yirmi sekiz

10.4K 408 175
                                    

Bir hafta olmuştu. Eren bana çıkma teklif etmesinin, benim sarhoş kafayla kabul etmemin, Erenin instagrama birlikte fotoğraflarımızı sergi gibi atmasının ve Uzayın okula uğramamasının üstünden bir hafta geçmişti.

Alisaya sorduğumda bilmediğini kaç gündür telefonlarına çıkmadığını söylemişti. Bugün ben deneyecektim okuldan dışarı adım atmamla Ereni gördüm.

Nasıl bir kafayla böyle bir şeyi kabul etmiştim bilmiyordum fakat bu aralar istediğim en son şey bir sevgiliydi.

Eren o kadar mutlu görünüyordu ki ona hayır diyememiştim.

Kendimden nefret ediyordum. İnsanları ve duygularını kendi duygularımdan çok önemsemek sinirimi bozuyordu.

Üzülmesin diye sevgili olmak neydi amk.

Fakat ona biraz alışmaya başlamıştım.

Ama...

İç çektim

Yanına ulaştığımda kollarını etrafıma hapsedip boynumu öptü. Gülümseyip saçlarını karıştırdım.

Benden ayrılıp arabaya yöneldi.

"Gel hadi"

Peşinden bende bindim.

"Nasıl geçti günün?" günlerdir birlikteydik ve artık onu görmekten yorulmuştum.

Yine de gülümsedim "Aynı"

Mırıldandı "Eee"

Sıkkınca nefes verdim. Yalnız kalıp kafamı dinlemem gerekiyordu.

"Her gün beni almana gerek yok kendine bunu görev edinme yani" deyip güldüm

Bozulmuş gibi bakıp naz yapar gibi ses çıkardı.

Naz yapılmasından nefret ederdim

"İstemiyosan almam bir daha, sadece sevgilimi yormamak istiyordum"

devam etti

"Ha birde özlüyorum ama sen hiç özlemişe benzemiyorsun"

Nefes verdim

"Bir haftadır sürekli birlikteyiz ya, eve nerdeyse sadece uyumak için uğruyorum ve sınav yaklaşıyor biliyorsun."

Kafasını salladı

"Bir yeri kazanmam lazım"

Umrumda bile değildi.

Tekrar kafasını salladı

Uzanıp yanağını öptüm

"Kızma" elimi saçlarının başladığı yerden yukarı doğru sürükleyerek oynadım.

"Kızmadım" deyip bana döndü ve dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı.

"Bugünlük eve bırak beni. Dinleneyim."

"Tamam sevgilim"

-
-
Eren aşkım sıktın kxşsksş
Hem sen daha iyilerini hakediyosun bu iki gerizekalı birbirlerini anca peklerler

--Eren aşkım sıktın kxşsksşHem sen daha iyilerini hakediyosun bu iki gerizekalı birbirlerini anca peklerler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin