luku 25

152 6 2
                                    

||alen pov.||
Viimein Niko ja Joonas pääsee pois sairaalasta. Enään pitäusi odotaa viikko, että päästäisiin koko porukal studiolle. Päätän jatkaa töitäni koska niitä on paljon. Yht'äkkiä joku nostaa kuulokeitani. Käänyin ympäri ja huomsin Meidän kääpiörumpalin kuulokeet kädessään. Näytän hänelle kysyvän katseen ja hän sanoo minulle "me käyvään kaupassa hakemassa ruokaa ja hakemassa joonaksen ja nikon niin mitä sä otatat kaupasta" vastasin "otan kolmioleipiä". Tommi nyökkäsi minulleja antoi kuulokeeni takaisin. Laitoin ne päähäni ja jatkoin työn tekoa. Pian kuulen oven kolahduksen ja studioon tulee hipi hiljaista. Pian kuulen uuden kolahduksen ja ovi aukeaa. Otan kuulokeet pois ja kuuntelen kun joku hiipii äänitys huonettanikohti. Pian tunnen ruiskun olkapäässäni ja silmissä sumenee mutta ei niin paljoa, että olisin pyörtynyt. Pian tunnen puukon kyljessäni ja kuulen kun joku juoksee ryminällä ulos studiosta. Pian pyörryn.
||Ollin pov.||
Olemme tulossa takaisin studiolle kun kävimme hakemassa joonaksen ja nikon pois sairaalasta koska he pääsivätkin jo tänään. Pian Tommi huomaa jonkun juoksevan pois studio rakennuksesta. Tommi samutti auton ja lähden juoksien sisään. Pääsin studion ovelle ja huosin sen olevan auki. Menin sisään ja kävelin suoraan alen työ pisteelle. Pääsin alen työhuoneen ovi aukoon ja näin verta vuotavan Allun työ tuolillaan pää koneen näppäimistöllä. Menin paniikiin ja aloin itkeä hysteerisesti. Menen Aleksin viereen ja yritän herätellä häntä tuloksetta. Pian tunnen kun joku repii minua pois Aleksin luota. Tunnistan tuon repijän Tommiksi. Pian olen tiukassa halauksessa ja katsomassa Joel ja Joonas laitaa Aleksin makaamaan lattialle. Huomaan sivu silmällä kun Niko soittaa hätäkeskukseen. Pian näen ensihoitajin tuleen huoneeseen ja Tommi siirsi minut toiseen huoneeseen itkemään. Myös poliisit tuli paikalle ja kyseli tommilta kaikkea. Pian Niko tuli samaan huoneeseen kun minä ja tuli halaamaan minua. Sivu silmällä huomaan kun ensihoitajat vie paarit jonka päällä makaa verinen Aleksi. Ensihoitajat vie Alen kai ambulanssilla sairaalaan. Irtaudun halista ja lähden kävelemään kohti Tommia. Pääsen Tommin luokse ja hän kaapaa minut syliin. Hän kantaa minut autoonsa pelkää paikalle ja kuskinpaikalle. Hän käynistää auton ja peruutaa pois ruudusta. Pian näen sairaalan ja Tommi kaartaa sen pihaan. Hän parkeeraa auton ja samutaa sen. Nousemme pois autosta ja lähdemme kohti pääovia. Menemme sisään ja menemme odotus penkeille odotamaan, että joku tulisi kertomaan mikä tilanne Alella on. Itken vieläkin hysteerisesti. Pian Tommin puhelin soi ja hän vastaa siihen. Hän puhui hetken ja sen jälkeen lopetti puhelun. Päätin kysyä häneltä kuka soittaja oli "kuka sulle soitti?"kysyin ja hän vastasi "poliisi ja he olivat saaneet puukotajan kiini". Kuka sitten puukottaja oli?" Kysyn. Tommi vastasi " puukotaja oli archie cruz". Olin järtynyt miten hän kehtasi puukotaa mies ystävääni. Pian lääkäri tuli luoksemme ja sanoi "Alella on kaikki hyvin mutta kyljessä on noin 20-tikkiä". Hän kysyi vielä Tommilta "Tarviiko tämä kaverisi rahoitavaa vähäisen, että tuo itku loppuisi?" Tommi nyökäsi ja lääkäri pyysi meitä nousemaan ylös ja ohjasi alen huoneeseen. Lääkäri pyysi minua menmään makaamaan sairaala sängylle ja tottelin häntä. Menin makaamaan ja lääkäri laittoi minulle kanyylin josta tuli rauhoitavaa. Onneksi aine ei ollut vahvaa etten nukahtaisi. Pian kuulen kun jätkät tulee ryminällä huoneeseen. Ensimäisen he näkivät minut sairaala sängyllä. Tommi naurahti heille ja selitti mikis minulla on kanyyli. He ymmärsi tilanteen ja meni toiselle puolelle verhoa missä oli Aleksi. Ja joo niko ja joonas pääsi pois sairaalasta etu ajassa. Pian huoneeseen tuli lääkäri ja otti minulta kanyylin pois koska kuulemma olin tarpeeksi rahotunut. Nousin ylös ja kävelin alen sängyn vierelle ja kävin istumaan Tommin syliin koska minulle ei riitänyt penkkiä. Otan Allun kädestä kiini ja alan silitelllä peukalolla sen kämmenselkää. Pian tunnen kun ale puristaa kättäni hennosti.
______________________________________
Sanoja 571

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang