Alen pov.
Niko tuli huoneeseen puuskutaen ja ilmoitti "tommi on tuotu tänne koska hän joutui isoon kolariin". Olin hämentynyt, samaan aikaan huolissani ja ahdistunut. Olli tasi huomata sen koska hän tuli halaamaan minua. Se tuntui mukavalle ja turvalliselle. Seuraava kysymykseni oli "miten pahasti Tommille kävi" Niko vastasi "Tommil murtu jalka ja peinesti selkä ranka mutta ei niin pahaati, että se haitaisi hermostoja.". Olin onnelinen ettei Tommille käynyt sen pahemmin. Herken päästä niko sanoi minulle "mut inhotavaa on koska Tommi vaipui koomaan". Säikhdin vähän asuaata kunnes kuulen puhelimeni tärähtävän minesti. Otan puhelimeni sängyn vierestä olevalta pöydältä ja huomaan, että bändin ryhmään tulee viestejä
||Aleksin alamaiset||
Joel:TOMMI HERÄS JUST KOOMASTA!!
niko:mihin huoneeseen se viiää??
Joonas:huoneeseen numero 278
Olli:sehän on tää huone missä Ale on.
Joel:niin taitaa muuten olla.
Minä:jee saan huone kaverin!!
Niko:millo Tommi tuuaa tänne?
Joonas:NYT!!Hetken päästä huoneeni oveen koputetiin ja sisään tuotiin sairaala sänky missä tommi makasi ja loput jätkät tuli peräs. Olin iloinen että sain huonekaverin ja vielä tutun sellaisen. Jätkien piti lähteä koska viarailu aika päättyi. Se harmitti vähän mutta onneksi sain ruokaa. Söin ruuan rauhallisesti pois ja likaiset astiat laitoin sängyn vieressä olevalle pöydälle. Laskin sängyn päätyni alas ja vedin peton korviin ja no nukahin.
Heräsin siihen kun hoitaja vaihtoi kanyyliani ja antoi minulle lääkeeni. Otin lääkeeni ja kävin uudestaan nukkumaan mutta en saanut unta koska lääkäri kolisteli tommin luana jotain. Tyydyin puhelimen selailuun.Ollin pov.
"Jee huomenna ale pääsee pois sairaalasta"iloitsin. Tänään pitäisi myös käydä katsomassa Alea ja Tommia sairaalalla. Se jännitti minua koska en ollut nähnyt kumpaakaan koko yöhön. Laitoin vaateet päälle ja menin keittämään kahvia. Napsautin ketimen päälle ja menin suhkuun. Riisuin vaateet ja menin suihkun alle. Pesin äkkiä itseni ja laitoin pyyhkeen vyötärölleni ja menin makuuhuoneeseeni. Otin puhtaa vaateet kaapiata ja puin päälle. Sain vaateet päälle ja lähdin keitiöön syömään aamupalaa ja juomaan kahvia. Tein itselleni leivän ja kaadoin kahvia mukiin jossa oli rillan ja Aleksin kuva. Menin syömään aamupalaa pöydän ääreen. Söin pikaisesti aamu palan. Menin eteiseen, laitoin kengät ja takin pääle ja lähdin kohti sairaalaan mutta ensiksi pyörähdin alella hoitamassa rillan. Kun sain rillan hoidettua lähdin kohti sairaalaa. Kun pääsin sairaalalle menin suoraan alen ja tommin huoneeseen. Kun pääsin huoneeseen molemmat nukkui vielä. Menin istamaan aluksi tommin sängyn viereen. Menin istumaan hetken päästä alen sängyn viereen koska ale heräsi ensimäosenä. Hetken päästä muut jätkät tuli paikalle. siinä me keskusteltiin kaikkea mutta keskustelumme keskeytyi koska tommin sängyn vieressä olevat koneet alkoivat piipata lujaa. Hetken päästä huoneeseen tuli kuusi hoitajaa jotka meni suoraan tommin luokse. Katsoimme hetki tilannetta kunes meidät häädettin ulos. Menimme istumaan penkeille. Aloimme miettiä mitä tommille kävi. Hetken päästä lääkäri tuli eteemme ja kertoi, että.......
______________________________________
Sanoja 446
Kiitos melkein viisi sataa luku kertaa.
VOCÊ ESTÁ LENDO
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
Fanfictarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu