"P.R" "Esas Çocuk"

466 26 18
                                    

Birini sevmek gerçekden zordu.. Onu herşeyiyle kabullenmek , hiç bi hatasını görmeden , seni sevmediğini bilerek sevmek , tüm acı'lara rağmen yılmamak ve herşeye rağmen ondan vazgeçmemek zordu ! Defalarca kez onun tarafından kırılıp , tek bir lafına herşeyi unutmak gurur kırıcıydı..! Ama aşk da gurur olmazdı dimi ? ilk mesajı kimin attıgının önemi olmadıgı gibi , hangi tarafın daha çok sevdiğini bilmek gibi , seni sevmediğini bildigin halde o ilişkiye devam etmek gibi..!

Bişeyler artık haddi aşmıştı.. Okuduğum gördüğüm gerçekler beni içten içe kahrederken her seferin de " artık yeter" demek benim canımı yakmıştı.. Ben burda beni sevsin diye köpek gibi yalvardıgım çocuğa onun sevdiği kızın böyle o•••pu olduğunu nasıl anlatıcaktım mesela ? Tüm bunlar yeterince onur kırıcı degil miş gibi tekrar aynı çocuğun beni sevmesini nasıl isticektim mesela ?

Yatağın yanındaki çekmeceden çıkardığım CD yle yarım saatir bakışıyorum.. Karşılaşacağım şeyden ve en önemlisi de bunu Karan a açıklama kısmından korkuyordum.. Ama yüzleşmem gerekirdi dimi ? Büyük dedemin dediği gibi " korkmamayı ancak , korkarak öğrenirsin !"
Titreyen ellerimle cd yi bilgisayara koyup oynat tuşuna bastım..
Karşıma 19 -20 yaşlarında kızıl saçlı ela gözlü bi kız belirdi.. Simasi yüzü çok sevimliydi ama bi kirlenmişlik vardı sanki.. Büyük bi kirlenmişlik.. 5 saniye süren bi sessizlikten sonra Ses gelmeye başladı..

"Ben Benay Karan.. Senin Benay ın.. Yada hiç senin olamayan Benay ın... Sen bunu izlediğinde kesin olarak ölmüş olucam dimi ben? Lanet olası bi kanser yüzünden seni bırakmış olucam.. Aslında sende haklıydın biliyo musun beni sevmemekte ! Beni kim niye sevsin dimi ? Beş para etmez değersiz bi kızım ben hatta ölmeyi bile hakettim ben.. Herşeyi burda anlatmak istiyorum Sana..yüz yüze olmadan ama dinlicegine inanarak anlatmak istıyorum.. Beni sevmediğin den başlarsak : haklıydın ama Farklıydın ! Sen o kadar beni iyileştirmeye inanmıştın ki tüm bunların yanında beni sevdiğine de inandın sen ! Halbuki-"

CD deki Benay gözlerinden akan yaşı tek eliyle silip bitkin çıkan sesine bide gözlerindeki kızarıklık eklenmişti.. Kafasını tekrar kaldırıp konuşmaya devam ettiginde ben artık şoktan küçük dilimi yutmak üzereydim ..

"Halbuki küçük adam senin beni sevmediğini gözlerin bile itiraf ediyordu .. Hani ben sana hep " gözlerinde kimi görürsen o senin gelecegin olur" derdim.. sende hep " seni görüyorum yetmez mi" derdin ya işte o en büyük yalandı bizim aramızda.. Çünkü ben hiçbir zaman senin gözlerinde kendimi göremedim.. Bunları itiraf etmek zor belki benim için ama asıl zor olan bunları senin kabul etmen Küçük adam..! Bana gelirsek .. Zor da olsa dogru : mektuplarda yazan herşey , hamile oluşumdan , o adamı sevmeme kadar herşey dogru .. "Madem onu seviyordu neden bana bunları yaşattın" diye sorucaksın dimi ? Çünkü ben senin içine aşık olmuştum .. Kendini kötü zannederken bile iyi olmanı sevmiştim ama geç kalmıştım.. Çünkü kilitli bi kumbara gibiydin ve açmasını ben yapamazdım ..sana sadece acı verdiğimin farkındayım.. hatta tüm bunlara ragmen giderken seni yarım bıraktığımı hissetmene izin verdiğimin de farkındayım ama ben sadece bi kişinin beni öldüğümde bile sevmesini istedim ve sen buna inanmıştın bile.. Üzgünüm.. Bundan sonraki hayatın için .. Özür dilerim.. sana bu kadar acıyı yaşattığım için .. #ÖzürdilerimÇünkü beni sevdiğine seni inandırdıgım için , sevmediğin halde bunu yaptığım için.. Beni affet olur mu küçük adam .? Sadece bunu desen bile yeter .. Ben seni görüyo ve inanıyo olucam..

Hoşçakal Küçük Adam"

Sona dogru bitik çıkan sesi artık tamamen kesilmişti ve beni siyah bi ekranla başbaşa bırakmıştı.. Kafam delicesine olan olayları çözmeye çalışırken kalbim ağrıdı sanki.. canım yandı.. karan bana yalan söylemişti..!

" Karan bu kızı sevmiyosa , bana niye başka biri var dedi ? Kız karan ı seviyosa , niye başkasıyla birlikte oldu onu da geçtim ortada bi bebeğin canına kıymıştı."

Seslice beyan ettigim şeyler kafamı kurcalarken , başka Bişey aradım . olayı kafamda netleştiricek şeyler ! Herşeyi çekmeceye yıkmıştım.. Çekmeceyi delicesine kariştırırken daha önceden dikkatimi çeken mavi'li siyah' li CD yi aradım.. Buraya koyduğuma emindim.. Ama yoktu .. Birinin alma ihtimali olamazdı çünkü çekmece kilitliydi ve zorlansaydı belli olurdu.. Şaşkınca etrafıma bakarken günlüğün üzerinde daha önce görmediğim mavi bi kagit da yazan siyah kelimelerle kala kalmıştım öyle ..!

"İleri gidiyorsun ve ben seni durdurmasam durmıcaktın bile ! Yeterince şey öğrendiğine göre gerisini Esas Çocuktan ögrenmenin zamanı gelmedi mi?!"

•••••••••••••••••••••••••••••••••••

Vee gerçekler açığa çıktı nerdeyse.. Küçük bi kısım kaldı ve bunu da söylemek karan I'n elinde artık .. Olaylar nasıldı ? Sizin tahmın ettiginiz gibi mi? Yoksa aklınızı mi karıştırdın ?
Üst üstte yb ler geliyo , ben yazıyorum siz de elinize kuvvet bi yorumcuk yapın ama dimi ?

Keyifli okumalar ;)

☆ Peri Masalı ☆  ( •DÜZENLENİYOR• )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin