||Ollin pov.||
Sarja päätyi juuri. Harmi se oli hyvä sarja. Nousen ylös sohvalta ja lähden kohti kylpy huonetta pesemään hampaita. Pian ale tulee kylpy huoneeseen ja käy istumaan wc-istuimelle. Ojennnan hänelle hamas harjansa johin olin laittanut hamas tahnaa. Aloimme molemmat pesemään hampaitamme. Pian olimme peseet hampaamme ja lähdimme kohti makuu huonetta. Hyppäsin sängylle ja ale tuli perässäni. Kiedoin käteni alen ympärille ja aloimme nukkua.||Tommin pov.||
(TW Verta/viiltelyä. Lopuu aalto viivan jälkeen.)
Olin juuri pääsyt kotiin. Olin itkun viemänä koska tyttö ystävä erosi minusta. Riisuin kenkäni ja takkini. Pudotin mattson kassini maahan ja kävelin suoraan keittiöön. Otin yhdestä laatikosta veitsen ja nostin hihaani ja viilsin. Viilsin toisen, kolmanne ja neljänen kerran. Istuin nyt keittiön lattialla kädet veressä. Päätin soitaa aurun mutuneena soitaa Joonakselle. Kaivoin puhelimen taskustani ja etsin Joonaksen yhteystiedot. Löysin Joonaksen numeron ja laitoin puhelun käyntiin. Pian hän vastasikin jo.(Puhelu)
Joonas:moi?
Minä:moi tuu auttaa
Joonas:miks?
Minä:tuu nyt vaa
Joonas: okei moikka
Minä:heippa
(Puhelu päätyy)
Joonas on tulossa kämpälleni. Pian korvissa olkoi piipata ja silmissä pimeni. Pyörryin
||Joonaksen pov.||
Tommi pyysi minua kämpäleen. Hänen äänestä kuului suru ja pelko. Heti kun puhelu päätyi. Lähdin juosten kohti autoani. Otin Joelin mukaan avuksi. Menimme autolleni ja lähdimme heti ajamaan kohti Tommin kämpää. Matka meni yllätävän nopeasti. Pääsimme Tommin kämpälle. Kun sammutin auton lähdimme juoksemaan ulko ovea kohti. Menimme sisään ja juoksimme raput ylös toiseen kerrokseen. Pääsimme Tommi ovelle ja Joel avasi oven vara-avaimilaan. Ryntäsimme sisään ja juoksimme keittiöön josta tuli pieni veri vana. Kun pääsimme keittiöön näimme Tommin verisenä lattialla verinen veitsi vieressään. Joel soitti heti 112:seen ja minä menin herättelemään Tommia. Pian ensihoitaja saapuivat paarien kanssa. Nostimme kaikki neljä Tommin varovaisesti paareille ja ensi hoitajat lähti veiemään Tommia lanssiin. Pian kuulimme sireenien ääntä. Se menisi sitä, että Tommia lähdetiin viemään sairaalaan. Jäimme Joelin kanssa siivoamaan veristä keittiötä.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Saimme aika nopeasti siivottua ja lähdimme kohti ketejamme. Onneksi Joel asui naapurussa niin ei tarvinnut kyyditää joelia eri paikaan. Matkalla päätimme, että menen joelille yöksi. Se sopi hyvin mutta aluksi minun piti hakea rennommat vaateet. Sain haettua vaateet ja lähdin kohti joelin asuntoa. Menin sisälle ja suoraan joelin pari sängylle makaamaan ja joel tuli perässäni toiselle puolelle. Makasimme hetken mutta taisimme nukahtaa.
(Aamulla)
||Alen pov.||
Heräsin aamulla. Inhottavaan kellon pirinään. Nousen istumaan ja puen hupparini päälle ja läden keppien kanssa loikkimaan kohti ovea josta ääni tuli. Avaain oven ja sen takaanta paljastui muu bändi paiti Tommi. Pojat pyysivät meitä mukaan johonkin mistä he ei kertonut mitään. Suostuin jos joku herätää Ollin. Joonas suostui erätämään Ollin. Joonas kävi hakemassa keittiöstä lasin kylmää vettä ja lähti kohti makuu huonetta jossa Olli tuhisi yhä. Seurasin joonasta makuuhuoneeseen jossa hän seisoi jo Ollin vieressä. Joonas kaatoi Ollin päälle vedet ja Olli kirkaisi kuin pikku tyttö. Ovelta kuului vain kovaa naurua. Nouroin itsekin tuolle komistukselle. Pyysin häntä pukemaan vaateet nopeasti. Niin hän tekikin ja pian olimmekin jo joonaksen autossa kohti jotakin paikkaa. Istuin edessä koska jalkani piti olla suorana. Pian olimmekin sairaalan pihassa. Nousimme autosta ja lähdimme pääovia kohti. Menimme suoraan info pisteele. Sitten Joonaa kysyi odon kysymyksen "missä huoneessa Tommi Lalli on?" Saimme vastaukseksi 186. Menimme huoneeseen jossa Tommi makasi tajuttomana. Hänen käsissä oli jotkut ihme tuet. Siinä samassa tajusin että tommi oli viilellyt.
______________________________________
Sanoja 534
VOCÊ ESTÁ LENDO
vitun rakastunu siihen (Oleksi)
Fanfictarinassa seurataan bc villiä elämää. Tarinassa voi olla kirjotus virheitä ⚠️TW⚠️ -viiltely -kiroilu -suutelu