luku 5

275 6 4
                                    

Alen pov.
Olli tuli huoneeseeni. Kysyin heti häneltä "nii oliks mul jotain?" Olli vastasi" joo sua ruokitaan kaks viikoo ton ihme nenä maha letkun kautta koska se puuko oli tehnyt maha laukuun reijän". Kysyin varovasti ollilta"milloin pääsen pois?"olli vastasi "huomenna jos mä autan sua ton letkun kans ja vahdin ettet tee mitään pahaa". Kysyin ollilta varoen "voitko pyytää muut jätkät tänne?" Olli vastasi "joo oota hetki". Olli meni ulko puolelle soitamaan kai Tommille.
Tommin pov.
Sain soiton ollilta. Hän pyysi meitä tulemaan sairaalalle. Kun pääsimme sairaalalle kysyimme joltain naiselta missä alen huone on. Hän vastasi, että "se on 213". Lähdetii heti alen huonetta kohti. Kun pääsimme huoneeseen näime pirteän alen makaamassa sängyllään. Kysyimme heti alelta milloin hän pääsee pois. Hän vastasi "hu..huom..huomen..huomenna mut..mutta mu...mull..mulle pi..pitä..pitää an..anta...antaa jo..jota..jotain lä..lääk..lääket..lääkettä ja  li..litk..litku ru..ruok..ruokaa  tä..tän le..letk..letkun ka..kaut..kautta". Vastasin "noh... meijä pitää lähtee moikka". Ale vastasi "ok..okei tuu..tuutko hak..hakee mu..mut hu..huom..huomen?" Vastasin "joo voin tulla hakee mut monelt?" Ale vastasi " n..no so..soit..soitan sul..sulle hu..huom..huomen si..sit". Vastasin "okei moikka."
Alen pov.
Kaikki jätkät lähti kotiin. Hetken päästä joku lääkäri tuli antamaan jotain ihme nestettä joka meni sen letkun kautta mun mahaan. Ruokinnan jälkeen mut laitetiin makuu astoon ja laitetiin nukkumaan.
(Time skip huomiselle)
Tommin pov.
Sain soiton alelt jossa hän pyysi minua hakemaan hänet. Heti kun puhelu päätyi lähdin autoani kohti. Hetken päästä käänyin sairaalan pihalle. Menin suoraa tietä alen huoneeseen jossa hän isttuija tuolillaan inoisaan. Enenkun lähetiin lääkäri toi minulle alen lääke reseptit ja kahen viikon ruuat. Sen jälkeen lähdimme autoa kohti. Kun pääsimme autolle autoin aken pelkääjän paikalle ja sen jälkeen kävin laittamassa alen tuolin ja kamat paksiin. Kun olin saanu alen kamat paksiin menin kuskin paikalle ja lähdin ajamaan kohti ollin taloa. Kun pääsimme ollin luokse hain alen tuolin ja autoin hänet siihen istumaan. Ale lähti jo ovelle kun mä vielä olin ottamassa hänen kamojaan. Kun sain alen kamat pois paksista menin alen kanssa sisälle ja hissiin. Kun hissi pääsi oikeaan kerrokseen menimme pimpotamaan ollin ovea.
Ollin pov.
Kuulin kun ovi kelloni soi. Loikkasin heti ylös ja melkein juoksin avaamaan. Kun avasin oven näin alen ja tommin. Päästin heidät sisään ja tommi ojensi mulle alen kahen viikon ruuat ja läkeet. Kiitin tommia alen kamoista ja sanoin hänelle heipat koska hänen piti lähteä johonkin.
(Time skip 2tuntii)
Nyt pitäis antaa alelle jotan litku ruokaa. Aluksi pyysin alen keitiöön. Sen jälkeen laitoin litku ruuan kupiin ja otin siitä vähän ruiskuun.(oikeasti en tiedä miten se tehää mut ihan sama) sen jälkeen etin alen letkun pään ja otin suojuksen pois. Lopuksi työnsin ruiskun suun letkuun ja puristin ruiskusta varovasti nesteen pois. Kun ruisku oli tyhjä otin ruiskuun lisää nestettä. Tein tuon anakin neljä kertaa. Ruokinan jälkeen laitoin letkun suojuksen takasin. Menimme hekeksi katsomaan vielä telkkaria. Hetken päästä ale halusi mennä nukkumaan. Menimme molemmat makuu huoneeseen. Autoin alen riisuutumaan ja nostin hänet sänkyyn. Riisuin itsekin ja menin alen kainaloon nukkumaan.
______________________________________

Sori jos tylsä kirjotin tän lopuun koulussa. Kiitos 100 luku kerasta. sanoja 527

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Onde histórias criam vida. Descubra agora