Ollin pov.
Lääkäri tuli huoneeseen ja ilmoitti, että kuvista löytyi jotain. Kysyin heti,"mitä niistä löytyi?" Lääkäri vastasi,että"kuvista selvisi, että hyvin toden näköisesti alen jalka on halvaantunut ja ale pääse huomenna pois täältä".menin heti shokiin kuultuani, että alen jalka on halvaantunut. Kysyn heti perään "selviääkö ale sitte kotona muka yksin?" Lääkäri vastasi "selviää mutta voi tulla haasteta liikumisen kanssa koska nyt alen pitää kulkea pyörä tuolilla". Vastaan äkkiä"eihän ale mahdu mitenkään liiku maan jollain pyörätuolil sen kämpäs".läjä ri kysyy minulta"noh..pystyykö ale asumaan sen aikaa jonkun tutun luona kaverin tai perheen?" Vastaan "ale voi tulla mun luo siks aikaa".lääkäri vastasi" okei tämä hoitui helposti onko sinulla mahollisuuta hakea alea huomenna vai tilaameko taxin?". "Voin istse hakea alen"vastaan. "Okei voit hakea alen huomenna klo:15.00 ja kun haet saat alen lääke reseptit ja puheterapia ja fyssari läheteet"lääkäri ilmoitaa. "Selvä no lähempä tästä kotia kohti heippa"vastaan ja sanon hepat ihanalle alelle. Lähden kotiin ja järjestelen koko päivän tavaroitani niin että alen on helppo liikua pyörä tuollilla talossani.
(Time skip huomiseen)
Pääsin sairaalalle ja menin alen huoneesen ja näin jo alen tuolisaan. Halatiin siinä hetki enen kun lääkäri tuli huoneeseen antamaan mulle lääke reseptit ja läheteet. Lääkäri päästi meidä lähtöön ja menimme alenkaa autolleni. Auton alen autoon pelkääjän paikalle ja laitoin alen tuolin paksiin. Lähdin ajamaan kotiin päin mutta ensin piti käydä hakemassa aleksilta sen kamat. Kun pääsemme aleksin talon eteen kysyn aleksilta "tarvitko mitään muuta ku vaateta, päppärin, hammas harjan ja laturit?" "E..en ka..kai"ale vastaa. Kävin hakemasa kamat ja tulin autolle ja muistin, että mun han piti ottaa rilla mukaan. Käyn hakemassa rillan ja palaan autolle. Laitan rillan alen jalkoihin ja muut tavarat taka penkille. Lähdimme ajamaan kotia kohti ja kun vilkasin alea hän hymyili ja rapsutti rillaa. Poakoti se olko hymyilemään. Kun oltiin kotini pihalla hain auton paksista alen tuolin ja autoin hänet siihen istumaan. Ale taisi mennä ovelle kun otin rilaa ja alen kamoja. Avasin alelle oven ja sanoon alelle "sä voit nukkua tuol mun huoneen viaras sängyssä. Hän nyökkäsi ja meni huoneeseeni. Raahasin alen kamat hänen sängyn viereen ja annoin tillalle ruokaa. Hetken päästä ale tuli kysymään multa"vo..voita...voitais...voitasko kä...käy..käydä stu...studi..studiolla?" Vastasin heti "joo totta kai. Lähdimme alen kanssa heti kohti autoa.
(Time skip studiolle)
Nikon pov.
Oltiin jätkienkaa studiolla kunes kuulan oven avautuvan. Pompaame heti pystyyn ja juoksemme ovelle. Kun pääsemme ovelle huomme ollin ja alen. Halaame heti alea ja kysyimme mitä hänelle kuuluu. Hän vastasi "ih..iha...ihan hy..hyv..hyvää. juteltiin hetki kunnes ale kysy "missä mun kapulat"? Vastasimme "no ne katkas siin sukaatumisen yhteydessä ja ne on nyt roskiksessa". Heti kun ale kuuli asiasta hän alko hengitää nopeast ja raskaasti. Ale sai sanottua "o..ol..olli a..au..auta".olli alkoi halata alea ja siitä alen hengitys alkoi rauhottua.
Olli irtou tui halsta ja me kysytiin ollilt ja alelt "mikä toi oli ja ooteko yhessä"mitä olli ja ale vastas.
______________________________________Huommena tulee uus sanoja 501.
YOU ARE READING
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
Fanfictiontarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu