||Joonaksen pov.||
Menin istumaan nukkuvan nikon viereen. Hän näytti söpöltä nukkuesaan. Otan puhelimeni taskustani ja alan selata instaa. Pian löydän itseni selaamassa nikon insta kuvia. Pian Niko kiipeää syliini sikiö asentoon. Otan hänet halaukseen ja hänen kasvoille leviää söpö hymy. Eiku mitä? En minä Joonas Porko voi olla ihastunut bändi kaveriin. Alan silitellä Nikon upeita hiuksia ja hänen kasvoille tulee vielä leveämpi hymy. Tunnin päästä Ale alkoi heräillä ja siitä tunti Niko heräsi. Jatkoimme hommien tekoa. Tänään äänitetiin nikon ja Joelin laulu ja minun kitara. Aloitimme joelin laulusta koska nikolla oli vielä käheä ääni joka on yleensä herätesään. Joelin laulu meni puuten hyvin paitsi vikan säkeen kohdalla hän horjahtaa taakse päin ja kaatuu nikon päälle. Niko karjaisee kivusta ja joel nousee äkkiä pois nikon päältä. Autan nikon varovaisesti ylös. Niko valitti, että käteensä satuu. Kävin hakemassa hänelle särky lääkeen ja vettä. Hän vetäisi särky lääkeen veden kanssa ja pyysi, että treenit loppuisi aikasemmin. Kaikki suostui ja aloimme lähteä.
||alen pov.||
Jouduin mennä yksin kotiin koska Olli meni Joonakselle. Minulla on kylmä koska minulla on vain huppari ja täällä on 3°c lämmintä. Pääsin kotiin ja menin nukkumaan vaikka minun pitäisi käydä suihkussa mutta en voi ilman Ollia. Menen peiton alle ja nukahdan. Hetken päästä kuulen jonkun tulevan kotiini. Se oli Olli. Hän tulee viereeni makaamaan ja ottaa minut halaukseen.
(Aamulla)
Heräsin kun joku kolisteli keittiössä. Kolistelia oli Olli. Olinko nukkunut ollia paremmin. Nousin ylös ja kinkkasin ollin luo. Halasin häntä takaa päin. Hän säpsähti ja kääntyi ympäri. Hän toivotti minulle huomenet ja vastasin hänelle. Menin keittiön tuolille istumaan ja odottamaan, että Olli saa aamupalan valmiiksi. Pian Olli tuo pötään kahvi kupit ja leivät. Alan syömään leipää innolla. Saimme syötyä ja kinkkasin sohvalle viltin alle koska oli kylmä vaikka minulla oli verkkarit ja huppari jotka päällä nukahdin. Pian Olli tulee viereeni ja hivuttaudun hänen kainaloon. Pian hän kysyy minulta "Allu onks sul kylmä ku oot viltin alla" vastasin "joo on mulla ihan sika kylmä". Olli kokeilee otsaani ja tokaiaee "sul on ihan sika kuuma otsa ootsä kipee" kohautan hartioitani ja Olli nousee ylös ja menee vessaan. Pian Olli tulee takaisin kuumemittarin kanssa ja Hän sanoo minulle "mittaa kuumees" otan kuumemittarin ja alan mittaamaan kuumetta. Pian mittari alkaa piipata ja ojennan mittarin Ollille. Pian Olli tokaisee "sul on 39,7°c kuumetta eli oot kipeenä". Voi vittu, tänään olis pitäny äänittää Ollin basso ja joonaksen kitara.
||Ollin pov.||
Allu oli kipeänä. Harmi. Olisin vienyt alen tänään syömään. Laitan jätkille viesti ettemme tule harkkkoihin
//alen alamaiset//
Minä: me ei tulla tänää treeneihin
Niko:miksi
Minä: Allu on kipeenä
Tommi: Harmi parane pian
Allu<3:Kiitos!Pian Ale laittaa päänsyliini ja nukahtaa. Ale on söpön näköinen nukkuesaan. Istun siinä pari tuntia selaten puhelinta. Ale alkaa heräillä ja nousee istumaan. Nousen ylös ja menen keittämään alelle teetä. Laitan veden kiehumaan ja otan kaapista muumi mukin ja laitan siihen tee pussin. Pian veden keitun piippaa ja kaadan kiehuvan veden kuppiin. Otan kupin ja menen takaisin olohuoneeseen. Pääsen olohuoneeseen ja huomaan alen taas nukkuvan. Ihme unikeko. Laitan mukin pöydälle ja menen istumaan tuon söpöliinin viereen. Laitan pusun hänen hiuksiinsa ja hän alkaa heräillä. Pian tuo on herännyt ja annan hänelle tee mukin. Hän hörppää kupista ja sen jälkeen hymtilee minulle. Pian hän kysyy minulta "katotaako joku leffa" vastasin "joo totta ihmeessä" otan sohva pöydältä kauko säätimmen ja avaan netflix:in valitsen jonkun kauhu leffan ja kysyn alelta "katottaisko tää?" Hän vastasi "joo voijaa kattoo". Laitan leffan pyörimään ja allu tulee kainalooni. Leffassa tuli pelottava kohtaus ja allu kääntää päänsä ja hautaa rintakehääni. Pian hän sanoo minulta "vihaan sua" vastasin hänelle "niin mäki rakastan sua" pian allu pyysi minulta "voitaisko kattoo muumei tai pipsa possuu?" Vastassin "Voijaa kattoo muumei jos baby of the band niin haluaa". Laitan leffan pois ja vaihdan muumeihin. Ale kääntyy takaisin televisiota kohti tyytyväisenä. Pian kuulen kainalostani söpöä tuhinaa. Ale nukahti taas.
______________________________________
Sanoja 638
YOU ARE READING
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
Fanfictiontarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu