AHHH SEN BİR ÖLÜM KALIM MESELESİİİ
Oy verin bak günde iki bölüm atıyom
Kısa bölüm bu aradddafad
-
-
Burnumdan akan sıvıdan rahatsız olup burnumu çektim ve yavaşça ayaklandım. Kalktığımda hala karşımda dikiliyor hareket etmiyordu. Boğazımı temizleyip tekrar mavilerine çıkardım gözlerimi.Gülümsedim.
Göz bebekleri titriyordu.
Sıçtığımın gözleri.
"Sağ ol ya" mırıldanıp yanından geçmek için adım attım.
Fakat kolumu kavramadıyla duraklayıp yüzüne baktım.
"Bartu-." konuşmasına izin vermeden sessizce söze girdim.
"Seni zorlamayacağım bu saatten sonra. Bu zamana kadar zorla yanımda tuttuğum için de özür dilerim. Bana değer verdiğini düşünüyordum, bana düşüncelerini daha erken söylemeliydin."
Yutkunup dolu gözlerimi kaçırdım.
Devam ettim.
"Seni unutmak hiç kolay olmayacak çünkü evet sana aşığım aptal, seni köpek gibi seviyorum. Bir anda hem en yakın arkadaşımı hem sevdiğim çocuğu kaybetmek kolay olmayacak ha"
Kahkaha attım.
"Ama olucak. Umarım çok mutlu bir hayatın olur, sevdiğin insanlarla güzel bir hayat diliyorum sana Uzay. Üzülme diyeceğim ama bensizlik seni fazla zorlamaz zaten. Herneyse"
Nefes aldım.
"Seni seviyorum."
Sonrasında gülüp burnumun ve yanağımın üstüne attığı yumruktan kalan izi gösterip lafa girdim.
"Bunun için de sağ ol bu arada."
Gözlerini kaçırdı.
"Kendine iyi bak Uzay"
Beni durdurmasına izin vermeden hızlıca yanından ayrıldım. Ve akmak için asılı duran yaşlarımı saldım.
-
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my dear fuckbuddy
Teen Fiction"Arkadaşlar birbirlerinin tatlarını bilmezler Uzay" * 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝖔𝖗 "𝑓𝑢𝑐𝑘𝑏𝑢𝑑𝑑𝑦"