NABER LAAAA FÖDÖŞSKS
ŞARKI KOYUYORUM AMA AÇABİLİYO MUSUNUZUZUZU ??Uff şöyle çok aşık olsam sonra aldatılıp modelin şarkılarını dinleyip ağlasam. Canım çok istiyo dösmzşsş
Hadi hadi yine iyisiniz uzun bölüm yazdım💘
Sen ona aşıksınnnnmSIMNN
-
-Göz kapaklarım Erenin saçımı okşaması yüzünden tamamen kapanmıştı.
Film izlerken uykumun gelmesiyle kucağına çekmiş saçlarımla oynamaya başlamıştı.
Artık karşı koymuyordum. Bana ne yapmak isterse izin veriyor yaptırıyordum.
Karşı koycak ne gücüm kalmıştı ne mecalim.
Uzayla konuşmamın üzerinden bir hafta daha geçmişti.
Sehpanın üzerindeki telefonuma bildirim gelmesiyle gözlerimi çevirdim fakat çok uzaktı.
"Bildirim geldi" deyip saçımı öptü.
"Hmm, boş ver" deyip daha çok Erene sokuldum. Soğuk muydu sanki ya?
"Yatalım istersen?"
Üşenmiştim
"Birazdan gidelim"
Daha sıkı sarıldı.
Uykum daha da bastırmaya başladığında kapıdan gelen kilit açma sesiyle irkildim. Rüya olduğunu düşünüp hareket etmedim fakat kapının açılmasıyla gözlerimi açtım. Gözlerimi açıp doğrulduğum anda içeriye Uzay girdi.
Heycanlı görünüyordu, bir şeyler anlatmak istiyormuş gibiydi. İki haftada değimişti. Gözleri çökmüş, saçları eski düzenini kaybetmişti. Tamamen karışıktı. Yüzü rengini kaybetmiş. Dudakları mora dönmüştü ama yüzündeki kocaman gülümseme bütün her şeyi görmezden gelebileceğiniz kadar güzeldi.
Gözleri bizi buldu. Elinde kocaman bir çilekli süt paketi vardı.
Poşeti tuttuğu eli sıkılaştı.
Gözleri beni bulduktan sonra gülen yüzü soldu, yerini gergin bir surata ve çatılmış kaşlara bıraktı.
Uzun bir süre baktı.
Kal gelmişti, hareket edemiyordum sanki.
Gözleri Erenin belimdeki elinde dolaşıp yüzünde durdu.
Yutkundu.
Hızla toparlanıp ayağa kalktım.
"Uzay?"
Bakışlarını bana çevirmiyordu. Gözleri kızarmıştı.
Gözleri mi dolmuştu?
Tekrar yutkundu.
Elindeki büyük süt poşetini yere bırakıp kapıdan aniden çıktı.
Onu kaçırmamak adına hemen peşinden çıktım. Merdivenleri üçerli atlayarak inip kapının önüne geldim. Motorunun üstüne binmiş kaskını takıyordu.
"Dur"
Durmadı.
Yanına gidip kolunu tuttum.
"Çek elini" deyip ittirdi.
Sendeledim fakat düşmedim.
"UZAY"
Bağırmamla kafasını çevirip gözlerime baktı.
Kıpkırmızı olmuşlardı. Kendini zor tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dear fuckbuddy
Teen Fiction"Arkadaşlar birbirlerinin tatlarını bilmezler Uzay" * 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝖔𝖗 "𝑓𝑢𝑐𝑘𝑏𝑢𝑑𝑑𝑦"