on beş

10.8K 491 21
                                    

NABER BEBEKKKSKKSLER GELDİMm
-

Dört saattir aralıksızbasket oynamaktan vücudumda ne ter kalmıştı ne başka bir şey, onu düşünmemek için kendimi başka şeylerle meşgul etmeye çalışıyordum ama aklımdan çıkmıyordu.

Ağlamaktan yorulan gözlerim daha fazla oynamama izin vermedi ve kendimi yere attım. Top hala sekmeye devam ederken gözlerimi kapattım. Kafam iyi değildi. Dört bira sonunda biraz sarhoş olmuştum.

Biraz.

Bilincim kapanırken kendimi tamamen bıraktım.

-

Gözüme vuran iğrenç güneşle yattığım yerden doğrulmaya çalıştım. Her yerim tutulmuştu. Burda uyuyacak kadar kendimi dağıtmış mıydım yani.

Dağıtmıştım.

Yanımda kıvrılmış benimle birlikte yatan yavru köpeği görünce gülümsedim ve tüylerini sevdim. Çok tatlıydı.

Sevmemele uyanıp gözlerini bana çevirmiş uykulu uykulu bakıyordu. Daha çok gülümseyip olduğum yerden kalktım. Her yerim fena ağrırken dün içtiğim biraların çöplerini atıp telefonuma yöneldim. Dünden beri açmamıştım.

Tuşa basıp siyah ekranın açılmasını bekledikten sonra birkaç bildirim ile kimden olduğunu merak edip yürümeye başladım.

Uzay

Bir sürü mesaj atmıştı. Beyinsiz piç.

Ondan gitmem gerekiyordu. Tamamen.

Çalan telefonumla düşüncelerimden ayrılıp telefona baktım.

Yine uzaydı.

Cevaplandırdım.

"Lan orospu çocuğu sokarım sana gizem mi yapıyorsun piç"

Güldüm.

Komikti.

"Cevap versene amk"

"Niye aramıştın"

Durdu.

"Ortalıkta olmayınca bende-"

"Boş yapıyorsun başka bir şey demiyorsan kapatıyorum."

"Naptın tüm gece yataktan yatağa mı koştun ne bu tavırlar."

Güzel bir seçenek.

"Senden zaten fazlasıyla nefret ediyorum. Daha fazla mı ettirmek istiyorsun"

"Neyse amk bende suç ne diye merak ediyorsam. Siktir git."

"Olur"

Durdu.

Ses gelmedi.

Kapandı.

-
-
İki gündür yoktum ama bugün 3,4 bölüm atacağım
OYYOYYOY
LÜTFEN LÜTFEN
TEŞEKKÜRLERR
ON ALTIDA GÖRÜŞÜRÜZZ

my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin