(Ollin pov)
Vastasin poikien kysymykseen"joo". "Hei onee jätkät"pojat huusi meille. "Ki..kii...kiito...kiitos"ale vastasi."ale lähetäiskö kotii syömään" kysyn. Jo...joo me..menn..mennää va..vaan"ale vastasi. "Meettekö syömään toisenne"joel huutaa nauraen. "Voi vittu nyt lähetää" huudan ja lähden nauravan alen kanssa autoani kohti.
(Time skip ollille)
Teen alelle lasangnettea ja ale katsoi tvtä. Samalla kun ale katsoi tvtä hän huusi minulle. "Mi..miss..missä mu...mun pu..puhe..puhelin o..on"?vastaan, "se on tos eteisen tuolil tuon sen sulle ihan just". Ale vastaa,"ok..okei".laitan sangneten uuniin ja käyn hakemassa alellen sen puhelimen hänelle. Ojennan puhelimen alelle ja hän sanoo minulle"ki..kii..kiito...kiitos". Vastaan hänelle "ole hyvä ja sulla on huomenna fyssari- ja puheterapia". Ale vasttaa minulle "ki..kii..kiito...kiitos". Menen takaisin keitiöön selaamaan puhelinta ja odotamaan ruuan valmistumista.
(Aleksin pov.)
Olli antoi puhimeni minulle ilmoitti, että mul on huomenna fyssari- ja puheterapia. Heti kun sain puhelimeni soitin heti äitilleni.
(Puhelu)
Ä:moi kulta
A:mo...moi
Ä:PUHU KUNNOLLA!!
A:e..en vo...voi.
Ä:mikset?
A:od...odo...odot...odota py..pyy..pyydä...pyydän ka...kave...kaveri..kaverini pu...puhe..puheli...puhelimeen. (pyydän ollin puelimeen.)
O:moi
Ä: moi. Miksi ale ei voi puhua kunnolla?
O:ale kaatui treeneissä ja sai aivo veren vuodon.
Ä:anna puhelin takasin aleksille.
(Olli antoi puhelimeni takaisin)
Ä:ALEKSI oliko se sun kaatuminen sen vitun joelin syytä?
A:e..ei o..ole
Ä:KENEN SITTEN?
A:e..ei ke..kenen..kenenkä..kanenkään.
Ä:NO MITEN SITTEN KAADUIT!!??
A:KU..KUULE...KUULEM...KUULEMMA HYP...HYPPÄ...HYPPÄSIN J..JA IL..ILMA...ILMASS...ILMASSA PYÖ..PYÖR...PYÖRYI...PYÖRYIN!!
Ä:KERRO SUN SIANTI TUUN HAKEE SUT KOTIIN!!
A:E..EN KE..KER..KERRO. OL..OLLI HU..HUOL..HUOLEH..HUOLEHTII MU..MUSTA!!
Ä:SELVÄ. haluaisin tavata sut tänään
A:ta...tava..tavatai..tavataisko va..vaik..vaikka ke..kell..kello 13:00 sta..starb..starbuk..starbuksin ed..edes..edessä?
Ä:sopii mutta se olli ei saa tulla mukaan.
A: ok..okei mu..mutt..mutta o..oll..olli tu..tuo mu..mut sii..siihe...siihen j..ja ha..hake..hakee.
Ä:nähää kohta.
(Puhelu loppui)
Lopetin puhelun ja aloin heti jänitämään mun ja äitin tapaamista.
Ollin pov.
Otin lasangneten pois uunista ja katoin pöydän. Hetken päästä hain alen syömään. Kaapasin alen syliin ja kanoin alen istumaan pöytään. Laitoin lasangneten pöytään. Kun oltiin syöty laitoin astiat tiski koneeseen ja kanoin alen olkkariin ja autoin hänet tuolileen istumaan.
(Time skip klo 13:00)
(⚠️TW VERTA⚠️)
Alen pov.
Olli autoi minut starbuksin sisälle. Odotin hetken kunnes äitini tuli sisälle. Kävimme tilaamassa kahvit. Kun saimme kahvit menimme pöytään istumaan. Aluksi keskustelimme niitä näitä kunnes äiti kysyi"onko sulla ja sillä ollilla jotain jutuu?"vastasin "o..on mei...meill..meillä jo..jota..jotain ju..jutt..juttuu". Äitini vastasi "no en suvaitse homoutta" ja samalla löi minun mahaan puukon ja lähti juosten karkuun. sain viimeisillä voimilla soitettua ollille ja pyytämään, että hakee mut.
Ollin pov.
Ale pyysi hakemaan hänet. Lähin juosten autolle koska kuulin ale äänestä, että jotain on käynyt. Heti kun pääsin kahvilan sisälle näin alen tuolin kyljeleen maassa ja ale makasi verisen vieressä. Juoksin alen luo ja huomasin, että ale on tajuton. Soitin heti lansin. Lanssi tuli aika nopeesti paikalle. Pari jotain hoitajaa nosti alen paareille ja vei ne nopeesti lansiin. Lanssi lähti tosi nopeesti kohti sairaalaan. Hetken päästä kahvilan työn tekijät tuli kysymään mitä tapahtu ja vastasin "en tiedä" kysyin heti perään "voitaisko katsoa näkyykö noissa kameroissa mitään". Työn tekiä vastasi "joo tottakai seuraa mua" seurasin työntekijää. Hän alkoi kelata nauhoja. Yhdessä nauhassa huomasin jonkun naisen puukotaneen alea. Heti kun humasin mitä tapahtu kiiti työn tekiää ja lähdin juosten autolle.
(Time skip sairaalalle)
Kun pääsin sairaalalle menin kysymään alen voinista. Minulle kerotiin vain, että ale on leikauksessa. Menin istumaan odotus tuoliin ja osotamaan, että alen leikaus loppuu. 4 tunnin päästä alen leikkaus taisi loppua kun alen näköinen henkilö viedään sairaala sängyllä heräämöön. Hetken päästä menin kysymään alen tilannetta. Inosstuin kun kuulin, että saan mennä katsomaan alea. Lähdin kävelemään alen huonetta kohti. Hetken päästä olen alen huoneen ovella. Avaan oven ja nään alen joka on täynnä jotain johtoja ja letkuja. Menen alen viereen istumaan ja huomaan alen nukkuvan vielä. Alan silitämään alen kämmen selkää.
Alen pov.
Tunnen kun joku silitää kämmen selkääni. Auvon silmiäni ja koitan tottua valoihin. Katson varoen kuka silitää minua. Huomaan henkilön olevan olli. Hän hymyilee minulle. Päätin puristaa ollin kättä. Olli taisi huomata sen ja hän alkoi puhua minulle. Mumisen jotain vastaukseksi. Samalla huomaan, että nieleminen on tosi vaikeaa. Päätin kysyä ollillta vointiani. Hän vastasi, että "käyn kysymässä joltain lääkäriltä. Samalla olli nousi ylös tuolilta ja meni oven ulko puolelle. Aloin tunustella kasvojani. Huomasin, että nenääni menee joku letku. Yhtäkkiä kuulen, että olli tuli takaisin. Mutta miten ale vointi on?
______________________________________
Sori jos lyhyt ja tönkkö. Yritän aina parhaani. sanoja 784.
YOU ARE READING
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
Fanfictiontarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu