Uzayın dudağına yapışmış ellerini saçlarına dolamıştı. Saçlarını çekiştirince Uzay kendine gelip hızlıca itti onu.
"Sikiyim" diye mırıldanıp kafasını çevirmesiyle göz göze geldik. Yutkundu. Donmuş gibiydim tek istediğim siktirip arkamı dönüp gitmekken durmuş kırmızı gözlerle onu izliyordum.
"Sevgilim" deyip bana doğru yürümesiyle gözlerimi kaçırıp kendime gelmeye çalıştım, o istememişti öpüşmek zorla öpmüştü. Ona kızamazdım. Kollarını bana doğru sarmasıyla nefesimi omzuna bıraktım.
"Seni seviyorum, özür dilerim" kısıkça gülümseyerek saçlarını karıştırdım
"Biliy-" Alisanın kahkahasıyla orda olduğunu hatırlayıp çenemi kapattım.
"Bu kadar kolay mı sanıyorsunuz?" tekrar güldü. Uzay sabırla nefes alıp kollarımın arasından çıktı. Yorulmuştu. Yorulmuştuk.
Lisaya doğru birkaç adım atarken konuşmaya başladı "Lütfen, sana yalvarıyorum bırak artık yakamı. LÜTFEN"
Yanına ulaştığında kolunu okşayıp gözünden yaşın düşmesine izin verdi "Özür dilerim ama seni istemiyorum yeni bir hayat yeni bir insan olmak istiyorum" Gülümsedi "Ve yanımda onu istiyorum,lütfen zorlaştırma canımız yanmasın ne senin ne benim ne bartunun"
Dizleri üzerine çöktü "lütfen lütfen lüt-"
Alisa kıkırdayıp ağzına yayılan göz yaşlarını elinin arkasıyla temizleyip haykırdı.
"Hamileyim"
-
UĞRAŞILMADIĞI GAYET BELLİ OLAN BİR BÖLÜM FDHJZXKDLS SRRY GYSS
YAZARKEN DE BİRAZ ZORLANDIM ELİM FALAN AĞRIDI BIRAKTIM O YÜZDEN
HAMİLE OLMAINA DA YAZZARKEN KARAR VERDİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dear fuckbuddy
Teen Fiction"Arkadaşlar birbirlerinin tatlarını bilmezler Uzay" * 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝖔𝖗 "𝑓𝑢𝑐𝑘𝑏𝑢𝑑𝑑𝑦"