yedi

12K 489 65
                                    

"Ahh hızla-"

"şşş"

Uzayı ararken Alisayla sevişmesine denk geldiğime inanamıyordum. Şansıma sokuyum. Uzayla kendimizi sikko okuldan soyutlamak istediğimiz her zaman buraya gelirdik o buraya zehir derdi çünkü o zehiri içmeye burada başlamıştık. Sadece biz bilirdik çünkü bizimdi ama artık o da biliyordu her şey gibi zehir de sıradanlaşmıştı ikimize ait olan şeyler zamanla azalmaya hatta yok olmaya başlamıştı.

Onu özlemiştim, tek istediği şey Bartunun sevgisi olan ve beni kimseyle paylaşamayan Uzayı çok özlemiştim.

Bu sıralar kimle takıldığım umrunda bile değildi tek istediği şey oydu ve bu sikik duruma alışmak istemiyordum.

6 yaşında oyuna başkalarını çağırdığım için bana küsen. Sekiz yaşında bir kızla öpüştüğümü söyleyince benimle evleneceğini ve başka hiç kimseyi öpmemem gerektiğini evleneceği kişiyi biliyorken bunun yanlış olduğunu söyleyen çocuğu istiyordum.

Öpmemiştimde. Çünkü hala benimle olacağına inanmak istiyor, kalan küçücük ihtimali kendi ellerimle yok edemiyordum.

Oturduğum masanın karşısındaki sandalyeler çekilince bakışlarım o tarafa döndü.

"Bak ne aldım?" otuz iki diş sırıtarak söylediği cümleyle bende sırıtmaya başladım.

Önüme koyulan çilekli sütle bi süre duraksayıp kahkaha attım az önceki düşüncelerim üzerine çilekli süt çok iyi giderdi.

10 yıl önce

"Sınıftaki Ela var ya"

"Eeee"

"Sakın kimseye söylemiyeceğine söz ver"

"Kime söylicem zaten batu" dili dönmediği için batu diyordu buna alışmıştım ve çok hoşuma gidiyordu.

"Onu öptüm"

"Ne, yalan söyleme"

"Valla da söylemiyom billa da gerçekten öptüm ya" suratı kızarmaya başlamıştı.

"Bu yaptığın çok yanlış sana çok kızgınım"

"Nedenmiş o"

"Ben ilerde seninle evleneceğim senin başkalarını öpmen çok yanlış evlenceğin kişi belli ise kimseye dokunamazsın bu çok kötü bir harekettir"

"Evleneceğimizi kim söylemiş"

"Ben söyledim ve cidden evleneceğiz o yüzden sakın yapma bir daha" yüzüm düşmüştü çünkü onu aldattığımı düşünüyordum.

"Özüyr dilerim"

"Tamam artık biliyorsun o yüzden sakın yapma"

"Peki evlenme sözü vermicek misin? Ya evlenmezsen."

"Hımm doğru söyledin gel benimle" elimi tutup peşinden sürükleyerek bakkala getirmişti amcayla konuştuktan biraz yanıma geldi ve elleriyle arkasında sakladığı şeyi çıkardı

"Çilekli süt mü?"

"Şimdilik param buna yetti o yüzden sözüm bu büyüyünce daha güzel bir şey alacağım"

my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin