||Ollin pov.||
Sain juuri viestin porkolta, että haluaisi tulla viearailulle. Vastasin hänelle myöntävästi. Pian oveemme koputettiin. Nousin ylös ja menin avaamaan oven jonka takana seisoi porko. Päästän hänet sisään ja lähden kohti sohvaa. Otan alen syliin ja kannan makuuhuoneeseen. Lasken hänet sängylle ja peittelen peiton alle. Lähden pois makuuhuoneesta ja suljen oven perässäni. Joonas istuikin jo sohvalla ja menin hänen viereen. Juteltiin siinä hetki kunnes kuulen makuuhuoneesta itkua. Menen makuuhuoneeseen ja huomaan alen itkevän unisaan. Herätän hänet ja hänen silmistä näkyi pelko. Otan hänet syliin ja kannan olohuoneeseen. Istahdan takaisin Joonaksen viereen ja lasken Allun toiselle puolelleni. Ale tulee heti kainalooni sikiö asentoon. Jetelemme hetken ennen kun jonkun puhelimeen tulee viesti. Viesti tuli Alen puhelimeen. Otin Alen puhelimen sohva pöydältä ja ojensin hänelle. Hän katsoi viestin ja ilmoitti "niko haluaisi tulla käymään" vastasin "joo totta ihmeessä se voi tulla käymään". Ale nyökkäsi minulle ja laitoi nikolle viestin. Pian oveemme koputtiin. Allu nousi ylös ja kinkkasi ovelle. Ovi aukesi ja Niko astui sisään. He molemmet tuli istumaan sohvalle. Ale tuli takaisin kainalooni ja Niko Joonaksen viereen. Juteltiin siinä kaikkee kunnes Ale nukahti taas. Otin Allun syliin ja vein makuuhuoneeseen nukkumaan. Joonaksen ja Nikon piti lähte niin hyvästelin heidät ja pian ovi kolahti kiini. Menin sohvalle ja avasin netlixin. Aloin katsoa jotain tylää sarjaa.
||Joonaksen pov.||
Vein Nikon omaan kotiinsa ja itse tulin omaan kotiin. Avasin oven ja astuin sotkuiseen kämpään. Otin kengät ja takin pois ja kävelin suoraan kettiöön ja otin kaikista terävimmän keittiöveitsen. Kävelin vesaan ja lysähdin nurkkaan istumaan. Nostin hihaani ja viilsin. Toisen, kolmannen, neljänen ja vielä viidennen kerran. Viilsin koska tiesin ettei Niko tykkäisi minusta. Ranteestani tuli Todella paljon verta. Pian päässä pimeni.
||nikon pov.||
Istuin keittiön lattialla ranteet auki. Viilsin ne auki koska tiesin ettei Joonas pidä minusta. Pian päässäni pimeni.
||Joelin pov.||
Minulla olisi Joonakselle asiaa mutta hän ei vastaa viesteihin ja soittoihin. Päätin mennä siis hänen ovelle. Laitoin kengät jalkaan ja astuin rappukäytävään. Kävelen viereisellle ovelle ja soitan ovi kelloa. Onneksi Joonas asuu seinäni takana niin ei tarvitse kävellä kauhean kauvas. Soitin uudestaan ovikelloa koska Joonas ei tullut avaamaan ovea. Asunosta ei kuulunut mitään. Päätin mennä vara avaimilla sisään. Otan avaimen ja työnnän lukkuuon ja ovi avautuu. Astun sisään ja huomaan asunnossa olevan pimeää mutta Joonaksen kengät ovat silti tallella. Huomaan vessasta tulevan valoa. Kävelen vessan ovelle ja avaan oven. Oven takaanta paljastuu veri lammikon keskellä makaava Joonas. Hän on näköjään vetänyt ranteen auki. Soitan 112 ja lähden lanssia vastaan. Pian lanssi saapuu pihalle ja saatan ensihoitajat Joonaksen luo. Nostamme Joonaksen paareille ja ensihoitajat lähti viemään Joonasta lansiin. Pian kuuluui sireenien ääni ja lanssi oli lähtenyt Joonaksen kanssa sairaalaan. Jäin viellä siivoomaan Joonaksen verisen vessan. Sain siivottua ja päätin mennä Nikon luokse katsomaan hänen tilannetta. Astuin ulos Joonakasen asunnosta ja laitoin oven lukkoon. Kävelin ulos autoni viereen ja menin sen sisälle. Otin avaimen taskusta ja laitoin sen virtalukkoon. Käänsin avainta ja autoni käynistyi. Peruutin pois parkista ja lähdin ajamaan kohti Nikoa. Pääsin Nikon kerrostalon pihalle ja parkeeraisin autoni ruutuun. Otan avaimen pois lukosta ja nousen autosta ulos. Laitan ovet lukkoon ja lähden kävelemään ulko ovea kohti. Astun tunkaiseen rappukäytävään. Kiipeän kahdet raput ylös Nikon ovelle. Soitin ovikelloa mutta mitään ei tapahtunut. Soitin uudestaan mutta mitään ei taaskaan tapahtunut. Pääyin mennä soittamaan. Tommin ovi kelloa koska tommi oli muuttanut siihen viereen ja hänellä oli Nikon vara-avain. Menin Tommin ovelle ja soitin ovikelloa. Pian väsynyt Tommi tuli avaamaan oven. Sanoin hänelle "moi saanko Nikon vara-avaimen" Tommi vastasi "joo ole hyvä". Tommi ojensi minulle avaimen ja sulki oven. Menin takaisin Nikon asunnon oven eteen ja avasin oven. Astuin sisään ja näin keittiöstä tulevan pieni veri vana. Menin keittiöön ja näin veri lammikon keskellä makaava Niko. Päätin soitaa heti 112:seen. Pian lanssi tuli ja ensihoitajat astuivat sisään Nikon asuntoon. Nostimme Nikon paareille ja ensihoitajat lähti viemään Nikoa lansiin. Pian lanssi lähti ja jäin siivoomaan Nikon keittiötä. Pian Tommi tuli asuntoon ihmeisään. Päätin sanoa hänelle "Niko veti ranteensa auki" Tommi vain nyökkäsi ja lähti takaisin kotiinsa. Lähdin itsekkin kotiini nukkumaan niin voisin mennä huomenna moikaamaan Joonasta ja Nikoa. Parkeerasin auton paikoilensa ja lähdin kohti ulko ovea. Astuin rappu käytävään ja nousin rapput ylös. Pääsin ovelleni ja avasin oven. Otin kengät pois ja kävelin suoraan makuu huoneeseen. Otin päälis vaateet pois ja menin peiton alle. Nukhdinkin vain sekunnissa.
______________________________________
Sanoja 713
أنت تقرأ
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
أدب الهواةtarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu