kırkaltı

4.5K 137 24
                                    

Alisa bebeği doğururken ölmüştü, kaç defa zihnimde tekrarlasam da inanamıyordum yüzüne anlamazca bakarken o ada aynı şekilde bana bakıyordu. "Zor bir doğum olduğunu ve zaten böyle bir ihtimal olduğunu bilerek girmişler doğuma" kafamı sallayıp gözümden akan yaşı elimin tersiyle sildim. 

Tekrar kafamı kaldırdığımda alayla suratıma bakıyor ve ciddi misin ifadesi atıyordu. "Ne?"

"Üzüldüm deme gülerim çünkü Bartu." Algılayamayıp bir süre daha yüzüne baktım ama ciddiydi. Sinirle ve şokla gözlerimi üstüne dikip ayağa kalktım "Ne saçmalıyorsun Dilem, ölmüş kız... Ölmüş." Alayla kısık sesli güldü "Sevgilisini aldatıp altına yatarken böyle demiyordun ama-" Elimin havaya kalkıp yanağına çarpması bir olmuştu yana dönmüş suratını tekrar bana çevirip dolmuş gözleriyle güldü. Titreyen elimi indirip af dilemek için ağzımı açtım ama bana izin vermeden çantasını alıp kendini dışarı attı. 

Napacağımı bilemez şekilde kafamdaki sanrıyla baş başa kalmıştım. Kendimi yavaşça yere bıraktım. Ne yapmalıydım? anılarımın içinde sadece acı olarak var olan kız şimdi yoktu önümüzdeki engel kalkmıştı, peki neden üzülüyordum? Neden doğru hissettirmiyordu? Çünkü yanlıştı, kimse ölmemeliydi. Gidip ona teselli mi vermeliydim yoksa artık o kadar bile samimiyetimiz kalmamış mıydı? Ama kimsesi yoktu yanında olabilecek, sarılabilecek, üzüntüsünü paylaşabilecek. Sahiden.. Üzülmüş müydü? Saçmalama Bartu. 

Belki de çoktan alışmışlardı birbirlerine, ben olacakların onsuz olmasına alışmışken onlarda birbirlerinin varlığına alışmışlardı. Belki de bebek bağlarını güçlendirip aralarındaki sevgiyi yeşertmişti. Aylardır bilerek açmadığım instagramımı açıp bakma isteğiyle kavrulurken kendime engel olmadım ve hızlıca yatağımın üzerindeki telefona uzanıp elime aldım. 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı kaydırdıkça canımın sıkıldığını fark ederek çıktım profilinden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı kaydırdıkça canımın sıkıldığını fark ederek çıktım profilinden. Fotoğrafların altında sürekli Uzayın bebekle çok iyi arkadaş olduğundan sevdiğinden bahsetmişti. Belki de gerçekten iyi anlaşmışlardı. Dolan gözlerimi silip ayağa kalktım ve dileme kısa bir mesaj çektim. 

Bartu:Hangi hastane (iletildi)

Cevap vermesini beklemeden evden çıktım, her zaman cebimde olan kulaklıklarımı çıkartıp kulağıma taktım. Kendime yalan söyledim, çalan şarkıyla akan yaşlarımı daha fazla engellemeden hastanenin yolunu tuttum. 


bbk yaşıo yani ;)

by

ha bde votee

byy

kontrol etmedim bide ne bereketli kitapmış olum bitmio bktımmmm

byyy 


my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin