luku 8

185 5 0
                                    

Ollin pov.
Lääkäri kertoi minulle, että alen selässä on pieni murtuma joka ei haitaa hermostoja. Myös alen niskasta löytyy pieni murtuma. Olin hämentynyt mistä murtumat tuli? Hetken päästä lääkäri samuttaa koneen ja hoitaja menee autamaan alen takaisin tuoliinsa. Hoitaja vei alen kai osastolle ja minua pyydetiin ppstumaan koska alen piti levätä. Menin autolle ja lähdin takaisin studiolle koska treenit päätyisi vasta 21:00. Kun pääsin studiolle kaikki kysyi yhteen ääneen "mikä alel oli?" Vastasin, että"selkä raggassa pieni murtuma ja sama myös niskassa. Kaikki tuli halaamaan mua ja samalla he päättivät, että treenit loppuisi jo nyt. Menin suoraan kotiin koska väsytti aivan hel***isti. Kun pääsin kotiin menin suoraan sänkyyn nukkumaan.
Tommin pov.
Jätkät päätti et treenit loppuu aikasemmin. Se ei haitannut minua koska väsytti ja oli pas*a fiilis alen kunnosta. Menimme kaikki muut paitsi olli autolleni. Vein kyytiläuset ensiksi  koteihinsa. Sen jälkeen ajoin minulle jo tutuksi tuleen kerrostalon eteen. Jätin autoni parkkikselle ja lukitsin ovet. Hetken päästä olen jo koti oveni edessä. Avaan oven ja menen suoraan nukkumaan.
(Time skip aamuun)
Alen pov.
Heräsin johonkin outoon äänen. Avasin silmiäni ja yritin katsoa ympärilleni tuluksetta koska mulla oli joku helve*in niskatuki. Miksi minulla oli sellainen ja miksi kukaan ei ole kertonut mitä selässäni on. Hetken päästä hoitaja tulee huoneeseeni aamupalan kannssa. Ennen kuin sain syödä hoitaja otti minulta pois sen letkun jonka kautta söin ruokani. Sen jälkeen hoitaja nosti sänkyni päätyä niin, että olin melkein istumis asennossa. Lopuksi hoitaja laittoi eteeni siirettävän pöydän johon hän laittoi aamupalani. Aloin heti syömään koska olin ollut nälässä koko illan ja yön. Onneksi aamu palani oli puuro, omena ja leipää. Aloitin puurosta koska se oli helpoin syödä. Sen jälkeen otin leivät ja aloin syömään niitä hitaasti etten tukehtuisi. Kesken leipien Olli tuli huoneeseeni. Annoin hänelle omenani koska en tykännyt omenoista. Olli ei väittänyt vastaan vaan alkoi syömään omenaa. Kun olin saanut syötyä leipäni päätin kysyä ollilta tietääkö hä miksi minulla oli niskatuki. Hän vastasi "sulla on niskatuki koska sun niskassa oli pieni murtuma ja sun pitää pitää tot tukee nyt ainakin kaks viikoo". Olin hämentynyt mutta en sanonut mitään. Nyökkäsin vain vastaukseksi. Hetken päästä huoneeseeni tulee joku hoitaja hakemaan astiani. Päätin samalla kysyä häneltä "mi..millo pää..pääse...pääsen po...pois?" Hän vastasi "tänään jos joku on sun lapsenvahti".olli ilmoiti heti "voin olla alen lapsenvahti". Hoitaja nyökkäsi ja lähti astioitteni kanssa pois". Hetki sen jälkeen niko juksi huoneeseeni ja ilmoitti "tommia on jotunu tänne koska.....
______________________________________

Sanoja 411
Taas neljä sataa sanaa:D

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Where stories live. Discover now