altı

12.5K 513 121
                                    

Naber bebekss geldim
Keyifli okumalar okurrrlarım

Tek elini belime sardığı gibi tuttu ve hızla sırtımı koltukla buluşturdu bu işi her yaptığımızda asla yavaş olmaz ve acımazdı. Kurumuş dudaklarını dolgun dudaklarım üstünde hızla turlarken uzun süredir doğru düzgün sevişmediğimizi hatırladım. Uzun zamandır beni sevdiğini söylememişti. Tişörtümü hırsla üstümden çıkartıp odanın diğer ucuna fırlattığında duraksadım ve geri çekildim.

"ne?"

"Beni hala seviyor musun? En son söylediğinde Alisayla sevgili değildin yani aylar olmuş"

"Ne alaka şimdi oğlum siktirme sevgini"

yutkundum

"Söyle"

"Alisayı seviyorum oğlum aptal mısın?"

"O manada demedim zaten"

"Ya amın oğlu tüm hevesim kaçtı ya"diye söylenerek üstümden kalktı.

"Ben seviyorum." duraksadı

"Ne"

"Seni yani seviyorum."

"Sağ ol" bakakaldım.

Hırsla ayağa kalkıp tişörtümü giyindim. Ceketimi de giyip kapıya yöneldiğim sırada koluma asıldı.

"Ne var"

Beklentiyle suratına baktım.
"Bende seni yani o manada değil ama kankam ola-"

"Kes amk ya bi şey söyliceksin sandım. Kankana sokuyum."

"Ne istiyorsun oğlum ne deyim??"

"Hiçbir sikim deme tamam mı Uzay, hayır anlamıyorum abi aptal kız olmadan önce yani tam on iki yıldır çatır çutur söylediğin şeyi söylemek niye koyuyor şimdi. Sevgini paylaşacağın başka birini bulunca diğeriyle paylaştığın sevgi yok mu oluyor piç"

"Ona aşığım"

biliyorum

"Biliyorum"

"Kanka falan da deme ağzını yüzünü silerim bi daha"

"Kanka demede ne var aq ona niye sardın şimdi."

Gözlerimi gözlerine dikip dudaklarına yapıştım. Karşılık vermesine izin vermeden geri çekildim

"Arkadaşlar birbirlerinin tadını bilmezler Uzay"
-
Aynen öyle bartucum

my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin