kırkkeremşşlh

6.2K 265 23
                                    

Kendimi sakinleştirmeye çalışırken telefonu yavaşça eski yerine koydum.

Bu mümkün müydü? Tekrardan o günlere dönmek, acı çekmek istemiyordum. Onun sevgisini tekrar kaybedersem ayağa kalkabilir miydim bilmiyordum.  Beni sevdiğine inanmıştım. Yalan mı söylüyordu?

Yutkundum.

Gözlerimdeki yaşları geri göndermeye çalışarak yavaşça ayaklandım. Sakin olacak ve ona bir şey çaktırmayacaktım çünkü böyle bir şey varsa bile bana var demeyecekti. O yüzden peşine takılıp takip edecektim.

"SEVGİLİİM, GEL HADİ" diye bağırmasıyla yaşlarla dolmuş gözlerimi elimin tersiyle silip derin bir nefes aldım.

Hala onu kaybetmiş değilsin. Belki de bir yanlış anlamadır.

Odadan çıkıp mutfağa doğru yöneldiğimde etraf mis gibi sucuk koktuğunu fark ettim.

Mutfağa girdiğimde sesler kesilmiş-

"BÖÖ"

Bağırıp dolabın arkasından önüme atlamasıyla ödüm bokuma karışmıştı. Elimi kalbime attım.

"Beyinsiz herif" yüzünde ki gülümseme artarkan kahkaha atarak belimden tutup sandalyeye itekledi.

Yanağımı iki parmağının arasına alıp sıkıştırdı ve öptü. Kıkırdadım.

"Yavrum"

Tekrar öptü

"Sen böyle böö ile falan korkuyosan..."

diğer yanağımı öptü.

"çok işimiz var" deyip yanağımı baştan aşşağı yalamasıyla tiksinme sesi çıkartıp tişörtümle sildim.

"Pislik misin ya!"

üzülmüş bir suratla bana bakarken kızgın bakışlarımı atmaya devam ediyordum.

"Yemeğimi koy artık açım"

üzgün bakışlarını alınmış bir ifadeye büründürüp cıklayarak tostları tabaklara koydu. Kendine çay alırken bana nesquikli süt yapmıştı.

O andan itibaren yüzüne bir kez bile bakmayarak yemeğini son tanesine kadar yemeye odaklandım.

Gerçekten alınmış olacak ki o da yavaş yavaş yiyor ve arada çayını hüpletiyordu.

Doyduğumda arkama yaslanıp gözlerimi yüzüne çevirdim. Alttan alttan bana bakıyordu.

"Eline sağlık, güzel olmuş."

Kafasını aşşağı yukarı sallayıp gözlerini tabağına çevirdiğinde zorlamadan kalktım ve ellerimi yıkadım. Zaten konuşmak istemiyordum. İşime gelmişti.

Salona geçip kendimi koltuğa attım. İçimdeki kurt beni yiyip bitirmeden yatak odasına gidip telefonu almasını bekliyordum.

Mutfaktan gelen tıkırtılardan yemeğini bitirdiğini anlayıp gözlerimi telefonuma çevirdim.

Biraz sonra yanımdan geçip yatak odasına girdi.

Tanrım...

.

kes artık şunu
Alisa
yanıma gelmeden olmaz
gel

istemiyorum

Alisa
isteyeceksin
sevgilim
deniz kenarına gidelim
senin en sevdiğine

alisa

Alisa
son

tamam

my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin