"PR" "Final Gibi Bir Veda"

476 28 7
                                    

Hiç bölüm başlığına bakıp final falan demeyin , okuyun ve güzelce yorumlarınızı yapın.. en uzun ve hatta en çok zorlandıgım bölüm bu bölüm oldu hatta sonunda ağladım bile :( bana ve emeğime karşın bu bölüm uzunca yorumlarınızı bekliyorum okuyucuklarım :) hadi ben kaçtım iyi okumalar size :))

**************************************************************************************************

"Alya'dan Devam .."

Ygs sınavıda gururla atlatıp Ecrin le buluşmak için Cafe ye gelmiştim.. Iki gündür konuşamadıgım bi Karan yüzünden çıldırmak üzere olsamda şuanlık odaklandığım nokta şu biten sınavdı..! Atlatmıştım dimi ? Hayatındaki ilk büyük adımı gururla aşmıştım.. Bu daha başı olabilirdi ama olsun.. Masaya oturan Ecrin e gülümserken buldum kendimi bi anda.. Bu kıza alışmıştım sanırım..!

"Naber güzellik !"

"Iyidir ecoş senden?"

"Birincisi şu ecoş U keselim .. Amerikan filmlerin de kullanılan Türkçe sözcük gibi gereksiz yani.. Ikincisi bende iyiyim sınavda güzeldi valla..!"

"Ahahha Tamam peki :)"

"O zaman şu büyük sınavı atlattığımıza göre nabıyoruz?"

"Seni bilmem knka ama ben eve gidip o sıcacık yatağımda uykunun kollarında olucam çok güzel Bişey tavsiye ederim"

"Saçmalama Alya ya ne yatağı , ne uykusu.. Bıraksak benim hayatım boş gel içine et diye triplere bile gircen.. Ev okul , okul karan , karan ev o ne biçim betimleme öyle benim kurarken midem bulandı.. az gezek ya gençiz güzeliz dimi ama?"

"Yorgunum Ecrin ya.!"

"Aaa kabul etmem kızım banane ben burda upuzuncümle kuruyım sen gel üç kelime kur bana bunu bi erkek yapsaydı iki kelimeyle canını alırdım resmen!"

"Ohh be Ecrin senin o çenen ne kadar da işlek miş lan.. yeni sınavdan çıktım ayrıca da yapmam gereken bütün metin çalışmalarını bir saat önce edebiyat testinde yaptım.. bide sana kafa yoramam yani..!"

"Aman bana laf atana da bak sen"

Dedi umursamazca önüne dönüp. Eliyle garsona gel işareti yapıp bi çıkolatalı pasta isteyip bana baktı bende aynısından dedim ve tekrar bi sessizlik oluştu.. Ve sessizliği yine bozan Ecrin oldu.. Yok yani kız konuşmadan duramıyo ki : oda haklı dicem ama degil yani..!

"Şey Buğra yla hiç konuştun mu?"

Dedi başını aşagı indirip elleriyle oynarken.. Al işte gitmiş bu kız sörf inadından kabul etmiyo.. Ama bende seni süründürmezsem..!

"Yooo niye ki?"

"Hiç yani , hani Karan la konuşmadın ya hiç belki o konuşmuştur ondan şey ettiydim ben!"

"Şey ettiydin anladım canım ya :)"

Dedim gülerek ve kafa sallayarak Bişey ima ettigimi anladıki hemen savunmaya geçti kendini..

"Ne imalı imalı sallıyosun ki şimdi kafanı anladığın gibi Bişey yok yani!"

"Ne anladım ki ben canım?"

"Alya bak bana laf dolambazlığı yapma valla yolarım!"

"Aman iyi be iyi!"

Deyip somurtup önüme döndüm.. İçimde bi özlem vardı.. Baya bildigin , tanımlanmayan bi özlem.. Karan i görmemek midemde açlık hissi içimde bomboşluğa sebeb oluyodu resmen..! Kafamı kaldırıp Ecrin e baktığımda oda bişeylerin ters olduğunu anladı ve bana döndü..

☆ Peri Masalı ☆  ( •DÜZENLENİYOR• )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin