otuz üç

9.9K 379 156
                                    

Arkadaşlar bu kitap sinirlerinizi geriyorsa karakterleri sevmiyorsanız ne biliyim yani genel olarak sevmiyorsanız okumayabilirsiniz. Sinir olmanızı anlıyorum ama biraz fazla mı sinirleniyorsunuz sanki jhfdxkl

Bende karekterlere sövmeyi seviyorum ama hiç zevk almıyosunuzmuş gibi geldi.

Şarkı koydum isterseniz şaapın.

Neyse keyifli okumalar

-

Nerdesin

Uzay

Dışarıda

Yanına geliyim?

Uzay

Neden

Konuşalım

Uzay

Konuşulcak her şeyi konuşmadık mı

Off uzay istemiyorsan gelme de amk

Ne naz yaptın

Gelmiyorum

Uzay

yavrum

öyle değil

yani

kes

Uzay

basket oynadığımız yerdeyim

bekliyorum

(iletildi 23.12)

(görüldü 23.38)

üzerine bir şey al esiyor yağmur yağacak gibi

(görüldü 00.12)


Altıma gri eşofmanımı, üstüme bol düz beyaz tişörtümü geçirdim. Üzerine sweatshirt'ümü giyinip kapıya yönelip çıktım. İçimde tuhaf bir his vardı. Ne yani her şey bitmiş, gitmiş miydi? Artık istediğimiz hayata sahip olabilecek miydik? Rahat bir nefes alabilecek miydim?

Boğazımdaki düğümler çözülecek, hissettiğim yalnızlık geçecek miydi?

İkimizde çocukluğumuzdan beri acı içinde büyümüştük. Etrafımızdaki herkes alev almıştı ve biz aralarında kurtulmayı beklemiştik. Herkes bizi yakarken biz birbirimizde sönmüştük. Sevgisizdik, ne annemiz sevmişti bizi ne babamız. Hem yetim hem öksüzdük. Anneannem vardı bir bizi ateşin içinden çekip çıkarmaya çalışan.

Ne psikologlar ne de doktorlar sorunumuzu bulabilmişti. Sorunumuzu bulamadıklarından ilacımızıda bulamamışlardı ama ben kendi ilacını bulmuştum. Uzayın udaklarıydı. Tüm susuzluğumu gideriyor, açlığımı dindiriyordu. Aynısını ona da yaşatmak istemiştim. O da bu yorucu hayatımızda dudaklarımda soluklansın, nefes alsın istemiştim.

Dünya adil değildi.

O zamanlar ne o benim dudaklarımda soluklanmış ne kokumda uyuşmuştu. Dünya hiçbir zaman bana adil olmamıştı ki zaten.

my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin