi hypätä suoraan pystyyn mutta sai halitua itsensä. Naurahdin alelle ja sanoin hänelle "jos oot noin innoisaan voit kiivetä mun syliin". Ale innostui vielä lisää ja kiipesi syliini istumaan. Hetken päästä kuulin sylistäni tuhinaa. Ale oli nukahtanut syliini. Laitoin hänet sikiö asentoon istumaan  syliini ja halasin häntä. Istutiin siinä hetki kunnes lääkäri tuli tarkastus käynille. Kun hän astui sisään hän naurahti ja totesi "syli taitaa kelvata peremmin kun sänky" vastasin hänelle "niitaitaa kelvata".  Lääkäri kattoi alen asiat herättämättä tuota mustaa pörröpäätä. Hetken päästä lääkäri lähti huoneesta. Istutiin taas hetki. Silitelin alen hiuksia ja huomasin hänen alkaneen hymyillä. Hetken päästä jätkät tuli huoneeseen ryminällä. Näytin heille, että olkaa hiljaa ale nukuu. Samalla otin käden pois alen hiuksista. Joel nykäsi minulle. Heti kun lopetin silitelyn ale mumisi minulle jotaa "älä lope..loeta". Hymähdin tuolle ja jatkoin silitelyä. Juteltiin jätkien kaa hiljaa ettei ale herää. Pian ale alkoi heräilemään. Hetken päästä ale istui taas kunnolla sylissäni. Hetken päästä ale kysyi minulta "voitaisko lähtee kotii?"vastasin "joo totta kai". Nostin alen tuoliinsa istumaan ja autoin häntä vaihtamaan vaatet. Hetken päästä olimmekin jo autossani lähdössä kotiani kohti. Ollimme liikenne valoissa kunnes sain soiton. Katsoin näyttöäni ja soittaja oli joel. Vastasin hänelle.
(puhelu)
Minä:moi
Joel:moro voitteko tulla hakee?
Minä:joo mut miksi?
Joel:koska olin nikon kyyil mut se lähti ilman mua.
Minä: oke olaan siinnä n. 5min päästä.
Joel oke.
(Puhelu päätyy.)
Ilmoitan alelle heti "mejän pittää käyä hakea ale siraalalta koska niko oli jättäny sen sinne." Ale vastasi heti "okei sitten"vastaain tuolle heti "hyvä ale sä sanoit jo kokonaisen lauseen ilman taukoja." Ale vain hymyili minulle tyytyväisesti. Tein U-käänökasen ja lähdin kohti sairaalaa. Pääsimme sairaalan pihaan missä joel odotti jo meitä. Hän hyppäsi taka penkille istumaan. Lähdimme ajamaan nyt joelin kotia kohti matkaĺa joel teki alen kanssa alen puhe harjoituksia joita puheterapian mies antoi hänelle. Nesujui hyvin ja ale oppi taas paremin puhumaan. Päätimme käydä kaupassa ennen kun viemme joelin kotiin. Kävimme ostamassa ruokaa ja no red bullia. Kun Pääsimme autolle vein ostokset takapenkille samalla kun joel autoi alea etupenkille. Matka meni nopeasti keskustellessa kainesta. Pääsimme joelin talon eteen ja hän kiiti kyydistä ja lähti sisälle.  Lähdimme joelin pihasta ajamaan kohti kotia. Olimme tällä hetkellä liikenne valoissa. Kun pääsimme valojen ohi näimme mutten autojen liikuvan mutta sitten pimeni. Heräsin sairaalasta joistain johdoita. Painoin hätä nappia ja lääkäri tuli huoneeseen. Hän otti minulta hengitys putken pois ja ilmootti minulle, että.....
______________________________________

Kiitos yli seittemän sataa luku kertaa!!
Taas onnistuin jättää tän tarinan tähän kohtaan. Sori jos lyhyitä yritän tehä pidempiä.
Sanoja 484

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Where stories live. Discover now