beş

13.5K 551 247
                                    

"Siktiğimin telefonu" durduk yere öğlen uykumdan edilmem yüzünden sinirle kim olduğuna bakmadan açtım.

"Ne var"

"Lan bu nası telefon açış kapatıp tekrar arıyorum adam gibi aç" yüzüme kapatılan telefonla şok geçirip tekrar aramasıyla kahkaha atıp cevapladım.

"Aşkım" durdu.

"Gevşek herif"

"Hadi sıktın söyle kapat." diye mırıldandım.

"Bana gel, konuşalım."

"Ne konuşcaz abi her gün yüzünü görmekten bıktım"

"Kes lan dırzo sikmeyim"

"Siksene"

"Çok boş yaptın on dakikaya burda ol" ve kapattı.

Gözlerimi devirip yatakta bir tur yuvarlandım "of"..

Kalkıp kısa bir duş aldım ve gri eşofmanımı çıkartıp * :)))))))* sweatshirtümü giyip aynada bir tur döndüm. "Maşşallah"

"O göte bülbül öte" kendime iltifatlarımı sıraladıktan sonra telefonumu alıp dışarı çıktım. Arabama atlayıp on dakikada Uzayın evinin önüne gelmiştim. Yukarıya çıkıp zile bastım.

Kapı anında açılırken söylendim "Ooo kapılarda karşılanıyorum özlemimden yollara mı düştün"

"Evet bebeğim" deyip belime kollarını sarmasıyla durakladım noluyo lan

Biraz geri çekildim "Ölüyor muyum?"

"Aşk olsun" dudağımın kenarına küçük bir öpücük bırakıp mutafağa girdi.

"Gel gel neler yaptım"

"Mal mısın?" kötü bir bakış atıp sandalyeye oturdu.

"Kank-... yani şey Bartu geçen ki şey için şey dilerim"

"Ney"

"şey işte"

"Söylemezsen konuşmam" muzipçe sırıttım

Gözlerini kaçırdı "Özür dilerim"

"Önemliydi ama artık değil"

Sonrasında beş dakika kadar sessizlik oldu. Yemek yiyesimde yoktu o yüzden onu izlemeye başladım. Kahverengi yumuşacık saçları taranmamış ve karışmıştı mavi gözleri kanlanmış, göz altları bi tık çökmüştü, kırmızı büyük dudakları ise yediği salçalı makarnadan dolayı yağlanmış ve kızarmıştı şu an onları ısırıp parçalamak istiyo-

Yalancıktan öksürmesiyle gözlerimi gözlerine diktim genelde renkli lenslerimi takardım ama unutmuştum o yüzden iğrenç kahvelerime bakmak zorundaydı.

Gözlerimi kaçırdım, Alisanın gözleri yeşildi ve bu durumdan nefret ediyordum çünkü o çok seviyordu. Sıkıntıyla nefes verip ayağa kalktım.

"Salondayım"

"Tamam geliyorum"

Koltuğa yerleşip onun telefonundan spotify'ı açıp en son bıraktığı şarkıyı başlattım.

Yüzüme tam bir gülümseme yayılırken gelen mesaj sesile kafamı eğdim ve Alisanın iğrenç mesajıyla karşılaştım.

bebeğim: Aşkımmmm seni özledim napıyorsun?

Mesaja tıklayıp fotoğraf çekmeye bastım

Ben: iyilik senden

bebeğim: Aaa Bartu yine mi sen salsan mı sevgilimi artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bebeğim: Aaa Bartu yine mi sen salsan mı sevgilimi artık

Tam cevap veriyordum ki telefon elimden çekildi ve çatılı kaşlı uzayla karşılaştım, malca gülüş atıp kızmasını bekledim ama güldü

"Malsın"

"Teşkrr aşkm bend sni"

Daha çok gülüp telefonu kenara fırlattı ve üstüme çıkıp dudaklarıma yapıştı..

*

OY ATIN DA YAZASIMIZ GELSİN AW GAZLA ÇALIŞIYORUZ SONUÇTA HADİ KOÇLARIM..

BU BÖLÜMÜDE GEÇEN OY VEREN KARDEŞİME ARMAĞAN EDİYORUM O OKUYO DİYE YAZDIM KJDSHJS HADİ BAYYS

my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin