luku 19

147 4 5
                                    

||Joelin pov.||
Heräain kun Tommi ravisteli minua. Onlin kai nukahtanut kesken leffan. Noisin ylös ja lähdin pesemään hampaat koska kello oli oli jo 23:00. Pesin hampaat ja menin sänkyyni nukkumaan. Pian  Tommi tulee viereeni nukkumaan koska minulla on pari sänky. Pyörin ympäri sänkyä levottomasti. Pian Tommi kaapaa minut kaukseensa. Siinä oli todella turvallista. Pian ruhotuinkin jo ja nukahdin.
(Time skip aamuun)
||Olli pov.||
Heräsin ennen alea. Ihme kyllä koska luuöin, että minä olisin se pitempään nukkuja. Nousin ylös ja lähdin tekemään aamupalaa koska menisimme alen kanssa taas yhdessä suihkuun. Paistoin meille vohveleita koska ale rakasti myös niitä. Olen paistanut noin puolet kunnes kuulin, että ale heräsi ja tuli keppien kanssa keittiöön. Sanoin tuoööe huomenet ja hän meni pöytään istumaan. Sain vohvelit paistettua ja vein ne pöytään. Käyn hakemassa lautaset, lasit ja ruokailu välineet. Latan ne pöytään ja ale ottaa heti yhden vohvelin lautasalleen. Käyn hakemassa jääkaapista hillon ja kermavaahdon. Laitan nekin pöytään ja ale heti alkaa ottamaan hilloa ja kermavaahtoa vohvelinsa pääle. Menin myös pöydän ääreen ja kaapasin lauta selleni vohvelin. Laitan sen päälle hilloa ja kerma vaahtoa. Alamme molemmat syömään omia vohveleitamme. Saimme syötyä ja ale meni olohuoneeseen katsomaan kai puhelinta. Siivosin pöydän ja minin alen seuraksi olohuoneeseen. Kun pääsin olo huoneen ovi aukolle näin alen tuhisen sohvalla söpösti. Kävin ottamassa hänet syliin ja kannoin makuuhuoneeseen. Laskin hänet sängylle ja peittelin peiton alle. Lähdin makuu huoneesta ja suljin perässäni oven. Tänään pitäisi mennä iltapäivällä studiolle. Menen sohvalle istumaan ja avaan TVn. Alan kataomaan jotain random ohjelmaa jota TVstä sattui tulemaan. Kahen tunnun päästä kuulen hiljaista liikehdintää makuuhuoneesta. Nousen ylös ja kävelen makuuhuoneen ovelle. Avaan oven ja huomaan tuon pörröpään heräneen. Pyydän häntä kanssani olohuoneeseen ja sain vastaukseksi vain epämääräistä muminaa. Hymähdän tuolle ja menen takaisin istumaan sohvalle. Pian ale kinkaa istumaan viereeni sohvalle. Otan hänet kainaloon ja jatkan ohjelman katsoimista. Silittelen alen hiuksia ja ale piirteelee henosti sormelaan rinta kehälleni. Pian nosen ylös ja otan alen syliini. Kannan hänet istumaan eteisen tuolille. Lähden takaisin olohuoneeseen hakemaan alen keppejä ja meidän puhelimia. Menen takaisin eteiseen jossa ake on saanut jo kengän jalkaansa. Vetäisen äkkiä omat kenkäni jalkaan ja ojennan alelle keppinsä. Hän nousee ylös ja lähtee kohti rappuja. Olin antanut hänelle luvan mennä rappuja jos hän on varovainen. Hän menee taidokaasti raput alas ilman ongelmia. Menemme autoon ja lähdemme kohti studiota.
||Joonaksen pov||
Makaamme Nikon kanssa päällekäin studion sohvalla. Olemme alasti koska no rakastelimme. Pian ovi käy ja sisään astuu joel. Heti kun hän näki meidät hän peitti silmänsä ja lähti kohti keittiötä. Alamme laitaa vaateita päälemme mutta kesken pukemisen Tommi saapuu paikalle. Hän kävelee suoraan keittiöön josta alkaa kuulua vaimeaa niiskutusta. Saimme vaateet päälemme ja lähdemme kohti keittiötä. Huomaamme, että joku ooon keittänyt kahvia. Otamme kupit ja kaadamme niihin kahvia. Hetken päästä ale ja olli tuli studiolle ja sitten  alkoi työt.
______________________________________
Siinä teille tylsä luku. sanoja 470

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora