Alen pov.
Olin ollin kainalossa. Kuuntelin tuon basistin yli söpöä tuhinaa. Hetken päästä leffa päätyi ja aloin tökkiä Olli hereille koska olisi muuten yjsinäistä. Olli heräsi ja kysyi minulta "pitäiskö tilata ruokaa?" Nyökkäsin ja kysyin "mitä meinast". Olli vastasi "pizzaa ajatelin. Naurahdin ja menin kirjoittamaan omaa tilausta. Hetken päästä tunsin jonkun halaavan minua. Katsoin olkani ja huomasin ollin roikkumassa minussa. Hymähdin tuolle ja ojensin tilaukseni. Olli otti tilauksen ja meni tekemään tilausta toiseen huoneeseen. Menin istumaan sohvalle odotamaan ollia. Pian olli tulee jo viereeni ja antaa pusun poskelleni. Hetken päästä ovi kello soi. Nousin ylös ja kävin avaamassa oven jonka takana oli kaksi pizza laatikkoa. Otin ne kantooni ja vein olkkarin pöydälle. Aloimme heti syömään koska nälkä. Syötyämme saimme viestin medän bändin ryhmään
||Alen alamaiset||
Joel:meil on keikka viikon pääst.
Olli:missä
Joel:Savonlinnas
Tommi:mä ajan
Joonas:joo joo ei edes yllätäny
Niko:oke mut monelt se keikka on?
Joel:18.15 -19.00
Minä:entä lähtö
Tommi:lähtö 16.00
Olli:ok"Eli viikon pääst keikka" totesin. Olli vastasi "joo toivottavasti bäkkäril ei oo bissee ettei joel olis taas kännis keikal" vastasin "joo toivottavasti joel ei ota omia bissejä mukaan". Asiani jälkeen aloimme nauraa.
(Time skip viikko)
Olimme bäkkärillä odottamassa että pääsisimme lavalle. Mellä oli minuutti lavalle menoon. Menin jo tommin kanssa lavan viereen odottamaan, että saamme mennä. Hetken päästä saimme luvan mennä. Juoksimme tommin kanssa ensimäisenä. Meidän jälkeen olli ja joonas tuli lavalle. Aloimme soitaa jo aloitus biisiä. Hetken päästä niko ja joel alkaa laulamaan. Keikka meni muuten hyvin mutta vikan biisin vikalla minuutilla hyppäsin ilmaan taitoin nilkkani ja tulin koko painolla alas. Se teki kipeää mutta sain soitettua lopuun. Kun pääsin bäkkärille menin heti sohvalle makaamaan nilkka pystyssä. Muut nauro minulle mutta tommi tuli luokseni ja otti kenkäni pois. Kun hän sai kenkäni pos jalastani hän näytti hämmentyneeltä ja kysyi minulta "mitä tälle kävi?" Selitin koko jutun ja tommi ilmoitti muille, että joudumme mennä näytämään nilkkaani sairaalaan oneksi olimme keikka bussilla niin pystyin istua jalka ylhäällä. Kun pääsimme sairaalalle Tommi kantoi minut sisälle koska en voinut kävellä kunnolla. Onneksi on Tommi joka tietää kaikesta kaiken. Tommi istahti odotus tuolillie minä sylisään. Pian meidät huudetiin lääkärin huoneeseen. Tommi laski minut tutkimus pöydälle ja itse kävi istumaan viereiselle tuolille. Kun lääkäri alkoi väänellä nilkaani huusin kivusta. Onneksi Tommi otti kädestäni kiini. Se rauhotti vähän muttei helpottanut kipuun. Hetken päästä lääkäri totesi, että mun nilkasta on katkennut nivel siteet. Miten minulle aina käynäin. Lääkäri laittoi nilkaani jonkun ihme tuen ja antoi kyyner sauvat. Nousin seisomaan keppieni varaan ja lääkäri neuvoi minulle etten saa astua jalan päälle kahteen viikoon ja, että saan kepit pois vasta kolmen viikon päästä. Lääkäri pyysi minua istumaan hetkeksi ja antoi minulle jonkun kipulääkeen ja vesi mukin. Vedin lääkeen veden kanssa alas. Nousin taas seisomaan niin ettei jalkani osunut maahan. Lähdimme Tommin kanssa kohti autoia. Pääsimme autolle ja kävin nyt pelkääjän paikalle. Tommi ajoi meidät takaisin keikka paikalle jossa kaikki näyti hämästyneeltä kun tulin keppien kanssa ulos autosta. Naurahdin heidän ilmelle ja menin istumaan sohvalle. Hetken päästä Tommi ilmoitti minulle, että auto lähtee kohta. Menin pelkääjän paikalle istumaan. Joel ja Olli meni taakseni ja heidän taakse men niko ja joonas. Lähdimme ajamaan kohti kotia. Nukahdin matkalla.
______________________________________
Kiitos yli 800 luku kerrasta. Se merkaa minulle paljon ja tuo motivaatiota Ja tässä vähän pidempi luku.
Sanoja 539
KAMU SEDANG MEMBACA
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
Fiksi Penggemartarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu