luku 16

127 4 0
                                    

||Tommin pov.||
Kuulen pientä puheen sororinaa ympäriltäni. Tunnen, että joku pitää kädestäni hennosti kiini. Se on Aleksi. Puristan Alen kättä ja kuulen huudahduksen "Tommi puristi mun kättä". Aukaisen silmät ja huomaan, et olen sairaalassa. Pian lääkäri tuli huoneeseeni katsomaan vointiani. Pian lääkäri totesi, että pääsen kotiin jos joku katsoo perääni. Joel lupautui siihen homaan onneksi vain kolmeksi päiväkisi. Nousen ylös sängystä ja lähdemme koko bändi kohti ovia. Onneksi Joonas omisti kuusi paikkaiaen auton. Menimme autoon ja minä jouduin taakse koska meidän baby in the bänd meni pelkääjän paikalle. Joonas ajoi ensimäisenä Ollin ja Aleksin kotiin ja sen jälkeen nikon ja lopuksi meidät kolme. Kiipasimme toiseen kerroksee. Kun päästiin raput ylös sanoimme heipat joonakselle. Ja itse astuimme joelin kämppään. Otan kengät pois ja kävelin suoraan sohvalle makaamaan. Otin viltin sohvan käsinojalta ja laitoin sen päälleni. Heti kun sain viltin pääslleni nukahdin.
(Aamulla)
||alen pov.||
Herään kylmään lattiaan. Olin kai tippunut sängystä. Nousin yhdelle jalalle seisomaan ja huomasin, että Olli nukkui keskellä sänkyä meri tähti asannossa. Nurahdin tuolle ja yrin työntää Ollia sivummalle tuloksetta. Eli minun pitäisi herättää Olli jos haluaisin takaisin sänkyyn nukkumaan koska no kello oli vasta 4:06. Ollin herättely oli toivotonta. Otin keppini ja loikin olohuoneeseen nukkumaan. Menin istumaan sohvalle ja otin viltin ja menin maakulle ja nukahdin. Hetken päästä kuulen kolinaa keittiöstä. Nousin ylös ja kinkkasin keittiöön josta löysin kokki Ollin. Menin työ tasolle istumaan ja katsomaan mitä hän tekee. Olli teki meille munakasta ja pekonia. Hyppäsin alas keittiö tasolta ja kinkkasin pöydän ääreen. Pian Olli toi pöytään munakaan,tuorehehun, pekonit,lautaset, lasit ja ottimet. Otin lautaselleni pekonia ja munakasta ja kaadoin lasiin tuore mehua. Olli teki samoin. Kun olin syönyt kinkkasin sohvalle ja avasin netlixin. Päätin jatkaa squid gamen katsomista. Pian Olli tuli kainalooni istumaan. Kahen tunnin päästä olimme kataoneet jo koko sarjan. Meidän pitäisi mennä tänään studiolle. Otin keppini ja menin pukemaan kenkääni jalkaan. Tuen päälle laitoin villa sukan ettei varpaani jäädy. Olli laittoi vielä kenkiään jalkaan kun avasin oven ja menin tunkkaiseen rappu käytävään. Hetken päästä Olli tuli perässäni. Menimme hissille ja painoin hissin nappia. Pian hissi tulikin ja menimme sisään. Olli painoi oikean karroksen nappia ja hissi lähti alas päin. Pian hissi pysähtyi ja astuimme ulos. Kun pääsimme ulos menimme autolle. Olli meni taas kuskiksi ja minä pelkääjän paikalle. Kesken matkan näin tutun kissan. Pyysin Olli pysäytämään auton. Olli hyppäsi pois kyydistä ja meni katsomaan kissaa tarkemmin. Pian Olli avasi oveni ja laittoi kissan syliini. Tunnistin kissan Rommiksi. Otin pehelimeni ja huomasin, että bändin ryhmään on tullut muutama viesti.
//Alen alamaiset//
Niko: onko kukaan nähnyt Rommia. Se karkasi eilen
Joel:ei oo näkynyt
Joonas:en mäkään oo nähnyt
Minä:löysimme Rommin tuomme sen studiolle.
Niko:okei nähdään pian.
______________________________________
Sanoja 444

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Where stories live. Discover now