otuz iki

9.6K 407 135
                                    

BOKKKL GİBİ BÖLÜM TŞK BYYUuyy
-
Kaskatı kesilmiş hareket edemiyordum. Motoruna binip uzaklaşmıştı. Kalbim hızlı hızlı çarpıyordu. Tam beni sevmeyeceğini kabullendiğim ve yeni bir hayat kurmaya çalıştığım zaman sevmiş miydi?

Neden zamanlamamız bu kadar kötüydü? Eren vardı. Ondan nasıl ayrılacaktım ya da nasıl devam edecektim. Bir anda gelip bütün planlarımı bozup yok olmuştu.

Nefret ediyorum senden Uzay.

Kolumda hissettiğim el ile yutkunup arkama döndüm.

Eren.

Dümdüz, sıfır mimikli bir şekilde yüzüme bakıyordu. Nefesimi bıkkın bir şekilde verip kafamla evi işaret ettim.

"Girelim hadi"

Gergindim. Ondan ayrılsam bencillik yapmış olurdum fakat ayrılmazsam... Nasıl devam edecektik?

Açık duran kapıyı iteleyip içeriye geçtim. Peşimden girip kapıyı kapattı. Evin ortasında durmuş ne söyleyeceğimi düşünüyordum, ta ki belimde ellerini hissedip vücudunu bana yaslayana kadar. Boynumu öptü. Erkekliğini kalçama bastırdığında uzaklaşmak için hareket ettim ama kolları sıkılaştı.

"Eren" dedim uyarıcı bir sesle fakat dinlemedi. Boynumu ısırdığından inledim. Canımı yakmıştı.

Ellerini ayırmaya çalışırken söylendim "Sırası değil Eren bırakır mısın?"

Gevşetti ve tamamen çıkmamı sağladı.

"Ne zaman sırası Bartu? İki haftadır birlikteyiz ama sana dokunmamdan bile fazlasıyla çekiniyorsun."

Sinirle nefes verip "Yapmadığın şey de değil hani, üstüne para da ödüyordun en son ne değişti." sinirlenmesini anlayabiliyordum ama bu kadar değildi. İki haftada insanlar isimlerini yeni öğreniyorlardı.

"Sırası mı Eren? Sormak istediğin, ne diyodunuz amk aşağıda diyeceğin şeyler yok mu? Sikmeden ayrılmaktan falan mı korkuyorsun anlamadım?"

Güldü fakat uzun sürmedi. Ciddileşip üstüme gelmeye başladı. "Sorduğumda ne cevap alacağımı biiliyorum. Zaten senin için onu unutmak, aklını meşgul etmek amacıyla birisi olduğumun da farkındayım ama-"

Gözler dolmuştu.

"Ama istemiyorum. Sana aşık oldum galiba ve bu şey, his bu kadar kısa sürsün istemiyorum. "

Gözünde daha fazla tutunamayıp aktılar. "Özür dilerim. Bencillik yapıyorum. "demesiyle kollarımı ona sardım.

"Özür dilerim Eren, keşke-" geri çekilip gözlerini sildim. "En başından kabul etmeseydim. Ben olur sandım, onu unutabilir, devam edebilirim sandım."

Gözleri dudaklarımdaydı. "Boş ver. " gülümsedi "Olmayacağı belliydi zaten. Hala onu sevdiğini görebiliyordum. Bi umut beni seversin sandım."

Kollarımı sıkılaştırdım. "Özür dilerim,özür dilerim, özür dilerim, özür di-"

Dudaklarıma yapıştı.

Orospu gibi hissediyordum fakat rahatlamıştım.

Bitmişti.

-

OHH KURTULDUK

OFF BİR SİKİŞ PLANIM VAR AMA NE ZAMAN NASİP OLIR BİLMİYORUM FVDSAHJ

YA BİDE İLK BÖLÜMLERE EL ATSANIZ OLMAZ MI OY VERMEDİYSENİZ FALAN EHEHE TŞK BAYBAYY

my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin