otuz dört(m)

13.5K 383 129
                                    

I SEE RED İN 1 SAATLİK VERSİYONUNU KOYDUM HDKSJKŞDLSJK

BÖLÜM SMUT İÇERİYOR İĞRENİYORSANIZ OKUMAMAKLA BİR ŞEY KAYBETMEZSİNİZZ <3

-

-

Arkamdaki tellere sırtım çaptığında büyük bir haykırış bıraktım, ıssız ve ıslak sokağa. Ses yankılanıp kulaklarıma tekrar ulaştığında inleyip ellerimi tek eliyle kavrayıp başımın üzerine çıkardı. Ona dokunmak istiyordum, tekrar keşfetmek, ezberlemek. Ellerimi ayırmaya çalıştığımda boğazından bir hırıltı koptu ve ellerimi daha da sıkılaştırdı. Boynuma yapışıp dudaklarıyla son öpüşüymüş gibi hırsla sulu öpücükler bırakıyordu. 

Yağan yağmur hızını kesmeden üzerimize yağarken dudaklarıma yapıştı. Öpüşürken araya giren su damlaları beni fazlasıyla tahrik etmişti. 

"A-aah" inlememle ellerimin üstündeki elini çekti ve üstündeki tişörtten tamamen kurtuldu. Sokakta sevişecek olduğumuza inanmıyordum. Şimdi aklıma gelmiş gibi etrafa bakarken onda olan ilgimi kaybedip sokağı taramaya başladım. Yutkundum. Umarım birileri görmezdi. 

"Hey" 

Seslenmesiyle ona döndüğümde tek eliyle boğazımdan tutup vücutlarımızı ve dudaklarımızı birleştirdi. Ağzının içine öyle bir inlemiştim ki ellerini saniyesinde kalçama atıp canımı yakacak şekilde sıktı. Nefes almak için geri çekildiğimde üzerimdeki sweatshirt'ü bir çırpıda çıkartıp yerle buluşturdu. 

Tişörtü de çıkaracakken eliyle beni durdurup arkamı dönmemi sağladı. Demirlere tutunup yutkundum. Onu istiyordum. İçimde. En derinlerimde. 

Bir süre hiçbir ses çıkarmayınca arkamı dönüyordum ki eşofmanımın aşşağı çekilmesiyle demirlerdeki ellerimi sıkılaştırdım. Baksırımı da sıyırdığında nefesim hızlandı. Suların tenime çarpmasıyla çıkardığı ses ve arkamda parmaklarını gezdiren Uzay yüzünden doğru düzgün düşünemiyordum. 

Orta parmağını içime beklemediğim bir anda ittiğinde kafamı arkaya atıp inledim. Hazırlamasını istemiyordum tek istediğim oydu her şeyiyle. 

Hazırlamasına gerek olmadığını söyleyeceğim anda. 

"Hazırl-" 

"AHH UZAY" iki parmağını daha içime sokmuştu. 

İlkinin aksine hızlı hızlı parmaklarını oynatırken kafayı yiyecektim. Daha da hızlanırken kendimi kaybediyordum. Elimi penisime attığım an içimdeki elleri gitti. 

"Uza-"

Beni hızlıca kendine çevirip önünde diz çöktürmesiyle ne yapacağımı şaşırmıştım. Siyah eşofmanıyla bakışırken yutkundum. Yapmaktan nefret ederdim. Midemi bulandırırdı fakat onun için tekrar deneyecektim. İpi sakince çözüp eşofmanını bacaklarından sıyırdım. Baksırı da eşofmanın arkasından sıyırıp aletiyle bakışmaya başladım. Dudaklarımı yalayıp bakışlarımı Uzaya çıkardığımda yağmur yüzünden sırılsıklam olmuş saçları her bir yana ayrılmıştı, dudakları kızarmış, göğüsü hızla inip kalkıyordu. Yutkunmasıyla tekrar aletine dönüp yaklaştım. Ucunu dilimle yalayıp ısırdım. 

İnliyormuş gibi bir ses çıkarmasıyla devam ettim. Yarısına kadar ağzıma alıp gözlerimi kapattım, ağzımda yavaş yavaş büyüyen aletine ileri geri yapmaya başladım. Bir süre dayanmıştı fakat sonrasında saçlarımı bulan elleriyle köklerini öyle bir sıkmıştı ki ağzımdaki organıyla adını inledim. Elini hızlandırdı. Resmen ağzımı beceriyordu. Bir ritim tutturmuş giderken organının boğazıma değmesiyle öğürmem bir oldu. 

my dear fuckbuddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin