luku 7

192 7 9
                                    

Alen pov.

Heräsin hirveään selkä kipuun. Päätin herätää ollin että hän autaisi minut tuoliini ja ruokkimaan minut. Oneksi tänään oli vika päivä litku ruokaa koska en olisi jaksanut enään sitä inhotta vaa letkua. Kun sain viimen ollin hereille pyysin häntä auttamaan minut tuliini. Hän hyppäsi tikkuna ylös ja kiersi sängyn toiselle puolelle. Hän otti minut hali asentoon ja nosti tuolille. Lähin rullaaman kohti keittiötä. Olli tuli perässäni ihmeisään. Hän kysyi minulta" miks sä tänne tulit" vastasin "oottamaan ruokaa ja särkylääkettä" heti kun olin saanut asiani sanottua olli kävi kaapilla ja teki kaikki samat asiat mitä aina aamuisin paitsi hän kysyi minulta "mihin tarvit särky lääkettä"? Vastasin "mun selkään särkee hirveesti" olli vilautti minulle hymyn ennen kun jatkoi aamu puuhiaan. Meidän piti mennä tänään studiolle 10:00 ja kello on nyt 8:00 eli ehdimme hetken katsoa netlixsiä.
(Time skip studiolle.)
Ollin pov.
Olimme ekat studiolla. Ale teki kuulokeet päässä töitä. Ihme työ narkomaani. Itse selasin puhelinta. Tänään pitäisi käydä sairaalalla postattamassa alen letku. Hetken päästä studiolle tuli loput jätkät. Tänään äänitettiin nikon ja joelin laulu. Joel meni ensimmäisenä äänityskoppiin. Ale laittoi kaikki valmiiksi ja antoi joelille luvan aloittaa. Kesken äänityksen aleksi alkoi itkeä. Menin katsomaan mikä alella on. Kun pääsin alen työ huoneeseen huomasin, että ale pitelee selkäänsä. Menin heti kysymään mikä hänellä on ja hän vastasi "satt...sattuu sel...selkä....selkään". Otin äkkiä alen tuolista kiini ja raahasin eteiseen. Kävin sammutamassa ääniteen. Menin takasin eteiseen missä ale ooti itkien takki päällä. Laitoin itse takin ja kengät. Lähdetiin alenkaa kohti autoa. Minä autoin alen pelkääjän paikalle ja vein tuolin paksiin. Menin kuskin paikalle ja lähdin kohti sairaalaa. Kun pääsimme sairaalalle lähdimme äkkiä sisälle ilmotautumaan. Pääsimme melkein heti lääkärin vastaaotolle. Menimme huoneeseen pöydän ääreen ja meitä vastapäätä istui lääkäri. Se kyseli ihan perus kysymyksiä esim. "Milloin kivut alkoi"? Ale vaatasi "tänään aamulla". Hetken päästä lääkäri laitoi alen johonkin selän magneettikuviin. Meidät laitetiin käytävään odotamaan, että joku hoitaja tulee hakemaan alen. Hetki kului ja ale huudetiin huoneeseen. Lähdimme kohti huonetta jossa oli iso putki jonka sisälle alen pitäisi mennä. Minut laitetiin huoneeseen jossa oli paljon näyttöjä. Ale laitetiin johonkin alustalle makaamaan. Hetken päästä lääkäri ja hoitaja tuli minun kanssa samaan huoneeseen. Lääkäri laittoi koneen käyntiin koneeltaan. Kun kone käynisty joduin katsoa vain kun ale menee jätti putken sisään. Hetken päästä lääkäri pyysi minua katsomaan jotain näytöltä. Lääkäri kertoi minulle että alen selässä on...
______________________________________

Kiitos jo neljätä sadasta luku kerrasta.
Sanoja 400.

vitun rakastunu siihen (Oleksi)Where stories live. Discover now