Zar zor çıkan sesimle konuşmaya çalıştım..
"Ne oyunu?"
sesimi duyduguna emin olamazken yüzüne alaycı bi gülümseme koydu
"Çok merak iyi degildir"
sinirlenmiştim hem bi oyun oynıcaz diyo oyunu sordugumda "Çok merak iyi degiidir diyo" bu çocuk benle alay mı ediyo ya..İki elimi kaldırıp var gücümle onu itmeye çalıştım ama milim oynamadı ee tabi normal bu kasları babasının hayrına yapmadı dimi!
"Çekiil"
yüzündeki alaylı gülümseme daha da yayılırken
"Çekilmezsem ne olcak"
bu sefer gülme sırasının bende oldugunu varsayarak sırıttım bana "Mal mısın" bakışlarını atınca ayagımı kaldırıp tekme attım malum yerine o iki büklum olunca ben bi kac adım ondan uzaklaşıp konuştum..
"Bu olur"
"Senle sonra görüşucez cadı.. Bu yaptıgını ödiceksin hemde fazlasıyla"
arkamdan söyledigi şeyleri umursamayarak sınıf a döndüm.. Fazla mı ileri gittim diye düşündum ama oda benim canımı yakmıştı bi nevi haklıydım..Sınıftan ses gelmiyodu oh be kimse yok diye sevinçle kabıyı actım ki ogretmen masasında oturan şu geçen ders bana laf sokmaya çalışan Gülcin i gördüm... Sinirim yeterince bozuktu daha da bozulmasını istemeyerek actıgım kapıdan geri çıkıyordum ki konuşmaya başlayınca durdum..
"hayrola korktun mu hemen kacmaya meyil ediyiyosun"
kapını kolunu tutup kabıyı acarken tekrar konuştu..
"bak kızım bu okulda yenisin kim nerde nasıl oldugunu bilmezsin ha söyliyim pek bilmekde istemezsin çünkü sana pek uymaz..bunun için benim olandan vazgeç..Karan'ın yakınından bile geçme"
"biliyo musun sen çok aptalsın yanı derler ya sarışınlar aptal olur diye bence o kuralı yanlış koymuş onlar ya da sen arada kaynamışsın bilemiyorum artık sonuç a gelirsek..ben senin söyledigin bişey için kimseden vazgecmem ha Karan a gelince onunla aramda hiçbirşey yok hoş olsada seni ilgilendirmez."
kapıyı acıp hızla çıkıcakken ne zaman masadan kalkıp yanıma geldigini anlamamışkken kolumu sertce tutup beni kendine döndüürdü..
"kızım şansını zorluyosun fazla aptallık ediyosun yaşamak güzel bu kadar çabuk vazgeçme bence ..Buda sana ilk ve son uyarım ha uyarsın herkes rahat rahat okulunda okur mezun olur uymazsın bu okul senin mezarın olur anlaştık"
gözünün birini kırpmaya çalışırken ne kadar gülünesi oldugunun kendi de farkında degildi hoş olsada gülmezdi ya .. sınıftan cıkınca kendimi direk sıraya attım onun tehtitlerini umursıyacak kadar aptal degildim .. hem ölümden korkan kim ki ? ben zaten defalarca kez bunu denemiştim başaramamıştım şimdi o başarır herkes rahatlar olay basit yani..
Önüme gelen saçlarımı elimle arkaya attım acaba ne isticekti Karan ? ya da şöyle demeliyim acaba ne için zorlıcaktı beni ? Sevgi çok başka bi kavramdı..İnsan Aşkından ölse de bazen gurur çok şeyi degiştirir..Kavga ettiginiz sevgilinize bile o an sinirli olabilirsiniz ama eve gittiginizzde siniriniz gecer aramaz istersiniz ama gurur bunu engeller onun aramasını bekler..Hep karşı taraftar bişeyler bekledigimiz için hata yapıyoruz zaten.. Cunku biz neyi bekliyosak o da aynı seyi bizden bekliyo olur genelde...Karşımızdaki tam olarak düşünemedigimiz için hep ön yargılı oluruz kendi tarafımız bize çogu zaman zarar versede bunu fark edemeyiz onun için bence AşK bi takım ŞUUR kaybıdır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Peri Masalı ☆ ( •DÜZENLENİYOR• )
Teen FictionMasallarla , Hikayelerin Ortak Özelliklerini " Mutlu Son'la " Bitmeleri Degil.. " Bir Varmış Bir Yokmuş " Diye Başlamalarıdır... Bizim masalımız adıysa Belki Basit, Belki Yorucu olan bir ..."Peri Masal'ıydı"... **************************...