luku 21

155 4 0
                                    

||Nikon pov.||
Käteni oli siis murtunut kahdesta kohtaa. Vitutaa kun ei voi soittaa pianoo. Yhtäkkiä lääkäri tulee huoneeseen ja ilmoitaa, että "kätesi pitää leikata ennen kipsausta. Hoitaja tulee huoneeseen ja ottaa sängystäni kiini ja vie leikkaus saliin. Nousen ylös ja kän makaamaan leikkaus pöydälle. Minulle laitaetaan kanyyli ja happi maski. Pian kehossani alkaa tuntua odolta ja hetken päästä olin syvässä unessa.
(3 tnuunin päästä)
Kuulen vaimeaa puheen sorinaa ympärilläni. Tunnen kun Joku pitää kädestäni kiini. Luomet tuntui raskaalta mutta pystyi puristamaan hennosti sen kättä joka pitää kädestäni kiini. Puristan ja kuuluu hihkaiau "Niko puristi mun kättä". Aloin hymyillä ja viimein pystyin aukoa silmiäni. Ympärilläni oli jotain kirkkaita valoja mutta pystyin aukasta silmäni. Suustani tuli joku letku. Kai happi putki. Pian lääkäri tulee luokseni ja ottaa putken pois. Huomasin jätkien istuvan vieressäni. Pian hoitaja ohjaa jätkät pois ja lähtee viemään kohti lääkärin huonetta. Hoitaja jätää minut lääkärin huoneeseen. Lääkäri pyysi minua pitämään murtunuttta kättä vähän ylhäällä. Lääkäri alkaa kipsata kättäni. Hän kysyi minulta minkä värisen kipsin pääli seiteen haluan. Vastasin vihreä. Lääkäri nyökkäsi minulle ja kävi hakemassa vihreän siteen. Lääkäri tuli takaisin ja alkoi laitaa sidettä kipsini päälle. Lääkäri sai siteen laittettua ja kävi hakemassa minulle kanto siteen. Lääkäri neuvoi kantositeen laiton ja päästi minut kotiin. Laitoin kanto siteen paikoileen ja lähdin kohti puku huonetta. Pyysin Ollia autamaan minua vaateden vaihdossa. Otin kantositeen pois ja aloin otaa sairaalaa vaateita pois. Pian olin vaihtanut vaateeet ja laitoin kantositeen takaisin paikoileen. Menimme ulos puku huoneesta aulaan jossa Aleksi, Tommi ja Joonas odotti meitä. Lähdimme koko porukka autoo. Ale ja Tommi meni eteen ja minä menin alen taakse istumaan. Tommi laittoi auton käyntiin ja lähdimme kohti PäAlen kämppää koska Olli maijaili alen kanssa. Pääsimme kerroatalon pihaan. Olli ja Ale hyppäsi pois kyydistä ja lähdimme jatkaa matkaa. Pääsimme Joonaksen kämpän eteen ja hyppääme pois kyydistä. Menimme sisälle ja lähdimme kiipeämään rappuja. Pääsimme ovelle jossa luki Porko. Avasimme oven ja menimme sisälle.otimme kengät pois ja Kävelin suoraan sohvalle istumaan. Otin kantositeen pois ja laitoin käden alle tyynyn. Joonas tuli viereeni ja avasi TV:n. Joonas avasi netlixin ja laittoi sieltä jonkun random sarjan. Hivuttaudun Joonaksen kainaloon. Hän nostaa kätään ja menen syvemälle kinaloon. Joonas alkaa toisella kädellä silitellä kipsiäni ja toisella hiuksiani. Se tuntuu mukavalle. Pian tunnen kun silmäni alkaa mennä kiini mutta Joonas lopettaa silitelyn. Nousen ylös ja kävelen makuu huoneeseen. Yritän ottaa pääli vaateita pois tuloksetta. Joonas tulee huoneeseen ja huomaa mitä yritän. Joonas tulee luokseni ja autaa minua riisuutumaan. Menen sänkyyn odotamaan Joonasta. Joonaskin riisuu vaateet ja tulee viereeni. Joonas vetää minut itseään kiini, että olemme lusikassa. Olin pikku lusikka ja Joonas iso lusikka. Hetken päästä nukahdimme.
(Aamulla)
Kuulen koputusta. Avaan silmäni ja huomaan Joonaksen nukkuvan. Käteeni särkee ihan helvetisti. Pian Joonaskin herää koputukseen ja nousee ylös. Joonas pukee vaateet ja menee avaamaan oven. Huomaan vieressäni vesi pullon ja särkylääkeen. Mistäköhän ne tuli. Avaan vesi pullon ja otan särkylääkeen suuhun. Vedän vettä perään. Nousen ylös ja puen vaatteet päälen. Menen viellä makaamaan sänkyyn katsomaan puhelinta. Vetäisen peiton pääleni koska oli kylmä. Pian Joelin pää kurkkaa makuuhuoneen ovesta sisään käännän pään häntä kohti ja esitän kysyvän ilmeen. Hän avaa suun ja sanoo "mitä on käyny kun näin ikkunasta ku tulit Tommin autosta ja sulla oli kantoside?" Vaatasin "kaaduin stusion rappusis ja mul murtu käsi". Joel tuli viereeni ja vetäisi pettoa alemmas. Hän näytti hämmästyneeltä ja kysyi "nii kuinka pahasti tää on murtunut?" Vastasin "kahest kohtaa niin, että tää joudutiin leikaamaan." Joonas tuli huoneeseen ja ojensi kantositeeni. Laitoin sen paikoileen ja lähdin kohti keittiötä. Otin jääkaapista jugurtti purkin ja laatkista lusikan jossa luki isolla *LALLIN LUSIKKA*. Hymähdin ja menin pöydän ääreen istumaan. Yritän avata jugurtti purkin kantta joka osottautui haastavaksi yhdellä kädellä. Huudan Joelin apuun koska Joonas oli suihkussa. Joel tuli auttamaan minua ja avaai kannen. Kiitin häntä ja aloin syömään varovasti jugurttia. Sain syötyä ja menin eteiseen laittamaan kenkiä. Onneksi kengissäni ei ollut nauhoja niin ne oli helppo laittaa jalkaan. Joonaskin oli tullut suihkussa ja laittanut vaateet päälle. Joel ja Joonas tuli laitaa kenkiä jalkaan ja minä menin jo käytävään. Joel ja Joona sai kengät jalkaan ja lähdimme kohti autoa. Menin takapenkille ja Joel ja Joonas etupenkille. Joonas laittoi auton auton käyntiin ja lähti ajaa kohti studiota. Olimme puoli välissä kun näimme Ollin ja Aleksin kävelemässä studiolle. Päätimme olla kilttejä ottaa heidät kyytiin. Pysähdyimme heidän kohdalle ja Joel avasi ikkunan ja kysyi heiltä "hei haluutteko kyyin studiolle?" He vastasivat "joo jos mahtuu". Joel vastasi " joo taakse mahtuu". Olli ja Ale tuli autolle ja avasi oven ha tuli sisään. Olli istui keskelle ja ale hänen viereen. Joonas lähti ajamaan kohti studiota. Pääsimme studion pihaan ja nousimme pois autosta ja lähdimme kohti ulko ovea. Menimme sisään ja ale ojensi keppinsä minulle. Otin ne vastaan ja Olli otti alen syliin. Lähdimme kohti toista kerrosta. Pääsimme kerrokseen ja Olli laski alen takaisin jaloileen. Ojensin hänelle kepit ja hän otti ne vastaan. Menimme studion ovelle. Joonas avasi oven ja menimme sisään. Ale riisui kenkänsä ja lähti kohti työ tuoliaan. Otimme myös kengät pois ja menin keittiöön keittämään kahvia. Joonas ja Joel meni sohvalle somettamaan. Laitoin kahvin keittimen päälle ja menin katsomaan mitä ale tekee. Kun pääsin Alen työ huoneen ovelle huomasin alen äänittävän ollin kanssa Ollin bassoa. Kävin hakemassa itselleni tuolin ja laitoin alen työ tuolin viereen. Kävin istumaan ja katsomaan mitä ale tekkee. Se oli mielen kiintoista katsoa miten meidän biisit syntyy. Pian Tommi tuli studioon. Nousin ylös ja menin hakemaan keittiöstä kahvia. Matkalla keittiöön törmäsin Tommin. Tommi hymähti minulle ja meni sohvalle. Jatkoin matkaa kohti keittiötä. Pääsin keittiöön ja otin astia kaapista kahvi kupin. Laitoin mukin pöydälle ja aloin kaatamaan kahvia. Vasammalla kädellä oli haastava kaataa kahvia. Otin toisen kupin ja kaadoin siihen kahvia. Olli tuli taakseni ja otti toisen kupin mikä oli tarkoitettu alelle. Olli veikin kupin alelle. Luulin ollin itse juovan kahvin. Otin kuppini ja menin takaisin alen viereen istumaan. Pian ale ja Olli nousi ylös ja meni sohvalle istumaan. Ale meni Ollin syliin sikiö asentoon ja nukahti. Menin myös sohvalle ja nukahdin. Pian tunsin jonkun vieressäni.
______________________________________
Sanoja 1000 siinä teille uusi luku. maanantaina nähdään

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Where stories live. Discover now