|| Alen pov ||
Istun työ tuolillani ja teen töitä. Pian tunnen jonkun nostavan kuulokeitani. Käänyn ympäri ja huomaan Joelin seisovan kuulokeetni kädesään. Näytän hänelle kysyvän ilmeen ja hän kysyi minulta "mitä otat koti pizzasta ku tilataa sielt pizzat". Vastasin "otan pepperoni pizzan". Joel antoi kuulokeeni takaisin ja käänyin takaisin näyttöänikohti. Huomasin heti, että Joonaksen kitara soolo on poistunut. Kiroan äänettömästi ja alan palautamaan pätkää. Sain ääni raidan palautettua mutta muokaamattomana. Vittutti koska olin muokanut raitaa kolmetoita tuntia. Aloin uudestaan muokaamaan kohtaa. Pian eteeni lasketaan pizza laatikko. Otan sen käteeni ja käänyn muihin päin. Avaame yhtä aikaa laatikot ja kaikkien kasvoille nousi ilme hämmenyksestä ja pienestä vihasta koska heidän kin pizzassa taisi olla vikaa. Pepperooni pizzani tillalla oli herkku sieni pizza. Alain samassa miettimään hettäisinkö pizzan pois koska olin allerginen herkku sienelle. Päätun loppujen lopuksi syötää pizzani joellille. Nousen ylös ja kinkaan Joelin luo. Ojennan hänelle pizzani ja hän otti sen hämmenyksellä vastaan. Otan hänen sylistä hänen pizzansa ja kinkaan takaisin työ tuolilleni. Istahdan siihen ja avaan laatikon josta paljastui pepperoni pizza. Alan syömään sitä tyytyväisenä. Pian olin syönnyt ja vein laatikon roskikseen. Menen takaiain tuolilleni ja jatkamaan työn tekoa. Ehdin tehdä töitä vain hetken koska joku halasi minua takkaa päin. Käänyn ympäri ja huomaan Ollin seisovan edessäni. Tiedän mitä hän vihjasi. Käänyn takaisin koneeni puoleen ja sammutin sen. Otin keppini lattialta ja nousin niiden varaan. Menin etiseen ja istahdin siinä olevalle penkille. Laitoin kenkäni jalkaan ja lähdin jo ulkopuolelle osotamaan Ollia. Pian olli tuli ja menimme autolle. Menin pelkääjän paikalle ja Olli kuskin. Olli käynisti auton ja lähdimme kohti kotia. Matka meni nopeasti ja heti kun auto sammu menimme ovelleni. Olli avasi oven ja menimme sisälle. Riisuin kenkäni ja menin suoraan makuuhuoneeseen koska väsytti. Laitan kepit sängyn viereen ja menin makaamaan sängylle. Olli tuli vieteeni ja veti peiton päälemme. Pian olimmekin jo unessa.
||nikon pov.||
Olli ja Taavetti lähti studiolta. Olimme viellä hetken studiolla jauhamassa paskaa. Pian muut lähti paitsi Tommi. Lähdimme Tommin kanssa samaan aikaan. Olimme portaissa ja kompastuin. Kaaduin oikea käsi eelä portaissin. Kädestä kuului kova rasahdus ja se vääntyi outoon asentoon. Tommi autoi minut hämentyneenä ylös ja lähti talutamaan kohti autoaan. menin pelkääjän ja Tommi kuskin pikalle. Tommi lähti ajamaan ja pian huomasin, että Tommi kaarsi auton sairaalan pihaan. Nousimme ylös ja menimme kohti ovia. Otin vuoro numeron ja menimme odotamaan lääkärille pääsyä. Pian lääkäri huusi meidät ja menimme huoneeseen. Menin makaamaan tutkimus pöydälle ja Tommi lähti kotiin. Lääkäri väänteli kättäni ja totesi "sun potää käydä röntgenissä". Nousin ylös ja lähdin keävelemään kohti puku huonetta mihin minut ohjatiin. Vaihdoin potilas asun päälle ja menin huonetta kohti mihin minut majoitetaan yöksi. Menin huoneessani olevalle sängylle makaamaan ja odotamman rötgeniin pääsyä. Hoitja tuli huoneeseeni ja laittoi vääntyneen käden alle tyynyn. Hoitaja otti sänkyni päästä kiini ja lähti viemään kohti rötgeniä. Hoitaja vei minut huoneeseen jossa oli rötgen laite. Pian kone hurahti käyntiin ja pian se sammui. Hoitaja tulee takaisin huoneeseen ja lähtee viemään kohti huonettani. Hoitaja jätti minut huoneeseeni ja lähti pois. Pian lääkäri tuli huoneeseeni ja ilmoitti minulle, että "kätesi on.....
______________________________________
Sanoja 513 jätän teidät jännään paiaan ja nähdään huomenna :D
VOCÊ ESTÁ LENDO
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
Fanfictarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu