||Ollin pov.||
Herään siihen kun joku tiukentaa otettaan. Se taisi olla Ale joka makasi päälläni jalat ja kädet ympärilläni. Hymyilin tuolle höpsölle ja aloin etsiä kädellä puhelintani. Löysin sen aika nopeasti ja aloin selata sitä. Parin tunnin päästä kuulin muminaa. Eli ale heräsi. Laitan puhelimen pois ja alan silitellä alen selkää. Pian hän nostaa päätään ja katsoo minua silmiin. Lopetan silityksen ja alan hymyillä tuolle pörrö päälle. Nousen istumaan ale sylissäni. Siirän alen pois sylistäni mutta ale kiatotuu minuun selälästä päin. Nousin ylös samalla ale roikui selsässäni jalat ja kädet ympärilläni. Pian kuulen ovi kellon ääntä. Kävelen ovelle ja avaansen. Sen takana seisoi Porko. Käänyin ympäri ja lähdin kävelemään keittiöön vieläkin ale selässä. Kuulen selkäni takaa naurua eli porko näki väsyneen ale selässäni. Pian Porko avasi suunsa ja kysyi "Onks ale joku laiskiainen vai miks se on sun selässä" vastasin "ale kiatoutu muhun just enne ku nousin sängyst". Porko vain nyökkäsi ja meni sohvalle istumaan. Päätin kuljettaa alen sohvalle, että hän ei tippuisi. Kävelen olkkariin ja lasken Alen sohvalle istumaan. Menen takaisin keittiöön tekemään aamupalaa. Sain aamupalat valmiiksi ja lähdin kantamaan alelle aamupalaansa. Menen olohuoneeseen ja lasken aamupalan alen syliin. Ale alkaa syödä sitä tyytyväisenä. Istahdan hänen vereen ja alan syömään aamupalaa. Joonas oli kiltti meille meille ja vei rillan lenkille. Onneksi on noin hyviä kavereita. Saimme syötyä ja nousin ylös aamupala astiat käsissäni.
||alen pov.||
Olli lähti viemään astioita tuskiin ja minä jäin sohvalle istumaan. Pian kuulen kun ovi aukeaa ja Rilla ryntää luokseni. Pian kuulen juttelua keittiöstä. Yritän kuunella keskustelua mutta se on vaikeaa koska Rilla häiritsee vinkumisella. Otan hänet syliin ja alan rapsutella tuon pehmeää turkkia. Pian Olli tulee olohuoneeseen viereeni. Kuulin oven aukeavan ja menevän kiini eli Joonas lähti. Menen Ollinbkylkeen kiini ja alan piirtää sormella tuon rintaan kuviota. Pian Olli kysyy minulta "katotaisko jotaa sarjaa?" Vastaan mjötävästi ja otan kaukosäätimen sohva pöydältä. Ojennan sen Ollille ja hän avaa TVn ja alkaa valita jotain sarjaa. Pian Olli löytää hyvän sajan ja käynistää sen.
(Time skip 2 tuntia)
||Ollin pov.||
Kuulen tuhinaa kainalostani eli allu nukahti. Samutan TVn ja otan tuon pörröpään syliini. Kannan hänet makuuhuoneeseen ja lasken sängylle. Peitelen alen ja lähden itse syömään. Sain syötyä ja lähden kohti makuuhuonetta. Menen makuuhuoneeseen ja lysähdän sängylle alen viereen. Laitan simäni kiini ja nukahdan päivä unille.
______________________________________
Sori vähän lyhyt ja sori ku kesti. Ei ollu motii ja inspitä mut tässä teille uusi luku
Sanoja 398
KAMU SEDANG MEMBACA
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
Fiksi Penggemartarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu