luku 27

152 6 0
                                    

||Ollin pov||
Heräsin aamulla oksenuksen ääneen. Se oli vitun huono herätys. Nousin ylös ja kävin katsomassa kumpi oksentaa olkkarissa. Pääsin huoneeni ovelle ja näin kun molemmat oksensi ämpäriin. Onneksi he ei olsentanut ohi. Se olisi vituatanut ja paljon. Menin tekemään aamupalaa itselleni koska Joel ja Joonas teki lähtöä. Tein iselleni leivän ja kahvia. Kävin hakemassa vielä puhelimeni koska piti katsoa somet läpi. Olin melkein syönyt kunnes puhelimeeni tuli viesti. Se oli Allulta. Avasin keskustelun ja hän laittoi:

Ale<3: monelt tuut hakee?
Minä:syön eka ja sit tuun.
Ale<3:ok

Sain syötyä ja laitoin vielä rilla automaatti ruokkiaan lisää ruokaa. Ja joo kaverini oli kättänyt rillaa lenkillä. Kävin laittamassa kengät jalkaan ja otin alen kepit nurkasta ja lähdin kohti sairaalaa. Kävelin koska en jaksanut ajaa. Pian olen sairaalan pihassa ja kävelen pääovista sisään. Suunistan suoraan Alen huoneen eteen. Avaan oven ja näen Alen omissa vaateissa istumassa sängyllä menin hänen luokse ja ojensin keppinsä hänelle. Pian lääkäri tuli huoneeseen ja alkoi kertoa alen haavan hoidosta. Nyökkäsin hänelle ja hän lähti pois. Ale nousi ylös ja lähdimme kohti pääovia. Pääsimme ulos ja lähdimme kohti kotiani. Olimme melkein talomme edessä kunnes ale alkoi valittamaan kivuta. Otin hänet syliin ja lähdin kantamaan kohti koti ovea. Pääsimme koti oveleni. Laskin tuon pörröpään alas ja otin koti vaimeni taskusta. Avasin oven ja päästin alen ensiksi sisään. Riisuimme kengät ja menimme sohvalle istumaan. Istutiin hetki kunnes ale kävi makaamaan pääleni. Hymähdin tuolle ja alan silitellä hänen hiuksiaan. Pian kuulen söpöä tuhinaa vierestäni eli Allu nukahti. Otin puhelimen taskustani ja aloin selata somee.parin tunnin päästä joku soitti minulle. Katsoin soitajaa ja se oli Niko. Päätin vastata.
(Puhelu)
Minä: moi?
Niko: moi voinko tulla teille?
Minä: joo mut miks?
Niko:kerron sitku tuun.
Minä:ok heippa
(Puhelu päätyi)
Eli Niko tulee meille. Pian ovi kello soi nousen varovaisesti ylös ja lähden avaamaan ovea. Avasin oven ja sen takana oli märkä Niko. Päästin hänet sisään.
||Nikon pov.||
Tulin Ollille ja Alekin oli täällä. Juteltiin siinä hetki kunnes Ollin vierestä kuului muminaa. Se taisi olla Olli veressä heräävä ale. Pian Ale olikin jo hereillä ja jutteli meidän kanssa. Pian minun piti lähteä koska unohdin ruokkia Rommin. Nousin ylös ja menin laittamaan kenkiä jalkaan. Sanoin vielä heipat Olli ja Alksille. Menin ovesta ulos ja lähdin kävelemään kotiin koska en saanut ajaa autoa murtuneen käden kanssa.
||Alen pov.||
Istuimme Ollin kanssa sohvalla ja katsoimme telkkaria. Pian rilla tepsutaa jalkojemme viereen. Olli nostaa rillan sohvalle ja rilla tulee syliini istumaan. Alan rapsutamaan tuota mäyräkoiraa ja se nukahtaa. Pian Olli lataa päänsä olkapääleni ja nukahtaa. Parin tunnin päästä herätin Ollin koska oli ilta ja en voinut kantaa Olli makuuhuoneeseen. Olli nousee ylös ja siirtää sivumalle sylistäni. Olli ottaa minut syliin ja kantaa makuuhuoneen sängylle. otan paidan pois ja kaivaudun peiton sisään. Pian Olli tulee peiton alle ja ottaa minut tiukkaan haliin. Piqn kuulen tuhinaa eli Olli nukahti. Laitan silmäni kiini ja nukahdan.
______________________________________
Kiitos 3k
Sanoja 480

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Onde histórias criam vida. Descubra agora