luku 14

159 5 1
                                    

Ollin pov
Katselin treenejä kunnes huomasin, että ale on nukahtanut. Menin ottamman tuan söpöliinin syliin ja kävin istumaan sohvalle. Ale kääntyi sylissäni niin, että hän oli sikiö asennossa. Aloin silitelemään hänen hiuksiaan. Alen huulille levisi söpön pieni hymy. Hetken päästä jätkät lopetaa treenaamisen ja ale alkaa heräillä. Ale siirtyy istumaan viereeni ja samalla hän vahingossa astuu kipeän jalan päälle ja Alevingahti kivusta ja horjahtaa eteen päin. Onneksi ehdin ottaa hänen kädestä kiini ja vetäistä syliini. Ale hymyili minulle ja jäi istumaan syliini. Hetken päästä laitan alen istumaan viereeni ja lähdin hakemaan rakasta bassoani. Palasin basson kanssa istumaan alen viereen ja aloin soitaa vain jotan. Hetken päästä tajuan, että soitan alen kappaletta nimeltä We never end. Ale oli huomannut sen ja hymähti minulle. Laitoin pusun hänen hiusten sekaan ja jatkoin soottoa. Hetken päästä kuulen tuhinaa vierestäni. Ale nukahti taas. Ihme unikeko. Lopen soittamisen ja vein bassoni takaisin paikoileen. Kävin ottamassa alen syliin ja kannoin autoon istumma. Kävin hakemassa alen kepit ja omat kamat ja lähdin takausin autolle. Laitoin kamat takapenkille ja itse menin kuskiksi. Käynistin auton ja ajoin kotiin. Kun pääsimme koti talon sammutin auton ja aloin herätellä alea. Hän heräsi suht helposti. Hän otti keppinsä ja lähti jo sisälle. Otin kamani ja lähdin alen perään. Kun pääsin sisälle huomasin Alen odottamassa hissin edessä. Menin tuon viereen ja melkein heti hissin ovet aukesi ja ulos astui vanha pariskunta. Astuimme hissiin ja tällä kertaa ale painoi oikean kerroksen nappia. Hissi lähti ylös päin ja hetken päästä se nytkähti iloitukseksi, että olemme perillä. Asuimme ulos ja menimme koti ovellemme. Käänsin avainta lukossa ja ovi aukesi. Astuimme sisään ja riisuimme kenkämme. Heti kun ale sai kenkänsä pois jalasta ale meni sohvalle makaamaan ja avasi netlixin. Hän alkoi kotsoa jotain sarjaa. Itse menin tekemään lasangnetteä. Laitoi lasagneten uuniin ja laitoin ajastimen. Istahdin työ tasolle selaamaan puhelinta mutta yht'äkkiä ale kinkaa keitiöön. Npusen pois työ tasolta ja nostan alen istumaan siihen. Annan hänelle pusun poskelle "kunnon pusu" ale marmataa. Annan hänelle pusun huulille ja pörrötän hänen hiuksia. Hänelle nousee hymy huulille. Narahdan tuolle. Hetken päästä hälytkseni soi ja otan lasangneten pois uunista. Ale hyppää alas työ tasolta ja kinkkaa pöydän ääreen. Katan pöydän ja täytän alen oman lasin vedellä. Laotan lasit pöytään ja laitan lasagneten pöydän keskelle. Otan laatikosta kauhan ja annan sen alelle. Ale ottaa lasangnetesta kauhallisen ja laitaa lautaselleen. Menen pöydän ja otan itsekkin kauhallisen ja laitoin lautaselle ja Aloimme syömään. Syötyämme siivosin pöydän ja ale kinkkasi takaisin sohvalle. Kun sain siivottua pöydän menin katsomaan mitä ale teki. Menin olo huoneeseen ja huomasin, että ale katsoi Squad game:ea. Menin tuon viereen ja aloin katsoa tuota uuta sarjaa. Ale hivutautui kainolooni. Hymähdin tuolle ja jatkoin katsomista.
______________________________________

Kiitos yli 1,5k luku kerrasta. Se motoivoi suuresti minua kirjoittamaan uusia lukuja.
Sanoja 456

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora