iki

23.2K 727 333
                                    

Geldiğimiz bardaki yüksek ses ne kadar alışkın olduğum bir şey olmuş olsada bugün başımı ağrıtmıştı.

Karşımda Alisayı kucağına almış ve yercesine öpüyordu.

Bu ilişkiye başlarken, evet söylemişti böyle olacağını ama sorun olmaz demiştim. Yanılmışım köpekler gibi kuskanıyor ve şuan üstünde oturan ben olmak istiyordum. Bir hafta olmuş ve Alisanın nazları yüzünden hiç birlikte olamamıştık. Onu ve hissettirdiklerini çok özlemiştim. Belkide ondandı bugünki hırçınlığım.

"Daima" diye mırıldanmıştı Alisa. Bu onların seni seviyorum deme şekliydi. Mal mısınız gülüşü atıp yavaşça oturduğum yerden kalkıp tuvalete adımladım.

Tuvalete girip aynanın önüne geçtiğim zaman aynadaki adama bakıp tanımaya çalıştım.
Bu ben miydim? Saçlarım terden ıpıslak olmuş beyaz tişörtüm içimi olduğundan daha çok belli ediyordu. Göz altlarım oldukça morarıp kızarmıştı. İçkinin bendeki etkileri de böyle oluyordu işte.

Arka kabinden çıkıp elini yıkamak için yanıma gelen adamdan gözlerimi çekip ellerimle saçlarımı geriye taradım. Alnımdaki terleri ise peçeteyle yavaşça silerken adamla göz göze gelmem ve göz kırpması bir oldu. Daha sonra o'da saçlarını düzeltip kendini bana bastıra bastıra ve sürtünerek geçti.

Hamileydim galiba.

Kendi kendime konuştuğum aklımın daha fazla kendi keniyle konuşacak hali kalmamıştı.

Ellerimi pis lavabo tezgahının önüne koyup kafamı eğip gözlerimi kapatmayı tercih etmiştim.

Arkadan gelen kapı gıcırtısıyla ne kadar kafamı kaldırmak istesemde bünyem buna izin vermemiş ve kaldırmama engel olmuştu.

Gelen kişiden hiçbir ses gelmemesi beni endişelendirdiği an kafamı kaldırmam ve arkama dolanan kollarla yerimde sıçramam bir olmuştu.

"Aptal, ödüm koptu ses çıkarsana" deyip aynadan ellerine ardından gözlerine baktım.

"Özledim seni, çok, aşırı, ne zaman benim olacaksın?" Diye mırıldanmasıyla kafamı geriye atıp yavaşça omzuna sürtmüştüm bu hareketimle elleriyle tutuşunu daha çok sıkılaştırıp tamamen tek vücut olmamızı sağladı.

"Biliyorsun ben her zaman burdayım. Ortalarda olmayan sensin. Ben 2 kişiyle aynı anda ilişki yaşamadığımdan sadece seninle birlikte oluyorum. Bunu göz ardı etmezsen sevinirim."

"Sana zor olcağını ve istemezsen zorla hiçbir şey yapmayacağımı söylemiştim."

"Biliyorum.. Ne yazık ki."deyip kendimi ona bastırdım.

"Çok güzelsin, ve bu gecem tamamen senin güzelim. Sadece burdan çıkmamızı bekle." Deyip kollarını sıkılaştırıp boynumu emdi.

"Hadi gelde burdan suvışmak için bahane bulalım" derken tuvaletten çıkıp gitmişti.

my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin