Gözlerindeki ifade beni oldukça korkutuyordu. İlk defa böyle bakıyordu.
"Bana aşık olduğunu anlamıyor muyum sanıyorsun?"
Bayılmama çok az kalmıştı bacaklarım tutmuyor ellerim titremekten durmuyordu.
"N-ne"
"Sana aşık değilim"
"Biliyorum"
"Bil çünkü sana aşık değilim. Özür dilerim ama yanında olmakta zorlanıyorum. Sanki senle olmazsam seni kaybederim diye birlikte olmaktan yoruldum."
Başım dönmeye başlayınca onu ittirdim.
Bağırmaya başladım.
"NE DİYOSUN YA? BU ANLAŞMAYI SEN APTAL SEVGİLİNLE DEĞİLKEN YAPMIŞTIK, GAY OLDUĞUNU YEDİREMEYİP AMA SİKİNİN BANA KALKMASINA DA ANLAM VEREMEYİP SİKİŞMEK İSTEYEN SEN DEĞİL MİYDİN?"
Gözleri sinirden kıpkırmızı olmuşken yumruğunun havaya kalkmasıyla yüzümün ortasına inmesi bir olmuştu.
Yere savrulup düştüğümde her yer çok sessizdi. Bana yumruk atmıştı. Kavga ettiğim insanları sike sike döven, yaralarımı tek tek elleriyle saran çocuk şimdi acımadan vurmuşgu bana. Hemde bir hiç uğruna. Alisa uğruna. Her şey bitmişti. Tamamen.
Gözlerimi yavaşça açtım. Kafamdan burnuma akan sıvıyla acıyla inledim. Amına koyyum bi kafamı yarmadığım kalmıştı. Amk duvarı durcak yeri bulmuştu.
Elimin tersiyle akan kanı dağıtıp temizledim fakat yavaş yavaş akmaya devam ediyordu. Burnumdan akan kanla karışıp üstüme damlıyordu.
Gözlerimi bacaklarından gözlerine doğru süzerek çıkarttım ve gözlerinde durdum. Kıpkırmızı ve şimdiden pişman olmuş gözleriyle karşılaşınca sırıttım.
Komik çocuk.
-
-
Buda orospucocumuz:
OYVERELIMMMMMMMMMMHHM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dear fuckbuddy
Teen Fiction"Arkadaşlar birbirlerinin tatlarını bilmezler Uzay" * 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝖔𝖗 "𝑓𝑢𝑐𝑘𝑏𝑢𝑑𝑑𝑦"