Hii ben geldim
Ne çabuk geldim lö
Keyifssli okumalards
-Minik bedenimi hunharca, saatlerce
becermişti, bitti derken tekrar ve tekrar ve tekrar deliğimde oyalanmış deliğimi kanal gibi genişletmişti.Artık kendi de yorulduğu zaman uyuşmuş deliğimden çıkıp kendini yanıma atmıştı ve yaklaşık yarım saattir ses çıkarmadan nefes alışverişlerimizi kontrol etmeye çalışıyorduk.
Çalan telefonla irkilip o tarafa döndüm. O da kafasını sakince çevirip telefonunu eline aldı. Göz ucuyla baktığımda arayanın alisa olduğunu görüp kafamı tekrar yastığa koydum.
Soktuğumun kızı.
"Hmm" ciyaklayan sesiyle bir şeyler demeye başladı.
"Nerdesin?"
"Bartuylayız, noldu"
"Annemler seninle tanışmak istiyor diyordum ya"
Kafamı tekrar kaldırıp kaşlarımı çatarak yüzüne odaklandım. Gözlerini bana çevirmemeye özen gösteriyordu.
"Evet"
"Annem yarın akşam gelin dedi"
"Aileler için erken değil mi sanki"
Gözlerime çevirdi gözlerini.
"Geçen öyle demiyodun nerdeyse aynı evd-."
Panikleyip hızlıca cevap verdi.
"Tamam olur gideriz" ve yüzüne kapattı.
Kalbim göğsümden çıkmak istercesine ses çıkarmaya başladı.
"Ona aynı evde yaşamayı mı teklif ettin?"
"Öyle sayılır"
Kafamdan aşşağı kaynar sular dökülmüş gibi olmuştum. Alisayla tanışmadan önce lise bittiği gibi başka şehire birlikte taşınıp orda yaşamayı planlıyorduk. Her planımızı birlikte yapar birbirimizden ayrı yan sokağa taşınmayı bile aklımızdan geçirmezdik. Fakat anlamıştım.
Biraz geç olsada...
Ona aşıktı ve onu gerçekten seviyordu. Yapabileceğim hiçbir şey yoktu, bu son noktaydı. Aileleri bile tanışacaktı. Bu saatten sonra yapabileceğim tek şey ondan uzak durmaktı.
Seneler sonra hatta hayatımda ilk defa ondan uzak durmam gerekti. Nasıl yapacağım hakkında bir fikrim olmasa da onu yatağıma almayarak başlayacaktım. Sonra aklımdan silmeye çalışacak, kalbimden ve en son hayatımdan silecektim.
Benim yüzümden sevdiği kızı aldattığı yetmiyormuş gibi bir de ona ayak bağı oluyordum.
Hayatını zorlaştırıyor, onu iki sevdiği kişi arasında seçim yapmak zorunda bırakıyordum.
Eskiden beri yanımda olduğu için beni de silip atamıyor benimle birlikte olmaya devam ediyordu.
Beni kaybetmemek için.
Bensiz çok daha mutlu olacaktı.
"Bartu"
Dolan gözlerimi kapatıp bekledim. Elini belime attı, baş parmağını yavaş yavaş hareket ettirirken dudaklarını enseme bastırdı.
Sesimi toplayıp cevap verdim. "Hmm"
"Sensiz plan falan yapmadım tamam mı, istediğimiz her şeyi hala yapabiliriz"
Yutkundum.
Çok geç.
"Tamam"
-
-
BARTUMMM SANA KURBAN OLURUM ANNEMMÖM
SENİ BEN SEVERİM BOŞ VER AQ ÇOCUNUBARTU:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dear fuckbuddy
Teen Fiction"Arkadaşlar birbirlerinin tatlarını bilmezler Uzay" * 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝖔𝖗 "𝑓𝑢𝑐𝑘𝑏𝑢𝑑𝑑𝑦"