miten alelle käy

489 13 10
                                    

Ollin pov.
Heti kun ale lähti sireenit päällä sairaalaan aloin itkemään. Oneksi tommi rauheteli minua ja sanoi minulle"voijaan mennä katomaan alea sairaalaan jos haluat". Nyökäsin ja lähdetiin tommin kanssa tommin autolla sairaalaa kohti.
(Time skip sairaalalle)
Ollin pov
Päästiin tommin:kaa sairaalalle ja käytii kysyy miten ale voi. Energinen nainen sanoi että ale on leikauksessa koska alella oli aivoveran vuoto. Menimme tommin kanssa istumaan ja odotamaan että ale tulee leikauksesta. Hetken päästä kiurgi tulee ilmoitamaan meille, että "alea pidetään muutama päivä lääkinälisessä koomassa". Kysyn äkkiä mussä alen huone on. Kiurgi vastaa, että "alen huone on 213." Lähdemme tommin kanssa sinne päin. Kun pääsimme alen luokse menimme istumaan sängyn viereen.
(Tommin pov.)
Istuimme ollin kanssa alen sängyn vieressä. Hetken päästä kuulun nyyhkytystä. Alan halaamaan ollia ja olli minua. Kuiskasin ollille "ei mitään hätää kyllä ale selviää". "Mutta jos ale ei herääkään tai hänellä on joku vaikasti korjattava paikka"olli nyyhkytää. "Kyllä se herää" vastaan.
(Time skip 4päivää)
(Ollin pov)
Olen ollut joka päivä sairaalassa kun ale on pidetty koomassa. Lääkäri tuli juuri huoneeseen herätämään alea. Lääkäritoisti hetken aikaa lausetta"ale purista mun käsiä jos sä kuulet mut." Hetken päästä ale avasi silmät ja kysyi" m...mi..mis..missä m..ä o...oon"
Vastaa "Sä oolet sairaalassa koska sä kaaduit treeneissä." "M...mis...missä m...muu...muut o..on?"ale sanoo. "Haluutko, että kutsun muut hetkeks tänne?"kysyn. 'Ale nyökkää'. "No okei oota hetki"sanon.
(puhelussa)
O:moi jätkät tuuteko sairaalalle?
Jh:joo voiaa.
Jp:mikä on alen huone numero?
O:se on 213.
T:ok.
(15min myöhemmin)
(Joonaksen pov)
Pääsimme jätkienkaa alen huoneeseen ja nähtiin olli ja ale. Menin heti kysymään"mitä sulle kävi kaatumisen yhteydessä?" Ale vastasi"a..ai...aiv....aivo...v..ve..ver..vere..veren..v..vu..vuo...vuot..vuoto."olimme vain hetken koska oli tulossa ilta ja kuulemma alen pitäis levätä. Me muut lähetiin paitsi olli.
(Ollin pov)
Muut lähti kotii paitsi minä. Mulla oli lupa että saan nukkua alen veressä patjalla. Juteltiin sinä alenkaa kunnes huomasin alen naamasta surun. Kysyin häneltä"onks kaikki ok kun et näytä siltä?" Ale vastasi"m..u..mun jal..ka".kysyin äkkiä"saatuko sihen"? Ale vastasi"m..ä e..n ..tu..tun..tunne si..sitä. lähdin etsimään lääkiriä ja pyysin hänet alen huoneeseen ja sanoin "ale ei tunne sen toista jalkaa"." Kumpi"lääkäri kysyi alelta. Ale vastasi"o..oi..oike..oikee". "Sun pitää lähte koska viemme ale vartalon ct kuviin"lääkäri sanoi minulle. Lähdin koitiin nukumaan ja huomenna menen katsomaan alea.
(Time skip huomiseen)
Menin sairaalalle alen huoneeseen. Ale nukkui vielä. Yhtäkkiä ale säpsähti hereille ja hengitti tosi raskaasti. Hetken päästä ale pyysi minua halata häntä. Halasin häntä ja hän rauhoitui ja kysyin häneltä "kerotiinko sulle oliko niisä kuvissa mitään. Ale pyöriteli päätään. Melkein heti lääkäri tuli huoneesee ja ilmoiti, että kuvista löyty jotain. Mutta mitä?:)
______________________________________

Sori jos tönkkö. Anteeks että jätin tän tälläseen kohtaan huomenna ehkä lisää. Sanoja 474

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora