on bir

11.2K 507 92
                                    

Aradan birkaç gün geçmişti ve sıradan bir okul gününde öğlene kadar uyumuştum. Öğle yemeği saati gelince kantine inmek için ayaklandım. Kafamı kaldırdığımda sınıfta çok az kişi kalmıştı uzayla alisada ortalıkta olmadığı için tek başıma bir şeyler yiyecektim.

Kantine girdiğimde birkaç kişilik sırayı görüp sıraya girdim fakat o anda insanların çoğunun bana baktığını fark ettim.

Noluyo amk.

Kızlardan birine el hareketi ile gel işareti yapmıştım ama omuz silkip arkasını dönüp uzaklaşmıştı.

Kuruntu yaptığımı düşünerek sandiviçimle ayranımı alıp bahçedeki banklardan birine oturdum.

Önümdekiler amlarını söküyolarmış gibi çığlık çığlığa gülerken gülmelerine sinir olup ağzımdaki yemeği hızlandırdım.

Niye gülüyonuz amk. Gülmeyin.

Kendi kendime konuşmama kendi kendime gülerken karşıdan bana doğru gelen kaşları doksan derece çatılmış uzayla karşılaştım.

Hay amk yine naptım acaba.

Uzayı gören kızların sesi kesilmiş ve oturdukları yerden kalkmışlardı. Yanıma ulaştığında gömleğimden tutup hırsla ayağa kaldırdı.

Bahçedeki sesler kesilmiş herkes bize dönmüştü.

Sokuyum.

"Elini çek"

Çekmedi ve kırmızı yüzünü daha da kırmızılaştırdı.

"Uzay nefes alamıyorum amk sokuyum sinirine"

Banka götümün üstüne iterek bırakmasıyla çığlık atmamak için zorladım kendimi.

Gözlerimi gözlerine çıkardım ve korkarak sordum.

"Noldu?"

Daha çok sinirlenip dişlerini gıcırdattı.

"Dalga mı geçiyosun amk"

"Hayır nolduğunu bilmiyorum, anlat"

"Lan millete gidip..."

Kulağıma yaklaştı

"Uzay beni sikiyo, alisayla sevgili değil. Biz birlikteyiz gibi şeyler söylemişsin oç"

Şaşırmıştım çünkü ikimiz hakkında her zaman sikiştiğimizi ya da sevgili olduğumuzu söylerler ama uzayın yumruklarıyla hepsi çenesini kapatırlardı.

"Bu söylentileri hep yayıyorlar aq bende bir şey oldu sandım."

Yakalarımı silkeleyerek ayağa kalktım ama daha çok sinirlendi.

Tekrar yakalarımı kavrayıp arkadaki duvara yapıştırdı sırtımı.

"Ah"

Orospu çocuğu canımı acıtmıştı.

"Ağla istersen bide"

Gözlerimi yüzüne çevirdim.

"Yapmadım diyorum uzay. Uzatma"

"Niye mutlu olmam bu kadar zoruna gidiyor anlamıyorum. Seninle değilim diye mi?"

Yaşlar gözlerimden akmamak için zor dururken yutkundum.

"Söylemedim ben bir şey" diye mırıldanıp gözlerimi kaçırdım. Sesim götüme kaçmış gözlerimden yaşlar fırladı fırlayacaktı.

Kendimden nefret ediyorum.

-
-
Oy verin lütfennnnnnrnrnnrnrnr
Eheheh tşk

my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin